7 Benefici per a Salute Basati nantu à a Scienza di Bevi Basta Acqua
Cuntenutu
- 1. Aiuta à maximizà e prestazioni fisiche
- 2. Affetta significativamente i livelli di energia è a funzione cerebrale
- 3. Pò aiutà à prevene è trattà i mal di testa
- 4. Pò aiutà à alleviare a stinzia
- 5. Pò aiutà à trattà i calcoli renali
- 6. Aiuta à prevene a resaca
- 7. Pò aiutà a perdita di pesu
- U fondu
U corpu umanu cuntene circa 60% acqua.
Hè generalmente cunsigliatu di beie ottu biccheri d'acqua da 8 once (237-mL) à ghjornu (a regula 8 × 8).
Ancu s'ellu ci hè poca scenza daretu à sta regula specifica, stà idratatu hè impurtante.
Eccu 7 benefici per a salute basati nantu à l'evidenza di beie assai acqua.
1. Aiuta à maximizà e prestazioni fisiche
Se ùn state micca idratatu, a vostra prestazione fisica pò soffre.
Questu hè particularmente impurtante durante l'eserciziu intensu o u caldu altu.
A disidratazione pò avè un effettu nutevule sè perde appena 2% di u cuntenutu di l'acqua di u vostru corpu. Tuttavia, ùn hè micca pocu cumunu per l'atleti di perde quant'è 6-10% di u so pesu d'acqua via u sudore (,).
Chistu pò purtà à alteratu u cuntrollu di a temperatura di u corpu, una motivazione ridutta, è una fatica aumentata. Pò ancu fà chì l'eserciziu si senti assai più difficiule, sia fisicu sia mentale (3).
Hè stata dimustrata una idratazione ottimale per impedisce chì questu accada, è pò ancu riduce u stress ossidativu chì si verifica durante l'eserciziu di alta intensità. Questu ùn hè micca surprisante quandu cunsiderate chì u musculu hè circa 80% acqua (,).
Se esercitate intensamente è tendite à sudà, stà idratatu pò aiutà vi à fà u megliu.
RiassuntuPerde solu 2% di u cuntenutu di l'acqua di u vostru corpu pò compromettà significativamente a vostra prestazione fisica.
2. Affetta significativamente i livelli di energia è a funzione cerebrale
U vostru cervellu hè fortemente influenzatu da u vostru statutu di idratazione.
I studii mostranu chì ancu una lieve disidratazione, cume a perdita di 1-3% di u pesu di u corpu, pò compromettere parechji aspetti di a funzione cerebrale.
In un studiu nantu à e donne giovani, i ricercatori anu trovu chì a perdita di fluidi di 1,4% dopu l'eserciziu hà compromessu l'umore è a concentrazione. Hà aumentatu ancu a frequenza di mal di testa ().
Parechji membri di sta stessa squadra di ricerca anu realizatu un studiu simili in i ghjovani omi. Anu trovu chì a perdita di fluidi di 1,6% era dannosa per a memoria di travagliu è aumentava i sentimenti di ansietà è fatica (7).
Una perdita fluida di 1-3% equivale à circa 1,5-4,5 libbre (0,5-2 kg) di perdita di pesu corporeu per una persona chì pesa 150 libbre (68 kg). Questa pò accade facilmente attraversu attività normali di u ghjornu, ancu menu durante l'eserciziu o u caldu altu.
Parechji altri studii, cù sughjetti chì vanu da i zitelli à l'adulti anziani, anu dimustratu chì una lieve disidratazione pò compromettà l'umore, a memoria è e prestazioni cerebrali (8,, 10,, 12, 13).
RiassuntuUna disidratazione lieve (perdita di fluidi di 1-3%) pò compromettà i livelli di energia, compromettere l'umore, è portà à riduzioni impurtanti in a memoria è in e prestazioni cerebrali.
3. Pò aiutà à prevene è trattà i mal di testa
A disidratazione pò scatenà mal di testa è migraine in certi individui (,).
E ricerche anu dimustratu chì un mal di testa hè unu di i sintomi più cumuni di disidratazione. Per esempiu, un studiu in 393 persone hà trovu chì 40% di i participanti anu avutu un mal di testa per via di a disidratazione ().
In più, certi studii anu dimustratu chì l'acqua potabile pò aiutà à alleviare i mal di testa in quelli chì sperimentanu frequenti mal di testa.
Un studiu in 102 omi hà trovu chì bere 50.7 once supplementari (1.5 litri) d'acqua per ghjornu hà risultatu in miglioramenti significativi nantu à a scala di Qualità di Vita Specifica per Migraña, un sistema di puntuazione per i sintomi di emicrania (16).
In più, u 47% di l'omi chì anu bevutu più acqua anu segnalatu un miglioramentu di u mal di testa, mentre solu u 25% di l'omi di u gruppu di cuntrollu hà segnalatu questu effettu (16).
Tuttavia, micca tutti i studii sò d'accordu, è i ricercatori anu cunclusu chì, à causa di a mancanza di studii di alta qualità, sò necessarie più ricerche per cunfirmà cumu l'aumentazione di l'idratazione pò aiutà à migliorà i sintomi di mal di testa è à diminuisce a frequenza di u mal di testa ().
RiassuntuL'acqua potabile pò aiutà à riduce i mal di testa è i sintomi di mal di testa. Tuttavia, più ricerca di alta qualità hè necessaria per cunfirmà stu benefiziu potenziale.
4. Pò aiutà à alleviare a stinzia
A stinzia hè un prublema cumunu chì hè carattarizatu da movimenti intestinali pocu frequenti è difficultà à passà feci.
Aumenta l'assunzione di fluidi hè spessu raccomandata cum'è una parte di u protocolu di trattamentu, è ci sò alcune prove per sustene questu.
U cunsumu bassu d'acqua pare esse un fattore di risicu per a stinzia in l'individui più ghjovani è anziani (,).
A crescita di l'idratazione pò aiutà à diminuisce a stinzia.
L'acqua minerale pò esse una bevanda particularmente benefica per quelli cun stinimentu.
I studii anu dimostratu chì l'acqua minerale chì hè ricca in magnesiu è sodiu migliora a frequenza di u muvimentu di l'intestinu è a cunsistenza in e persone cun stinzia (, 21).
RiassuntuBere assai acqua pò aiutà à prevene è alleviare a stinzia, soprattuttu in e persone chì generalmente ùn bevanu micca abbastanza acqua.
5. Pò aiutà à trattà i calcoli renali
I petri urinarii sò cumuli dolorosi di cristalli minerali chì si formanu in u sistema urinariu.
A forma più cumuna sò e pietre à i reni, chì si formanu in i reni.
Ci hè una evidenza limitata chì l'ingaghjamentu d'acqua pò aiutà à prevene a recurrenza di e persone chì anu avutu prima pietre di rene (22, 23).
Una ingesta più alta di fluidi aumenta u vulume di urina chì passa per i reni. Questu diluce a concentrazione di minerali, dunque sò menu propensi à cristallizà è formà ammassi.
L'acqua pò ancu aiutà à prevene a furmazione iniziale di e petre, ma sò richiesti studii per cunfirmalla.
RiassuntuAumentata assunzione d'acqua pare diminuisce u risicu di furmazione di calciu renale.
6. Aiuta à prevene a resaca
Una resaca si riferisce à i sintomi dispiacenti sperimentati dopu avè bevutu alcolu.
L'alcolu hè un diureticu, cusì vi fa perde più acqua di quella chì pigliate. Questu pò purtà à a disidratazione (24,,).
Ancu se a disidratazione ùn hè micca a causa principale di a resaca, pò causà sintomi cum'è sete, fatigue, mal di testa è bocca secca.
I boni modi per riduce a resaca sò di beie un bichjeru d'acqua trà beie è avè almenu un grande bichjeru d'acqua prima d'andà à dorme.
RiassuntuA resaca hè in parte causata da a disidratazione, è l'acqua potabile pò aiutà à riduce alcuni di i sintomi principali di a resaca.
7. Pò aiutà a perdita di pesu
Piglia assai acqua pò aiutà à perde u pesu.
Hè perchè l'acqua pò aumentà a sazietà è aumentà a vostra percentuale metabolica.
Alcune evidenze suggerenu chì l'aumentu di l'assunzione d'acqua pò prumove a perdita di pesu aumentendu leggermente u vostru metabolismu, chì pò aumentà u numeru di calorie chì brusgiate ogni ghjornu.
Un studiu 2013 in 50 giovani donne cù sovrappesu hà dimustratu chì bere un ulteriore 16,9 once (500 mL) d'acqua 3 volte à ghjornu prima di pranzi per 8 settimane hà purtatu à riduzioni significative di u pesu è di u grassu corporeu paragunatu cù e so misurazioni pre-studiu () .
U tempu hè impurtante ancu. Bere acqua una mez'ora prima di manghjà hè u più efficace. Pò fà vi senta più pienu per manghjà menu calorie (29).
In un studiu, i dieters chì bevanu 16,9 once (0,5 litri) d'acqua prima di manghjà anu persu 44% in più di pesu annantu à un periodu di 12 settimane di quelli chì ùn anu micca bevutu acqua prima di manghjà ().
U fondu
Ancu una leggera disidratazione pò influenzà vi mentalmente è fisicamente.
Assicuratevi di avè abbastanza acqua ogni ghjornu, sì u vostru scopu persunale sia 64 once (1,9 litri) o una quantità diversa. Hè una di e cose migliori chì pudete fà per a vostra salute generale.