Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 25 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
6 Alimenti di Prutezzione di u Sole per Trasformà a Vostra Pelle in Fortezza Antirughe - Salute
6 Alimenti di Prutezzione di u Sole per Trasformà a Vostra Pelle in Fortezza Antirughe - Salute

Cuntenutu

Ùn pudete micca manghjà a vostra crema solare. Ma ciò chì si pò manghjà pò aiutà contr'à i danni di u sole.

Tuttu u mondu sà lampassi nantu à u filtru solare per bluccà i raggi UV di u sole, ma ci hè un passu cruciale chì a vostra rutina di prutezzione di u sole puderia mancà: Colazione!

A Dieta hè una parte spessu trascurata di cumu si adattemu à i nostri ambienti esterni durante e stagioni. Fighjemu un ochju perchè u primu pastu di a ghjurnata pò preparà è prutege a vostra luminosità estiva sana.

Perchè manghjà questi ingredienti in u ghjornu hè impurtante

Si gira chì avemu un "orologio di pelle", dice Joseph S. Takahashi, PhD, presidente di neuroscienze à l'Università di u Texas Southwestern Medical Center di Peter O'Donnell Jr. Brain Institute. In u so studiu 2017, Takahashi è a so squadra anu trovu chì un enzima chì ripara a pelle danneggiata da l'UV hà un ciclu di produzzione cutidianu chì pò esse alteratu manghjendu cibu in tempi insoliti.


«Hè prubabile chì sì avete un pianu manghjatu nurmale, allora sarete megliu prutetti da l'UV durante u ghjornu. Se avete un prugramma di alimentazione anormale, chì puderia causà un cambiamentu dannusu in u vostru orologio di pelle ", hà dettu in un comunicatu di stampa.

Cusì piuttostu cà una merendella di mezzanotte, pruvate à incorpore sti cibi amatori di a pelle in i vostri frullati per aghjunghje un pocu di prutezzione solare in più in a vostra dieta:

1. Mirtilli

Accade chì i nostri frutti d'estate preferiti sianu ancu quelli chì ci aiutanu à prutege ancu durante l'estate.

I mirtilli sò ricchi di putenti antioxidanti chì luttanu contr'à i radicali liberi chì ponu dannà a pelle per via di l'esposizione à u sole è di u stress. I mirtilli sò ancu più putenti s’elli sò una varietà salvatica. Sò ancu una fonte assai bona di vitamina C, chì pò aiutà à prevene e rughe da un ghjornu in piaghja.

Colazione rapida: Uttenite a vostra preparazione per i pasti cù i perfetti di colazione in viaghju fatti cù strati di marmellata di chia di mirtilli fatti in casa, 15 minuti, yogurt di coccu è granola.


2. Anguria

I pumati sò cunnisciuti per cuntenenu u licopenu, un antioxidante rispunsevule di u culore rossu di i pumati. Ma i pasticci cuntenenu assai di più. U licopenu assorbe sia a radiazione UVA sia a radiazione UVB, ancu se a pelle pò piglià parechje settimane per diventà più fotoprotettore per via di a so rotazione, secondu a.

Dopu qualchì settimana di cunsumu suchjosu di anguria (micca troppu difficiule da gestisce in tempu caldu!), U licopenu pò finisce da agisce cum'è un sole naturale. I ricercatori anu nutatu, però, chì ùn hà micca da piglià necessariamente a piazza di altre misure protettive, cum'è SPF è vestiti di prutezzione di u sole, contr'à e macchie solari è i danni di a pelle. Ma quandu si tratta di anti-invecchiamento, sta spinta in più sicura ùn ferisce micca.

À u latu: Aghjunghjite un toccu fruttatu à u prossimu batch di patatine è tuffate chì portate à u BBQ cun salsa fresca di anguria ricca di vitamina C.

3. Noci è semi

Noci, semi di canapa, semi di chia è lino cuntenenu tutti omega-3 acidi grassi essenziali. U pesciu è l'ova sò ancu grandi fonti di stu grassu pulitu è ​​amante di a pelle. I nostri corpi ùn ponu micca fà omega-3, dunque hè di primura chì i pigliemu da a nostra dieta.


Chì facenu l'omega-3 per a vostra pelle? Aiutanu à mantene l'integrità di a vostra pelle è sò ancu antiinflamatori. Omega-3 aiutanu ancu u vostru corpu à trattà naturalmente cù l'effetti di passà un pocu troppu tempu à u sole.

Spuntinu rapidu: U trail mix ùn esce mai di moda, soprattuttu quandu pudete cambià e cose è sceglie a vostra propria avventura ogni volta.

4. Carota è foglia verde

U nostru corpu converte u beta carotene in vitamina A, chì hè vitale per a salute di a pelle. Una metanalisi di u 2007 hà trovu chì u beta carotene furnia una prutezzione naturale di u sole dopu à 10 settimane di supplementazione regulare.

Manghjà una varietà di alimenti ricchi in questu nutriente facilita à ottene a quota quotidiana un pocu più faciule. E carote è i foglii verdi cum'è u kale è l'espinacche sò grandi additivi ricchi di beta carotene à i vostri pranzi, ancu frullati di colazione.

In particulare, i foglii verdi sò ricchi di antioxidanti luteina è zeaxantina. Queste per prutegge contra e rughe, i danni da u sole, è ancu u cancheru di a pelle.

Ghjorni d'insalata: Questa insalata di kale faciule hè una opzione di pranzu culurita lampata cù carote è patata dolce per furnisce un veru punch pienu di beta carotene.

5. Tè verde

In a, i ricercatori anu trovu chì u cunsumu di tè verde hà purtatu à menu tumori indotti da a luce UV in i topi. Questu hè dovutu à un flavanol cuntenutu in u tè verde è neru cunnisciutu cum'è EGCG.

Un altru studiu annantu à l'animali nantu à u tè verde hà trovu chì riduce i danni à a pelle da a luce UVA è prutege da a diminuzione di u collagene. U collagenu hè a proteina a più abbundante di u nostru corpu. Dà à a pelle a so integrità è fermezza.

Sip nantu à questu: Prufittate u più di i prudutti d'estate è scuzzulate qualchì tè verde raffreddatu cù ghjacciu, foglie di menta è i vostri agrumi preferiti.

6. Cavolfiore

Quandu si tratta di verdure è frutti, una regula generale di salute per campà è fà acquisti hè di gravità versu manghjate di culori più vibranti. Questu hè perchè sò prubabili di avè più antioxidanti.

Ma ùn lasciate micca chì i fiori pallidi di u cavolfiore vi inganninu. Questa veggie cruciferosa hè l'eccezione à a regula. U cavolfiore cuntene putenti antioxidanti chì aiutanu à luttà contr'à u stress ossidativu da i radicali liberi.

In più di questu vantaghju, u cavolfiore hè ancu un alimentu naturale prutettore di u sole grazia à l'istidina. Questu alfa-aminòcidu stimula a produzzione di acidu urocanicu, chì assorbe a radiazione UV.

Grill this: Se manghjate abbondante per colazione, pruvate una bistecca di cavolfiore cun salsa cremosa di chili-lime.

Smoothie Super Summer Sunblock

Quale dice chì ùn pudete micca beie u vostru scudu di sole? Stu frullatu vi aiuta à batte u calore è cuntene tutti l'ingredienti protettivi per a pelle elencati sopra. Aghjunghjite à a vostra rotazione di a mattina per una luce più sana tutta l'estate.

Ingredienti

  • 1 1/2 tazza di tè verde, raffreddatu
  • 1 tazza di mirtilli
  • 1 tazza di anguria
  • 1/2 tazza di cavolfiore
  • 1 piccula carota
  • 2 cucchiai. cori di canapa
  • 1 cucchiaiata. suchju di limonu
  • 3-5 cubi di ghjacciu

Indicazioni

Pone l'ingredienti in un frullatore. Imbulighjate finu à chì sia liscia. Per un frullatu più grossu, aduprate 1 tazza di tè verde.

Mentre questi alimenti ricchi di nutrienti, integrali, ponu sustene a salute di a vostra pelle quandu sò esposti à a luce UV, tenite à mente chì ùn sò micca un sustitutu per a crema solare. Applica sempre a crema solare ogni ghjornu per prevene i danni da u sole è u cancheru di a pelle. Pensate à sti cibi cum'è una piccula assicurazione in più si accade di supersuppà i raghji di u sole.

Kristen Ciccolini hè una nutrizziunista olistica basata in Boston è fundatrice diBona Cucina di Strega. Cum'è un espertu nutrizionale culinariu certificatu, hè focalizata nantu à l'educazione nutrizionale è insegna à e donne occupate cumu incorpore abitudini più sane in a so vita d'ogni ghjornu attraversu coaching, piani di pasti è corsi di cucina. Quandu ùn hè micca nerding over food, a pudete truvà à capu in ghjò in una classa di yoga, o à u latu drittu in un show rock. Seguità la nantuInstagram.

Avemu Cunsigliatu

BPCO è altri prublemi di salute

BPCO è altri prublemi di salute

ì avete una malattia pulmonare o truttiva cronica (BPCO), avete più probabilità di avè ancu altri prublemi di alute. Que i ò chjamati cumorbidità. E per one cun BPCO ten...
Capisce Tutoriale Medicu Parolle

Capisce Tutoriale Medicu Parolle

Chì hà dettu u duttore?Vi entite mai cum'è e voi è u vo tru duttore ùn parlavate micca a li te a lingua? A volte ancu e parolle chì pen ate di capi ce ponu avè ...