Differenze trà ultrasuoni 3D è 4D è quandu fà
Cuntenutu
L'ecografia 3D o 4D ponu esse fatte durante a prenatale trà a 26a è a 29a settimana è sò aduprate per vede i dettagli fisichi di u zitellu è valutà a presenza è ancu a gravità di e malatie, micca solu effettuate cù u scopu di riduce a curiosità da i genitori.
L'esame 3D mostra i dettagli di u corpu di u zitellu, chì permette di vede u visu è i genitali più chjaramente, mentre in l'esame 4D, in più di e caratteristiche ben definite, hè ancu pussibule visualizà i muvimenti di u fetu in u u ventre di mamma.
Questi esami ponu costà intornu à R $ 200 à R $ 300.00, è sò fatti di listessa manera cum'è l'ultrasu cunvenziunale, senza avè bisognu di alcuna preparazione speciale. Tuttavia, si consiglia di ùn aduprà micca creme idratanti nantu à u vostru ventre è di beie assai liquidi u ghjornu prima di l'esame.
Immagine ultrasonica 3D di u zitellu
Quandu fà
U mumentu u megliu per fà l'ultrasound 3D è 4D hè trà a 26a è a 29a settimana di gestazione, perchè in queste settimane u zitellu hè digià cultivatu è ci hè sempre fluidu amnioticu in u ventre di a mamma.
Prima di stu periodu, u fetu hè sempre assai chjucu è cù pocu grassu sottu à a pelle, ciò chì face difficiule à vede e so caratteristiche, è dopu à 30 settimane u zitellu hè assai grande è occupa assai spaziu, rendendu difficiule di vede u so visu è i so movimenti. Vede ancu quandu u zitellu cumencia à movesi.
Malatie identificate da ultrasound
In generale, l'ultrasound 3D è 4D identificanu e listesse malatie cum'è l'ultrasound cunvinziunali è ùn sò dunque micca nurmalmente cuparti da i piani sanitarii. I cambiamenti principali rilevati da ultrasound sò:
- Lip Leporino, chì hè una malformazione di u tettu di a bocca;
- Difetti in a spina di u zitellu;
- Malformazioni in u cervellu, cume l'idrocefalia o l'anencefalia;
- Malformazioni in i membri, reni, core, pulmoni è intestini;
- Sindrome di Down.
U vantaghju di l'esami 3D o 4D hè chì permettenu una valutazione megliu di a gravità di u prublema, chì pò esse fatta dopu u diagnosticu nantu à l'ultrasound cunvinziunali. Inoltre, in a maiò parte di i casi, l'ultrasound morfologicu hè adupratu, chì face parte di e prove prenatali chì devenu esse fatte per identificà malatie è malformazioni in u zitellu. Amparate più nantu à l'ultrasound morfologicu.
Quandu l'imaghjina ùn pare micca bè
Alcune situazioni ponu interferisce cù l'imaghjini generate da l'ultrasound 3D o 4D, cum'è a pusizione di u zitellu, chì pò esse di fronte à u spinu di a mamma, chì impedisce à u duttore d'identificà u so visu, o u fattu chì u zitellu sia cù u zitellu. u cordone umbilicale davanti à a faccia.
Inoltre, a poca quantità di fluidu amnioticu o eccessu di grassu in u ventre di a mamma pò interferisce cù l'immagine. Hè perchè l'eccessu di grassu rende difficiule per l'onde chì formanu l'immagine di passà per l'apparechju à ultrasuoni, ciò chì significa chì l'imaghjine furmate ùn riflettenu micca a realità o ùn anu micca una bona risoluzione.
Hè impurtante di ricurdà chì l'esame principia cù l'ultrasu nurmale, chì l'ultrasound 3D / 4D hè fattu solu quandu e buone immagini sò ottenute in l'esame convenzionale.