Una Guida di Germophobe per u Sessu Sicuru
Cuntenutu
- Primu passu: Baci pulitu
- Passu dui: Pulisce toccu
- Terzu passu: Sessu pulitu
- Fate a prova, regolarmente, per mè è per voi
Imbruttemu, ma micca -
Unu di i "vantaghji" di esse un germofobu hè chì a pratica sessuale più sicura hè una seconda natura per noi. Vogliu dì, hè francamente un miraculu chì eiu - un germofobu - riesci à superà i mo penseri per fà sessu à qualchì volta. Perchè a maiò parte di e persone, chì ponu esse assai simpatiche, striscianu ancu cù i germi - soprattuttu s'elli si mettenu d'umore senza fà prima una duscia!
Fidati di mè, nunda mi face perde interessu più prestu chè avè ansietà prima, durante, o dopu fattu l'attu perchè pensu à i germi. Se mi sentu rassicuratu, mi senteraghju assai più rilassatu, fiduciosu, è in questu - è voi.
Primu passu: Baci pulitu
Benintesa, u baciu hè cunsideratu cum'è un'attività "à bassu risicu", ma a bocca umana cuntene sempre superfici chì ponu accoglie batteri - finu à 700 spezie diverse!
Dunque, prima di cumincià, aghju da dumandà sè sè lavate, usate u filu, è aduprate u collu di bocca religiosamente (ma micca ghjustu prima o dopu - lavà i denti, è usà u filu dentale, prima o dopu, pò causà lacrime minuscule, aumentendu u risicu d'infezzione STI). Invece, femu un pocu d'oliu di coccu (chì) in bocca prima di principià.
In più, ci sò ancu certe cundizioni è malatie chì ponu esse trasmesse da basgiammi, cum'è i rhume des et des grippes, les mono et les herpes labiales. Dunque averaghju bisognu chì mi dite in anticipu se avete avutu recentemente una di queste condizioni. Sì cusì, u baciu pò esse fora di a tavula per u momentu.
Passu dui: Pulisce toccu
Cusì i germofobi sò ancu un pocu sensibili à u toccu. Duvete assolutamente lavà e mani prima di cumincià in ogni locu sottu a maglia. Perchè? Ebbè, secondu e vostre abitudini di igiene, e mani ponu esse contaminate da qualcosa, da tracce di feci à l'influenza, è causanu gravi malatie gastrointestinali è ancu certe infezioni respiratorie. Sì e to mani sò visibilmente brute, ùn hè micca bonu per i tempi sexy.
È in ogni casu, duvete praticà un bonu lavatu di mani. Basta à guardà i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie. U lavatu di e mani hè unu di i modi più faciuli per prevene a diffusione di i germi.
Terzu passu: Sessu pulitu
D'accordu, allora simu riesciuti à basgià è toccà cun germi minimi trasmessi. Forse simu nudi. Eccu induve devu specificà chì prima chì e to mani, a bocca, o altre parte di u corpu tocchinu una di e mo parte di u corpu inferiore, noi deve aduprà a prutezzione. U sessu vaginale è anale portanu u risicu di passà longu à malatie cum'è chlamydia, gonorrea, sifilide, HIV, herpes è virus papilloma umanu (HPV).
Dunque, preservativi, preservativi femminili, o dighe dentali - iè, ancu per orale. Perchè? Ebbè, u sessu orale porta u risicu di chlamydia, gonorrea, sifilide è. Allora se avemu sessu orale, avemu da aduprà preservativi o dighe dentali, è se avemu rapporti sessuali, quì vulerà esse un preservativu implicatu.
Fate a prova, regolarmente, per mè è per voi
Seraghju sinceru è iniziale nantu à a mo prova, ma duvete esse onestu cun mè per qualsiasi malatie è cundizione ancu. Sì avete qualchì ferita o verruca in o intornu à i genitali o l'annu, fermate è fate a prova. Ùn avete micca u cuntattu sessuale cù nimu finu à chì site in u chjaru.
U sessu sicuru pò esse divertente, è cum'è bonus, ci senteremu tramindui bè per sapè chì avemu avutu sessu più sicuru. Benintesa, dopu à u sessu, ci seranu puliti, chì includenu noi stessi è qualunque sia a superficia chì avemu avutu in cuntattu.
Forse cunsulteremu sta pratica guida per a rimozione di macchie. Apparentemente, i pulitori enzimatici sò i migliori per eliminà e macchie à base di proteine.
Janine Annett hè una scrittora di New York chì si cuncentra nantu à a scrittura di libri di foto, di pezzi d'umuri è di saggi persunali. Ella scrive nantu à temi chì và da i genitori à a pulitica, da u seriu à u stupidu.