Di fronte à a Verità
![Yemin 221-222-223-224-225. Bölüm Tanıtımı / Yeni Hafta Fragmanları (FINAL)](https://i.ytimg.com/vi/eqwTWCnP8Sw/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
Ùn eru mai statu un zitellu "grassu", ma mi ricordu di avè pesatu una bona 10 chilò in più di i mo cumpagni di scola. Ùn aghju mai esercitatu è spessu adupratu l'alimentu per rimpiazzà i sentimenti è l'emozioni spiacevoli. Tuttu ciò chì hè dolce, frittu o amidu hà avutu un effettu anesteticu, è mi sentu più calmu, più felice è menu ansiosu dopu avè manghjatu. À a fine, u manghjamentu eccessivu hà purtatu à un ingrossu di pesu, ciò chì mi hà lasciatu mi sentu miserabile è senza speranza.
Aghju pigliatu a mo prima dieta à 12 anni, è quandu aghju ghjuntu à i mei anni, avia pruvatu innumerevoli diete, suppressanti di l'appetitu è lassativi senza successu. A mo ricerca per u corpu perfettu hà pigliatu a mo vita. U mo aspettu è u pesu era tuttu ciò chì pensava, è aghju fattu a mo famiglia è l'amichi pazzi cù a mo obsessione.
Quandu aghju fattu 19 anni, pesava 175 sterline è aghju capitu chì eru stancu di luttà cù u mo pesu. Vuliu esse sanu è sanu più di ciò chì vulia esse magre. Cù l'aiutu di i mo parenti, aghju intrutu in un prugramma di trattamentu di i disordini di l'alimentazione è pocu à pocu hà cuminciatu à amparà l'arnesi chì avia bisognu per cuntrullà i mo abitudini alimentari.
Duranti u trattamentu, aghju vistu un terapeuta chì m'hà aiutatu à ritruvà a mo immagine negativa. Aghju amparatu chì l'altri attività, cum'è parlà è scrive nantu à i mo sentimenti in un ghjurnale, eranu modi assai più efficaci è più sani per trattà e mo emozioni cà l'overeating. In parechji anni, aghju lentamente rimpiazzatu u mo comportamentu distruttivu di u passatu cù abitudini più sani.
Cum'è una parte di u mo trattamentu, aghju amparatu l'impurtanza di manghjà cum'è fonte di carburante per u mo corpu, invece di una cura emotiva. Aghju cuminciatu à manghjà porzioni moderate di alimenti più sani, cum'è frutti è ligumi. Aghju trovu chì quandu aghju manghjatu megliu, mi sentu megliu.
Aghju ancu cuminciatu à fà eserciziu, chì à u principiu era solu camminendu invece di guidà quandu pudessi. Prestu, camminava per distanze più lunghe è à velocità più rapide, chì mi aiutavanu à sentemi forte è fiduciosu. I liri accuminciaru à esce pianu pianu, ma da sta volta l'aghju fattu cun sensu, si sò stati. Aghju cuminciatu a furmazione di pesu, praticendu u yoga è ancu furmatu per è aghju compiu una maratona di carità per a ricerca di leucemia. Aghju persu 10 liri annu in i quattru anni dopu è aghju mantinutu a mo perdita di pisu per più di sei anni.
Fighjendu in daretu, aghju capitu chì ùn aghju micca solu cambiatu cumu si vede u mo corpu, ma aghju ancu cambiatu a manera di pensà à u mo corpu. Pigliu u tempu ogni ghjornu per nutrà mi stessu è circundà me di persone chì pensanu pusitivu è persone chì mi apprezzanu per quellu chì sò in l'internu è micca cumu mi pare. Ùn mi focu micca nantu à i difetti di u mo corpu o vogliu cambià alcuna parte di questu. Invece, aghju amparatu à amà ogni musculu è curva. Ùn sò micca magra, ma sò a zitella in forma, felice è curvy chì era destinatu à esse.