I Miglii Cibi di lotta contru u Cancru di a Pelle da aghjunghje à u vostru Piattu
Cuntenutu
- Alimenti chì impediscenu u cancer di a pelle
- Frutta è verdura culurita
- Pesci riccu in Omega-3
- Erbe
- Tè
- Vinu Rossu
- Alimenti Ricchi in Antiossidanti
- 7 Fattori di Rischiu di Cancro di a Pelle Must-Know
- HPV
- Meds per l'Acne
- Weekends fora
- Vita muntagnosa
- Un sistema immune debilitatu
- Cancer di senu
- Moli Atipichi
- Rivista per
Avete avutu u pallidu-è-u-nuvellu-tantu memo anni fà è avete l'intelligenza di u sole per pruvà. Vi schjattate nantu à a creme solare impermeabile prima di esercità, sporti cappelli floppy à bordu largu in spiaggia, state fora di i raggi di meziornu, è alluntanatevi di i letti di cuncia. A causa di a gravità di u cancheru di a pelle, ùn site micca messu in giru: U cancheru di a pelle hè u cancheru più cumunu in i Stati Uniti, è e donne di 49 anni o menu anu una probabilità più alta di sviluppà a so forma più seria, u melanoma, cà qualsiasi altre invasive cancru eccettu i cani di senu è di tiroide, secondu The Skin Cancer Foundation. Eppuru, malgradu a vostra intelligenza è a vostra diligenza, ci hè un novu risparmiatore di pelle furtivu chì puderete mancà: a vostra dieta.
"A ricerca hè preliminare ma promettente", dice Karen Collins, R.D., dietista clinica è cunsiglieru di nutrimentu per l'Istitutu Americanu per a Ricerca di Cancer in Washington, DC "In più di limità a vostra esposizione à u sole, manghjà certi alimenti pò aiutà à riduce u vostru risicu".
Gran parte di e ricerche recenti si focalizanu nantu à u Mediterraniu bagnatu da u sole per l'alimenti chì prevenu u cancheru di a pelle. Malgradu i so stili di vita tipicamente à l'aria aperta, l'abitanti di sta regione sò menu prubabili d'ottene melanoma ch'è l'Americani, è certi scienziati credenu chì, in più di u so tonu di a pelle d'aliva, a disparità pò esse duvuta à l'abitudini alimentari assai diversi di e duie culture. In un studiu talianu publicatu in u 2009, a dieta di a regione in largamente basata nantu à e piante, ricca di verdura è frutti, è ancu d'oliu d'aliva, pesce è erbe fresche, hè stata trovata per riduce u risicu di melanoma di 50 per centu. Rivista Internaziunale di Epidemiologia.
I ricercatori indicanu l'antioxidanti di a dieta, sostanze pensate per aiutà à prutegge da i danni cellulari causati da a radiazione ultravioletta (UV) di u sole, chì hè sempre u più grande fattore di risicu per u cancheru di a pelle, secondu i dermatologi. Eccu cumu funziona u prucessu: a luce UV danneghja e cellule di a pelle, chì allora liberanu molecule d'ossigenu chjamate radicali liberi. Se i radicali liberi dannu u vostru DNA, ponu alterallu, è e cellule di a pelle ponu esse cancerose è replicate. A bona nutizia hè chì avè una grande quantità di antioxidanti in a vostra pelle è u corpu pò neutralizà i radicali liberi è cusì impedisce o rallenta a crescita di u cancheru di a pelle. Studi di laboratorio è animali anu trovu chì livelli aumentati di antiossidanti esterni, cum'è quelli chì cunsumate da alimenti è supplementi, ponu prevene i danni radicali liberi chì sò stati associati à u sviluppu di u cancer, secondu l'Istitutu Naziunale di u Cancru.
Ci hè ancu un novu gruppu crescente di ricerche chì cercanu e proprietà "antiangiogeniche" di l'alimenti. U danni di u sole à a pelle provoca a crescita di novi vini sanguini, in un prucessu chjamatu angiogenesi, chì e cellule di u cancer distragiscenu per alimentassi. "E sostanze antiangiogenesi in l'alimentu ponu morre di fame e cellule di u cancheru, impedendu chì crescenu è diventanu periculosi", dice William Li, M.D., presidente è direttore medicu di a Fundazione Angiogenesi in Cambridge, Massachusetts. Certi alimenti, cumpresi i pesci ricchi in acidi grassi omega-3, chì sò abbondanti in a dieta mediterranea, cuntenenu queste sostanze antiangiogeniche. Alcuni alimenti ricchi di antioxidanti mostranu attività antiangiogenica, dinò, aghjusta Dr. Li.
Hè probabili chì avete digià ottene almenu una tarifa per a lotta di u cancro se manghjate una dieta sana, ma fà uni pochi cambiamenti pò aiutà à rinfurzà a vostra prutezzione. "L'alimentu hè a chimioterapia chì pigliemu tutti trè volte à ghjornu", dice u duttore Li. Allora, in più di carricà nantu à u sunblock ogni ghjornu (ancu quandu hè l'inguernu!), Mantene a vostra frigorifera è a dispensa cù un novu tipu di SPF: cibi protettivi di a pelle. Imprestate queste strategie intelligenti da u stilu mediterraneu di manghjà è aghjunghje questi alimenti chì prevenu u cancheru di a pelle à a vostra dieta.
Alimenti chì impediscenu u cancer di a pelle
Frutta è verdura culurita
Mentre vi sforzate per e cinque o più porzioni cutidiane di frutti è ligumi chì a Società Americana di u Cancer raccomanda, assicuratevi chì ci sia assai verde scuru è aranciu in u vostru mischju. Ogni settimana, manghjate almenu trè porzioni di ligumi cruciferi, cum'è u brocciu, u cavolfiore è a kale; altri quattru à sei di verdura à foglia verde scuru, cum'è spinach, foglie di barbabietola è verdi di col; è sette di agrumi-tutti chì sò stati truvati da u studiu talianu per esse prutezzione di u cancer di a pelle quandu si cunsumanu in grande quantità. "Questi alimenti cuntenenu antioxidanti putenti, cumpresi polifenoli, carotenoidi è altre sostanze bioattive, chì ponu diminuì u risicu per u melanoma", commenta l'autore di u studiu Cristina Fortes, Ph.D., ricercatore in l'unità di epidemiologia clinica à l'Istitutu Dermopatico dell'Immacolata in Roma.
Pesci riccu in Omega-3
Grazie à l'azzione antiinflamatoria di l'omega-3, truvati principarmenti in i molluschi è in i pesci grassi naturali, manghjà almenu una porzione settimanale di quelli cibi pò duppià a vostra prutezzione di melanoma, a ricerca di Fortes hà truvatu. Fortes aghjusta chì una tale dieta pò ancu prutegge contra i cancers di a pelle non melanoma, chì sò menu mortali ma più cumuni. Circadori australiani anu trovu chì e persone chì anu manghjatu una media di una porzione di pesci grassi ricchi in acidi grassi omega-3, cum'è salmone, sardine, sgombri è truite, sviluppavanu ogni cinque ghjorni un 28 per centu di cheratasi actiniche - patch di pelle precanceriosa ruvida, squamosa o crescita chì sò causati da l'esposizione UV è ponu trasfurmà in una prima forma di carcinoma squamous cell, secondu un studiu publicatu in u 2009 in u American Journal of Clinical Nutrition.
Erbe
Aghjunghje un trattu d'erbe à a vostra insalata, minestra, pollu, pesce, o qualsiasi altra cosa chì amate manghjà ùn solu rende i vostri cibi più gustosi, ma aiuta ancu à furtificà a vostra pelle. L'erbe ponu imballà un wallop antioxidante - una cucchiara pò avè quant'è un pezzu di fruttu - è ponu prutegge contra u melanoma, secondu a ricerca di Fortes. A salvia fresca, u rosmarinu, u prezzemolo è a basilica offre i più grandi benefici. "Questu ùn significa micca chì duvete aduprà quattru erbe à a volta", clarifica Fortes. "Basta aduprà qualchì tippu d'arba fresca ogni ghjornu."
Tè
Scambià u vostru caffè di ogni ghjornu per una tazza di tè fumante, chì pò aiutà à sbattà a cascata di danni cellulare causati da l'esposizione à u sole. Un studiu di laburatoriu hà trovu chì l'antioxidanti polifenoli in i tè verdi è neri inibiscenu e proteine necessarie per u sviluppu di u cancheru di a pelle. "Puderanu ancu fame u sviluppu di u cancheru limitendu a crescita di i vini sanguini intornu à i tumori", dice u coautore di u studiu Zigang Dong, M.D., direttore esecutivu è capimachja di sezzione di u laburatoriu di biologia cellulare è moleculare à l'Istitutu Hormel di l'Università di Minnesota in Austin. In i risultati di Fortes, beie una tazza di tè ogni ghjornu era ligatu à una incidenza più bassa di melanoma. E i ricercatori di Dartmouth Medical School anu trovu chì e persone chì bevianu duie tazze o più ogni ghjornu eranu significativamente menu propensi à avè carcinomi à cellule squamose di i non bevitori di tè.
Vinu Rossu
Probabilmente avete sentitu parlà di u rolu di u vinu rossu cum'è putenziale cumbattante di u cancheru dapoi anni, è alcune ricerche mostranu chì puderia esse un preziosu aghjuntu à a lista di l'alimenti chì impediscenu ancu u cancheru di a pelle. Mentre ci hè una forte cultura di u vinu mediterraniu, i dati di Fortes ùn mostranu nè un effettu prutettore nè un dannuu nantu à u melanoma in i bevitori di vinu. In u studiu australianu, tuttavia, e persone chì bevanu un bichjeru di vinu ogni dui ghjorni in media - rossu, biancu o spumante - anu riduttu u so tassu di sviluppà cheratosi actiniche (quelle patch o crescita precancerose di a pelle) di 27 per centu. "I cumpunenti in u vinu, cume e catechine è u resveratrolu, ponu esse prutezziunali di u tumore in parte per via di e so proprietà antioxidanti è ponu ancu inibisce a crescita di alcune cellule di u cancheru umanu", spiega u coautore di u studiu Adele Green, MD, Ph.D., vicedirettore è capu di u laboratoriu di studii di cancheru è di pupulazione à l'Istitutu di Ricerca Medica di u Queensland.
Alimenti Ricchi in Antiossidanti
"Ùn hè micca un supplementu antiossidante o di fantasia chì face una differenza in u risicu di u cancheru", dice Collins. "Piuttostu, i cumposti parenu funzionà sinergicamente". Cusì a vostra megliu scumessa hè di uttene regolarmente una varietà in i vostri pasti è spuntini. Eccu induve truvà e sustanzi putenziali.
Beta-carotene: carotte, zucca, manghi, spinach, kale, patate dolce
Luteina: collard greens, spinach, kale
Licopenu: pumati, anguria, guava, albicocche
Sélénium: Noci di Brasile, qualchì carne è pane
Vitamina A: patate dolce, latte, tuorli d'ova, mozzarella
Vitamina C: assai frutti è bacche, cereali, pesci
Vitamina E: amandule è altre noci; parechji olii, cumpresi u ziferanu è u granu
7 Fattori di Rischiu di Cancro di a Pelle Must-Know
Nuove ricerche rivelanu ragioni sorprendenti chì pudete esse in periculu. Qualcunu di questi si applica à voi?
HPV
U papillomavirus umanu, chì affetta almenu u 50 per centu di e persone sessualmente attive, hè stata ligata à i casi di carcinoma squamous cell, secondu un studiu publicatu in un numeru di u 2010.British Medical Journal. Parlate cù u vostru ginecologu per pruteggevi da HPV è se u vaccinu HPV hè una bona opzione per voi.
Meds per l'Acne
A tetraciclina è l'antibiotici cunnessi rendenu a vostra pelle più sensibile à e scottature, allora evitate l'esposizione à u sole mentre li pigliate è portate sempre una larga protezione solare prima di avventurassi fora.
Weekends fora
U travagliu in casa tutta a settimana è dopu avè una esposizione intensa à u sole in fine di settimana, soprattuttu se site in eserciziu (u sudore asciuga a crema solare, lascendu a vostra pelle più vulnerabile à a penetrazione UV), pò aumentà u vostru risicu, secondu a Società Americana di u Cancer.
Vita muntagnosa
Stati cum'è Utah è New Hampshire, chì sò assai muntagnoli, anu più persone chì anu sviluppatu melanomi cà fà, dì, Wisconsin è New York, i rapporti CDC. I livelli di radiazioni UV aumentanu da 4 à 5 per centu per ogni aumentu di 1.000 piedi di altitudine.
Un sistema immune debilitatu
E persone chì piglianu prednisone, chì pò esse usatu per l'asma è altre cundizione, è e droghe immunosuppressanti sò in un risicu aumentatu di cancru di a pelle perchè e so difese immune sò diminuite è menu capaci di prutezzione di e cellule da i danni UV.
Cancer di senu
Una nantu à ottu donne averà u cancheru di u senu durante a so vita, secondu a Società Americana di Cancer. Avè a malattia aumenta ancu e probabilità di sviluppà melanoma, secondu un studiu in uRevista Irlandese di Scienze Mediche. Cum'è i circadori investiganu un pussibbili ligame geneticu trà i dui cancers, assicuratevi di stà infurmatu cù i vostri esami di u pettu.
Moli Atipichi
E persone chì anu 10 o più moles atipichi, chì s'assumiglia à u melanoma ma sò benigni, anu 12 volte u risicu di sviluppà melanoma cumparatu cù a pupulazione generale, secondu a Skin Cancer Foundation. Ancu s'è vo avete solu una mole, esse vigilante cù cuntrolli di a pelle.