: chì hè, sintomi è trattamentu
Cuntenutu
U Gardnerella mobiluncus hè un tipu di batteri chì, cum'è u Gardnerella vaginalis sp., abita nurmalmente a regione genitale feminile di guasi tutte e donne. Tuttavia, quandu sti batteri si moltiplicanu in modu disordinatu, a maiò parte di u tempu in cunseguenza di a diminuzione di u sistema immunitariu, ponu generà una infezzione cunnisciuta cum'è vaginosi batterica, chì hè una infezione genitale caratterizata da una scarica vaginale giallastra è forte. .
Di solitu i batteri Gardnerella mobiluncushè visualizatu in u test di Papanicolaou, cunnisciutu ancu cum'è test di Papanicolaou, chì raccoglie campioni di secrezioni è di tessuti da a regione vaginale è u cervice, chì ponu dimostrà lesioni o a presenza di batteri suggestivi di sta infezzione.
Ancu s'ellu ùn hè micca cunsideratu una infezzione di trasmissione sessuale, stu batteriu pò esse trasmessu sessualmente quandu si trova in quantità grandi, tuttavia ùn solitu micca causà segni o sintomi in u cumpagnu, à a maiò parte di i sintomi di l'infezzione di e vie urinarie chì sò rapidamente risolti.
Sintomi di infezzjoni da Gardnerella sp.
Sintomi di infezzjoni da Gardnerella sp. sò simili à quelli di una infezzione di e vie urinarie, è ponu esse rimarcati:
- Prurite in a regione genitale;
- Dolore quandu urinate;
- Dolore durante e relazioni intime;
- Inflammazione in u prepuziu, glande o uretra, in u casu di l'omu;
- Scaricamentu giallu è cù l'odore di poveri pesci, in u casu di e donne.
In e donne, u diagnosticu iniziale hè fattu durante una consultazione ginecologica di routine, in cui sò verificati i sintomi indicativi di l'infezzione, principalmente a presenza di secrezione vaginale è l'odore caratteristicu.A cunferma hè fatta attraversu u test Pap, in u quale una piccula raschiatura di l'utru hè fatta è inviata à u laboratoriu per analisi. In presenza di infezioni da stu batteriu, hè generalmente descritta in u test "presenza di bacilli supracytoplasmici suggestivi di Gardnerella mobiluncus’.
In certi casi, hè pussibule chì a persona abbia l'infezzione ma ùn mostra segni o sintomi. In questi casi, l'infezzione hè combattuta da u corpu stessu è u sistema immunitariu, quandu hè equilibrata.
Cumu trattà
Trattamentu per l'infezzione causata da Gardnerella mobiluncus, Quandu ci sò sintomi, si face cù l'usu di antibiotici, cum'è Metronidazole, in forma di pasticchi, in una sola dose o per 7 ghjorni consecutivi.
In certi casi, u ginecologu pò ricumandà l'usu di crema vaginale per e donne per circa 5 ghjorni. Vede più nantu à u trattamentu per a vaginosi batterica.