Capite ciò chì hè a fosfoetanolamina
Cuntenutu
- Cumu a fosfoetanolamina puderia curà u cancheru
- Ciò chì hè necessariu per chì a fosfoetanolamina sia appruvata da Anvisa
A fosfoetanolamina hè una sustanza prodotta naturalmente in certi tessuti di u corpu, cum'è u fegatu è i musculi, è chì cresce in casi di cancheru, cum'è u senu, a prutata, a leucemia è u linfoma. Hè cuminciatu à esse pruduttu in laburatoriu, in modu sinteticu, per imità a fosfoetanolamina naturale, è aiutà u sistema immunitariu à identificà e cellule tumorali, fendu chì u corpu sia capace di eliminalli, prevenendu cusì u sviluppu di vari tippi di cancheru.
Tuttavia, cum'è studii scientifichi ùn anu pussutu dimustrà a so efficacità, in l'omu, per u trattamentu di u cancheru, sta sustanza ùn pò micca esse cummercializata per questu scopu, essendu pruibita da Anvisa, chì hè l'organu incaricatu di appruvà a vendita di novi farmaci in u paese.Brasil.
Cusì, a fosfoetanolamina sintetica hà cuminciatu à esse prodotta solu in i Stati Uniti, essendu cummercializata cum'è supplementu alimentariu, indicatu da i pruduttori, per migliurà u sistema immune.
Cumu a fosfoetanolamina puderia curà u cancheru
A fosfoetanolamina hè prodotta naturalmente da u fegatu è da e cellule di alcuni musculi in u corpu è serve per aiutà u sistema immunitariu à esse efficiente in l'eliminazione di e cellule maligne. Tuttavia, hè pruduttu in piccule quantità.
Cusì, in teoria, l'ingestione di fosfoetanolamina sintetica, in quantità più grande di quelle produtte da u corpu, renderebbe u sistema immunitariu più facilmente capace d'identificà è "tumbà" e cellule tumorali, putenzialmente guarendu u cancer.
A sustanza sintetica hè stata prodotta per a prima volta à l'Istitutu di Chimica USP di São Carlos in u quadru di un studiu di laburatoriu creatu da un chimicu, chjamatu Dr.Gilberto Chierice, per scopre una sustanza chì aiutaria in u trattamentu di u cancer.
A squadra di u duttore Gilberto Chierice hà sappiutu ripruduce sta sustanza in laburatoriu, aghjunghjendu monoetanolamina, chì hè cumuna in certi shampoo, cù l'acidu fosforicu, chì hè spessu adupratu per a priservazione di l'alimentu.
Ciò chì hè necessariu per chì a fosfoetanolamina sia appruvata da Anvisa
Per chì Anvisa approva è permette a registrazione di a fosfoetanolamina cum'è medicina, cum'è cù qualsiasi droga nova chì entra in u mercatu, hè necessariu di fà parechji testi cuntrullati è studii scientifichi per identificà se a droga hè veramente efficace, per sapè ciò chì i so possibili effetti collaterali è determinanu chì tippi di cancheru ponu esse aduprati cù successu.
Scuprite chì trattamenti cunvinziunali sò aduprati per u cancheru, cumu funzionanu è i so effetti collaterali.