Autore: Ellen Moore
Data Di Creazione: 13 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 2 Dicembre 2024
Anonim
10 Signs Your Kidneys Are Toxic
Video: 10 Signs Your Kidneys Are Toxic

Cuntenutu

I test di coronavirus sò notoriamente scomodi. Dopu tuttu, appiccicà un longu tampone nasale in fondu à u nasu ùn hè micca propiu una sperienza piacevule. Ma i testi di coronavirus ghjucanu un rolu impurtante in a limitazione di a diffusione di COVID-19, è infine, i testi stessi sò innocu - almenu, per a maggior parte di e persone, sì.

ICYMI, Hilary Duff hà spartutu pocu annantu à e so Storie Instagram chì hà patutu una infezzione à l'ochji durante e vacanze "da tutti i test COVID à u travagliu". In una recapitulazione di a so festa di vacanze, Duff hà dettu chì u prublema hà iniziatu quandu unu di i so ochji "hà cuminciatu à sembrà stranu" è "hà fattu assai male". U dulore eventualmente hè diventatu cusì intensu chì Duff hà dettu chì "hà fattu un pocu viaghju in a sala d'urgenza", induve hè stata data antibiotici.


A bona nutizia hè, Duff hà cunfirmatu in una storia IG successiva chì l'antibiotici anu travagliatu a so magia è u so ochju hè perfettamente bè avà.

Tuttavia, probabilmente vi dumandate se l'infezioni oculari da i testi COVID sò in realtà una cosa chì duvete preoccupate. Eccu ciò chì avete bisognu di sapè.

Prima, una recapitulazione nantu à i testi di basa COVID-19.

In generale, ci sò dui tipi principali di teste diagnostiche per SARS-CoV-2, u virus chì provoca COVID-19. A Food and Drug Administration (FDA) analizza i testi in questu modu:

  • Test PCR: Chjamatu ancu teste molekulari, sta prova cerca u materiale geneticu da SARS-CoV-2. A maiò parte di i testi di PCR sò fatti pigliendu u campione di un paziente è spedendulu in un laburatoriu per analisi.
  • Test di l'antigenu: Cunnisciuti ancu cum'è test rapidi, i testi antigeni rilevanu proteine ​​specifiche da SARS-CoV-2. Sò autorizati per u puntu di cura è ponu esse fatti in un ufficiu di un medicu, un ospedale, o un stabilimentu di prova.

Una prova di PCR hè generalmente cullighjata cù un tampone nasofaringeale, chì usa una strumenta longa, fina, Q-tip-like per piglià una mostra di cellule da a parte posteriore di i vostri passaghji nasali. E teste di PCR ponu ancu esse realizate cù un tampone nasale, chì hè simile à un tampone nasofaringeu, ma ùn torna micca più luntanu. Mentre ùn sò micca cumuni, i test di PCR ponu esse raccolti ancu per lavu nasale o campione di saliva, secondu u test, secondu a FDA. Ma un test antigenu hè sempre fattu cù un tampone nasofaringianu o nasale. (More quì: Tuttu u vostru bisognu di sapè nantu à a prova di coronavirus)


Allora, pudete uttene una infezzione oculare da un test COVID?

A risposta corta: Hè abbastanza improbabile. I Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC) ùn face alcuna menzione di u risicu di sviluppà una infezzione oculare dopu avè avutu ogni tipu di test COVID-19.

In più, e ricerche anu trovu chì i tamponi nasofaringiani aduprati per fà a maiò parte di i test COVID-19 sò cunsiderati un metudu di prova generalmente sicuru. Un studiu di 3.083 persone chì sò stati sottumessi test di tampone per COVID-19 hà trovu chì solu u 0,026 per centu hà sperimentatu una sorta di "avvenimentu avversu", chì includia largamente l'occorrenza (assai rara) di un tampone chì si rompe in u nasu di una persona. Ùn ci era micca menzione di prublemi oculari in u studiu.

Un altru studiu chì hà paragunatu l'effetti di i tamponi cummerciali è stampati in 3D hà trovu chì ci eranu solu "effetti avversi minori" assuciati à ogni tippu di test. Quelli effetti includenu fastidiu nasale, mal di testa, mal di l'arechja, è rinorrea (vale à dì nasu seculu). Di novu, nisuna menzione di infezioni oculari.


Cumu qualchissia puderia avè una infezione oculare da un test COVID?

Duff ùn hà micca offrittu una spiegazione in i so posti, ma Vivian Shibayama, OD, un optometrista in UCLA Health, sparte una teoria interessante: "A vostra cavità nasale hè cunnessa cù i vostri ochji. Allora si avete avutu una infizzione respiratoria, puderia viaghjà in u so ochji. i to ochji ". (Assuciatu: U Cuntattu di u Cuntattu Durante a Pandemia di Coronavirus hè una Cattiva Idea?)

Ma Duff ùn hà micca dettu ch'ella avia una infezzjoni respiratoria à u mumentu ch'ella hè stata pruvata; piuttostu, hà dettu chì l'infezzione di l'ochji era u risultatu di "tutti i test COVID" chì hà avutu ultimamente in u so travagliu cum'è attrice. (Di recente hà ancu avutu a quarantena dopu esse esposta à COVID-19.)

In più, Duff hà dettu ch'ella hè stata capace di trattà l'infezzione di l'ochji cù antibiotici - un dettagliu chì suggerisce ch'ella avia una infezione batterica, anziché virale, nota Aaron Zimmerman, OD, prufessore di optometria clinica à u Ohio State University College of Optometry. (FTR, infezioni respiratorii esse batteriche, ma sò generalmente virali, secondu Duke Health.)

"L'unicu modu [pudete avè una infezzione oculare da un test COVID] seria se u tampone era contaminatu prima di esse applicatu", dice Zimmerman. Se un tampone contaminatu hè statu applicatu à a vostra nasofaringe (vale à dì a parte posteriore di i vostri passaghji nasali), in teoria, tracce di batteri o di un virus "puderebbenu migrà versu a superficie oculare mentre l'ochji scorrenu in a vostra nasofaringe è infine in a vostra gola", ellu spiega. Ma, aghjusta Zimmerman, questu hè "estremamente improbabile".

"Cù i test COVID, i tamponi devenu esse sterili, allora u risicu di l'infezzione [di l'ochji] deve esse magru à nimu", dice Shibayama. "A persona chì dà u test deve esse inguantata è mascherata cun un scudu facciale", aghjusta, chì significa chì ogni trasmissione pussibile da persona à persona di una infezzione oculare "duveria ancu esse bassa". (Assuciatu: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a trasmissione di coronavirus)

Hè vera indipendentemente da chì tippu di test sottoposti, è ripetite e prove COVID-19 ùn duverebbenu micca cambià. "Ci hè parechje persone chì sò testate tuttu u tempu senza nisun prublemu", dice Amesh A. Adalja, espertu in malatie infettive, scholar senior in u Johns Hopkins Center for Health Security. "I ghjucatori di a NBA è di a NHL sò stati testati ogni ghjornu durante e so stagioni è ùn sò stati segnalati infezioni à l'ochji in u risultatu".

U fondu: "Ùn ci hè micca evidenza di plausibilità biologica chì ottene un test COVID puderia dà una infezzione oculare", dice Thomas Russo, M.D., prufessore è capu di malatie infettive à l'Università di Buffalo.

Cù questu in mente, u duttore Adalja prevene di piglià troppu da l'esperienza di Duff. In altre parolle, ùn deve definitivamente micca dissuaderevi di uttene un test COVID-19 se è quandu ne avete bisognu. "Se avete bisognu di esse testatu per COVID-19, fate un test", dice u duttore Adalja.

L'infurmazioni in sta storia sò precise à tempu di stampa. Quandu l'aghjurnamenti nantu à u coronavirus COVID-19 continuanu à evoluzione, hè pussibule chì alcune informazioni è raccomandazioni in sta storia anu cambiatu da a publicazione iniziale. Vi incuraghjemu à verificà regularmente cù risorse cum'è u CDC, l'OMS, è u vostru dipartimentu di salute publica lucale per i dati è raccomandazioni più aggiornati.

Rivista per

Publicità

A Nostra Scelta

Acidu Latticu, Acidu Citricu è Bitartrate di Potassiu Contracettivu Vaginale

Acidu Latticu, Acidu Citricu è Bitartrate di Potassiu Contracettivu Vaginale

A cumminazione di l'acidu latticu, l'acidu citricu è u bitartrate di pota iu hè aduprata per prevene a gravidanza quandu hè aduprata ghju tu prima di u e u vaginale in e donne c...
Mancanza di fattore VII

Mancanza di fattore VII

A carenza di Fattore VII ( ette) hè un di ordine cau atu da a mancanza di una proteina chjamata fattore VII in u angue. Conduce à prublemi cù a coagulazione di u angue (coagulazione).Qu...