A stella di fitness Emily Skye spiega perchè guadagnà 28 sterline a facia più felice
Cuntenutu
Esse magru ùn equivale micca sempre à esse più felice O in salute, è nimu ùn sà chì megliu cà a stella di fitness Emily Skye. L'addestratore australianu, chì hè ben cunnisciuta per i so messagi pusitivi per u corpu, hà spartutu pocu fà una foto prima è dopu d'ella stessa chì ùn hè micca ciò chì duvete aspittà.
U paragone fiancu à fiancu mostra u ghjovanu di 29 anni in u 2008 à 47 chilogrammi (circa 104 lbs.) È avà à 60 chilogrammi (circa 132 lbs.)
Skye spiega chì a foto à manca hè di prima ch'ella principia a furmazione. "Aghju fattu solu cardio è eru ossessionatu da esse magru quant'è pudia esse", ella sparte in a legenda. "Mi stava mortu di fame è eru veramente malsana è infelice. Aghju avutu depressione è aghju avutu una terribile maghjina di corpu."
Mentre s'indirizza à a seconda maghjina, dice chì pesa 13 kg (circa 28 lbs.) In più è spiega cumu l'aumentu di pesu l'ha aiutata à sperimentà una maghjina di u corpu. "Aghju alzatu pesi pesanti è facciu un pocu di HIIT", dice ella. "Ùn facciu NESSUNA sessione cardio longa, è manghju più di ciò chì aghju mai manghjatu in a mo vita."
"Sò ancu più felice, più sanu, più forte è più fitter ch'e aghju mai statu. Ùn aghju più obsessionatu nantu à a manera di vede. Mangiu è furmà per sente u mo megliu, per a salute generale è a longevità ".
Cuntinueghja incuraghjendu i so seguitori à fighjà nantu à esercitassi è manghjà bè - micca per a perdita di pesu - ma per a salute generale.
"Esercite è manghja un alimentu nutritivu perchè amate sè stessu è sapete chì meritate di esse u vostru megliu", dice. "Pruvate micca à fighjà nantu à esse" magru "è fate solu nantu à a vostra salute generale - mentale è fisicu". Predicate.