A Francia puderà mudellà $ 80K per esse troppu magru
Cuntenutu
Nantu à i tacchi (litturali) di a Settimana di a Moda di Parigi, una nova lege hè in discussione in u Parlamentu di Francia chì pruibisce i mudelli cù un IMC di menu di 18 anni di marchjà in piste o di figurà in i magazini di moda. A legge richiede mudelli per presentà certificati medichi à e so agenzie chì dimostranu un BMI di almeno 18 (una donna à 5'7 "è 114 sterline faria solu u tagliu). È ùn sò micca messi in giru: i cuntrolli di pesu regulari saranu infurzatu, è ammende puderanu cullà finu à $ 80,000.
Se appruvata, a Francia si unirà à Israele per piglià una pusizione contr'à i mudelli sottumessi: u paese di u Mediu Oriente hà instauratu una lege in 2012 chì impedisce à i mudelli cù un BMI menu di 18,5 da publicità è esigendu chì e publicazioni divulganu quandu i mudelli sò stati ritoccati per appare più sottili. A Spagna è l'Italia anu ancu fattu passi avanti versu a diminuzione di l'usu di mudelli troppu magri, postu chì u Salone di a Moda di Madrid pruibisce e donne chì i BMI sò inferiori à 18, mentre a Settimana di a Moda di Milano pruibisce i mudelli cù BMI sottu 18,5. (Cosa Manghjanu i Modelli in Backstage à a Settimana di a Moda?)
Ci hè statu qualchì dibattitu nantu à se l'IMC hè veramente a migliore misura di salute, ma puderia esse unu di i modi più consistenti per determinà a salute di i mudelli perchè tene in considerazione sia u pesu sia l'altezza, dice David L. Katz, MD, direttore di u Centru di Ricerca di Prevenzione à a Scola di Medicina di l'Università di Yale è Forma membru di u cunsigliu consultivu.
"Iè, l'IMC ùn indica micca a cumpusizioni di u corpu, è a ghjente pò esse più pesante è più sana o più fina è malsana, ma in questu casu hè una manera affidativa di difende contr'à mudelli sottumessi. Guardà l'idea chì u più magre hè u più prubabile. duvete riesce cum'è mudellu di moda ", dice. Sfortunatamente, questu puderia significà chì alcuni di i vostri mudelli preferiti (ancu quelli chì parenu è ponu esse in bona forma è sani) seranu esclusi da a Settimana di a Moda di Parigi l'annu prossimu.
Ovviamente, questa hè una grande nutizia per una industria chì parechji credi chì hà influenzatu negativamente i normi culturali di u pesu, spessu portanu à disordini alimentari. (Per furtuna, avemu sempre assai Donne Ispiratrici chì Rifiniscenu e Norme di u Corpu.) Ma hè ancu ingenuu di pensà chì sta misura guariscerà u prublema di l'anorexia in l'industria di a moda, afferma Katz. "Questu, però, ricunnosce u ligame trà moda è bellezza è salute è benessere, è mostra chì, à un certu puntu," più sottile "smette di esse bellu perchè smette di esse sanu", aghjusta.
Noi tutti sapemu chì forte hè sexy, allora simu felici di vede u mondu di a moda saltà ancu à bordu.