Cumu Fatfobia m'hà impeditu di uttene aiutu per u mo disordine alimentariu
Cuntenutu
- Da chjucu, aghju amparatu chì a mo dimensione significava un accessu limitatu à u trattamentu
- Mancu manghjendu mi facia male - {textend} ma a sucietà mi dicia diversamente
- Ancu quandu aghju avutu più vicinu à truvà u trattamentu currettu, eru sempre incontratu cù fatfobia da i fornitori di assistenza sanitaria
- Uttene u trattamentu currettu significava amparà à sentasi abbastanza sicuru per nutre u mo corpu
A discriminazione in u sistema sanitariu significava chì aghju luttatu per uttene aiutu.
Cumu vedemu chì u mondu forma quale sceglimu di esse - {textend} è di sparte sperienze cunvincibili pò inquadrà u modu in cui ci trattemu, per u megliu. Questa hè una prospettiva putente.
Ancu se u mo disordine alimentariu hà cuminciatu à l'età di 10 anni, ci hè vulsutu quattru anni prima chì qualcunu cridessi d'avè unu - {textend} u risultatu d'ùn esse un pesu corpu chì hè cusì spessu assuciatu à i disordini alimentari.
Prima di u mo diagnosticu, sò statu mandatu à un prugramma junior Weight Watchers. Cumu si scopre, questu seria u catalizatore per a mo battaglia di 20 anni cù bulimia, è eventualmente anorexia nervosa.
Aghju seguitu a dieta per circa duie settimane è eru sopra a luna per perde un pocu di pesu. Ma duie settimane dopu era cum'è questu interruttore era acceso. Di colpu, ùn aghju pussutu piantà di bingeing.
È eru orruratu.
Ùn puderia micca capisce perchè aghju avutu cusì pocu cuntrollu quandu aghju desideratu disperatamente di perde pesu più di tuttu in u mondu.
Aviu amparatu prestu chì esse magru era esse amatu in a mo famiglia, è à a fine, aghju cuminciatu à purgà mi ogni ghjornu. Mi ricordu chjaramente di avè dettu à u cunsiglieru di a scola à 12 anni ciò chì facia. Sentiu un intensu sensu di vergogna spartendulu cun ella.
Quandu l'hà riferita à i mo genitori, ùn anu micca cridutu chì era vera per via di a dimensione di u mo corpu.
chì più prima un disordine alimentariu hè rilevatu è trattatu, megliu i risultati di u trattamentu. Ma per via di a dimensione di u mo corpu, hè statu solu quandu u mo disordine alimentariu hà scappatu fora di cuntrollu à l'età di 14 anni, chì ancu a mo famiglia ùn pudia più negà chì avessi un prublema.
Eppuru, ancu dopu avè statu diagnosticatu, u mo pesu significava accede à u trattamentu currettu era sempre una battaglia ascendente.
Da chjucu, aghju amparatu chì a mo dimensione significava un accessu limitatu à u trattamentu
Dapoi u primu ghjornu aghju trovu ostaculi intornu à ogni angulu quandu si trattava di uttene l'aiutu chì avia bisognu - {textend} guasi sempre per via di u mo pesu. Durante u mo primu episodiu di trattamentu, mi ricordu di ùn avè manghjatu è u mo duttore in u quartieru mi felicitava per avè perdutu pesu.
«Avete persu tantu pesu sta settimana! Fighjate ciò chì accade quandu smette di bingeing è purga! " hà cummentatu.
Aghju amparatu assai prestu chì, perchè ùn eru sottu pisu, manghjà era facultativu - {textend} malgradu avè un disordine alimentariu. Saria lodatu per i stessi cumpurtamenti chì eranu di grande preoccupazione per qualcunu in un corpu più chjucu.
Per peghju, a mo assicurazione hà cunfirmatu chì u mo pesu rende u mo disordine alimentariu irrilevante. È cusì sò statu mandatu in casa dopu solu sei ghjorni di trattamentu.
E questu era solu l'iniziu.
Puderaghju passà a maiò parte di i mo adolescenza è i primi anni 20 in è fora di trattamentu per a mo bulimia. È mentre aghju avutu una grande assicuranza, a mo mamma passava quelli anni à luttà cù a mo cumpagnia d'assicuranza, pruvendu à luttà per ottene a durata di u trattamentu chì avia bisognu.
Per aggravà e cose, u messagiu cuntinuu chì m'era datu da quelli in u campu medicu era chì tuttu ciò chì mi servia era autodisciplina è più cuntrollu per uttene u corpu più chjucu chì aghju tantu desideratu. Mi sentu constantemente cum'è un fiascu è credu chì eru debule è repulsiva.
A quantità di odiu di sè è di vergogna chì aghju avutu cum'è adolescente hè indescrivibile.
Mancu manghjendu mi facia male - {textend} ma a sucietà mi dicia diversamente
À a fine, u mo disordine alimentariu si hè giratu versu l'anorexia (hè assai cumunu per i disordini alimentari cambià à traversu l'anni).
Hè diventatu cusì male chì un membru di a famiglia mi pregò una volta di manghjà. M'arricordu di senta un prufondu sensu di sollievu perchè, per a prima volta in a mo vita, aghju avutu u permessu chì avia bisognu per impegnassi in qualcosa chì hè cusì necessariu per a sopravvivenza di u mo corpu.
Ùn hè statu finu à 2018, però, chì sò statu ufficialmente diagnosticatu cun anorexia da a mo squadra di trattamentu. Eppuru, ancu se a mo famiglia, amichi, è ancu i fornitori di trattamenti eranu preoccupati per a mo severa restrizione, u fattu chì u mo pesu ùn era micca abbastanza bassu significava chì e opzioni per riceve aiutu eranu limitate.
Mentre vedia u mo terapeuta è dietista ogni settimana, eru tantu malnutritu chì u mo trattamentu ambulatoriale era luntanu da esse sufficiente per aiutami à gestisce i mo comportamenti alimentari disordinati.
Ma dopu assai persuasione da u mo dietista, aghju accettatu d'andà à un prugramma di internamentu lucale. Cum'è era statu u casu cusì spessu durante u mo viaghju di cura, u prugramma ùn m'accetterebbe micca perchè u mo pesu ùn era micca abbastanza bassu. M'arricordu di avè appesu u telefunu è dettu à u mo dietista chì chjaramente u mo disordine alimentariu ùn puderia micca esse cusì seriu.
À questu puntu eru passatu regularmente, ma u prugramma di l'ospedale chì m'hà rifiutatu hà alimentatu subitu a mo negazione di a gravità di u mo disordine alimentariu.
Ancu quandu aghju avutu più vicinu à truvà u trattamentu currettu, eru sempre incontratu cù fatfobia da i fornitori di assistenza sanitaria
A principiu di questu annu aghju cuminciatu à vede un novu dietista è aghju avutu ancu a furtuna di riceve una borsa di studiu per l'uspitalisazione residenziale è parziale. Ciò significava chì aghju avutu accessu à un trattamentu chì più probabile seria statu negatu da a mo cumpagnia d'assicuranza per via di u mo pesu.
Eppuru, ancu quandu aghju avvicinatu più vicinu à riceve l'aiutu chì avia tantu bisognu, aghju sempre incontratu fornitori di assistenza sanitaria chì anu spintu una narrazione fatfobica.
Una volta aghju avutu una infermiera mi dice ripetutamente chì ùn devu micca manghjà tuttu u cibu chì eru durante u mo prucessu di recuperu. Mi hà dettu chì ci sò altri modi per gestisce a "dipendenza da l'alimentu" è mi puderia astene da certi gruppi alimentari una volta lasciatu u trattamentu.
I periculi di a restrizione alimentaria Limità di gruppi alimentari interi per qualsiasi disordine alimentariu hè incredibilmente problematicu cum'è l'anorexia nervosa, a bulimia è u disordine alimentariu eccessivu sò guasi sempre radicati in restrizione, o sentendu culpabilità o paura intornu à manghjà. Astenendosi da gruppi di alimenti vi lascia o sentite cum'è se ùn avete micca cuntrollu intornu à quellu gruppu di alimenti o chì vulete evità cumpletamente.Dì mi di astene da manghjà quandu eru spaventatu di manghjà era ridiculu, ancu per mè. Ma u mo cervellu disordinatu di manghjà hà adupratu questu cum'è munizioni per raziunalizà chì u mo corpu ùn avia solu bisognu di manghjà.
Uttene u trattamentu currettu significava amparà à sentasi abbastanza sicuru per nutre u mo corpu
Per furtuna, in questi ultimi mesi, i mo dietisti attuali anu cunsideratu e mo restrizioni alimentarie cum'è un prublema seriu.
Hà ghjucatu un rolu maiò in a mo capacità di esse conforme à u trattamentu, chì aghju pussutu sentirmi abbastanza sicuru per manghjà è nutrì u mo corpu. Aviu amparatu da una ghjovana età chì manghjà è vulè manghjà era vergugnosu è sbagliatu. Ma era a prima volta chì m'avianu datu un permessu cumpletu per manghjà quant'ellu vulia.
Mentre sò sempre in recuperu, sto travagliendu ogni minutu di ogni ghjornu per fà scelte megliu.
È mentre continuu à travaglià nantu à mè stessu, spergu chì u nostru sistema medicu cumencia à capisce chì a fatfobia ùn hà micca postu in l'assistenza sanitaria, è chì i disordini alimentari ùn discriminanu micca - {textend} questu include trà i tippi di corpu.
Sì vi truvate in lotta cù un disordine alimentariu, ma ùn vi sentite micca cum'è chì i vostri attuali fornitori di assistenza sanitaria offrenu u trattamentu più adattu per voi, sapete chì ùn site micca solu. Pensate à circà aiutu da i prufessiunali di u disordine alimentariu chì travaglianu da un quadru HAES. Ci hè ancu una quantità di risorse utili per u disordine alimentariu quì, quì è quì.Shira Rosenbluth, LCSW, hè una assistente suciale clinica licenziata in New York City. Hà una passione per aiutà e persone à sente u so megliu in u so corpu à qualsiasi dimensione è hè specializata in u trattamentu di l'alimentu disordinatu, disordini alimentari, è insoddisfazione di l'immagine di u corpu aduprendu un approcciu neutru di pesu. Hè dinò l'autore di The Shira Rose, un bloggu di stile pusitivu pusitivu per u corpu chì hè statu prisentatu in Verily Magazine, The Everygirl, Glam è laurenconrad.com. A pudete truvà nant'à Instagram.