Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 22 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
4 Modi Naturali per Sbarrazzassi di Pimples u più prestu pussibule - Nourrisson
4 Modi Naturali per Sbarrazzassi di Pimples u più prestu pussibule - Nourrisson

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

L'acne hè una malatia cumuna di a pelle chì tocca à un 85% stimatu di e persone à un certu puntu di a so vita.

I sintomi includenu pimples fastidiosi chì ponu esse frustranti è difficiuli di sbarrazzassi.

Mentre i trattamenti cunvinziunali ponu sbarrazzassi di i brufoli, sò spessu associati à effetti avversi, cum'è irritazione di a pelle è secchezza.

Cum'è tali, assai persone si sò rivolte à alternative naturali per sbarrazzassi rapidamente di i brufoli. Tuttavia, mentre ci sò assai rimedi naturali per l'acne, solu una manciata hè scientificamente pruvata per aiutà.

Eccu 4 modi naturali per sbarrazzassi di i brufoli veloci, ancu se puderanu avè una ricerca limitata chì sustene a so efficacia per questu scopu.

1. Spot trattà cù l'oliu di l'arburu di tè

L'oliu di l'arburu da tè hè estrattu da e foglie di l'arburu Melaleuca alternifolia, chì hè uriginariu di l'Australia.


Hè ben cunnisciutu per a so capacità di luttà contru i batteri è riduce l'infiammazione di a pelle. Specificamente, l'oliu di l'arburu di tè aiuta à luttà P. acnes è S. epidermidis, dui tippi di batteri chì ponu causà brufoli (1,,).

Un studiu hà trovu chì u 5% di gel d'oliu d'arburu da tè era guasgi quattru volte più efficace per riduce e lesioni di l'acne è quasi sei volte più efficace per riduce a gravità di l'acne cà un placebo ().

In un altru studiu, un gel chì cuntene 5% d'oliu d'arburu da tè hè statu dimustratu altrettantu efficace per riduce i brufoli cum'è una lozione chì cuntene 5% di perossu di benzoil, un medicamentu cumunu per l'acne ().

U trattamentu di l'oliu di l'arburu di tè hà ancu risultatu in menu effetti avversi, cumprese secchezza, irritazione è brusgiatura.

Hè impurtante di nutà chì l'oliu di l'arburu di tè hè assai putente è pò causà rossi è irritazioni quandu si applica direttamente à a pelle. Per questa ragione, deve esse diluitu cù un oliu purtatore.

Sicondu u Centru Naziunale per a Salute Complementaria è Integrativa, solu una piccula quantità di ricerca hè stata cundotta annantu à l'usu topicu di l'oliu di l'arburu di tè per e condizioni di salute, è una quantità limitata di ricerche indica chì l'oliu di l'arburu di tè pò esse utile per l'acne (6 ).


Se sceglite di pruvà per piacè, adupratelu in modu sicuru è eseguite sempre un patch di prova nantu à a vostra pelle, chì l'oliu di l'arburu di tè pò esse assai irritante è ùn deve mai esse applicatu senza diluisce nantu à a pelle.

Pudete cumprà oliu àrburu di tè è olii purtatori in linea.

Cume aduprà l'oliu di l'arburu di tè per l'acne

  1. Unisce 1 goccia d'oliu d'arburu da tè cun 1 cucchiaina d'oliu purtatore.
  2. Immerge un tampone di cuttone in u mischju è applicalu direttamente à i brufoli.
  3. Applica una crema idratante, se vulete.
  4. Ripetite stu prucessu 1-2 volte à ghjornu, secondu u bisognu.
Riassuntu

L'oliu di l'arburu di tè combatte l'inflamazioni è i batteri chì causanu acne. L'applicà à a pelle hà dimustratu chì pò riduce i brufoli in certi casi.

2. Spot trattà cù altri olii essenziali

In più di l'oliu di l'arburu di tè, assai altri olii essenziali cù pruprietà antibatteriche è antiinflamatorie ponu aiutà à schjarisce rapidamente i brufoli.

Una grande rivista scientifica hà trovu chì l'olii essenziali di cannella, rosa, lavanda è chiodi di garofanu luttanu contr'à i batteri chì causanu acne S. epidermidis è P. acnes ().


U rosmarinu è a citronella sò stati ancu mostrati per inibisce P. acnes ().

Un studiu hà paragunatu e capacità di lotta à l'acne di l'oliu di chiodi di garofano, 10% di perossidu di benzoile è un placebo. Sia u 2% sia u 5% olii di chiodi di garofano-basilicu sò stati trovati più efficaci è più veloci per riduce i brufoli cà perossidu di benzoile ().

Un altru studiu hà trovu chì un gel chì cuntene àcitu aceticu, aranciu è olii essenziali di basilica dolce hà purtatu à un 75% di crescita di a percentuale di guarigione di i pimpiuli

Cum'è l'oliu di l'arburu di tè, questi olii essenziali sò assai cuncintrati è ponu causà irritazioni se applicati direttamente nantu à a pelle. Assicuratevi di diluisce tutti l'olii essenziali cù un oliu trasportatore, eseguite un patch di prova prima di l'usu regulare, è interrompite l'usu in casu di irritazione sviluppata.

Una larga varietà di olii essenziali sò dispunibili in ligna, cumpresu l'oliu di crave.

Cume aduprà l'olii essenziali per l'acne

  1. Unisce 10 gocce d'oliu essenziale cù 1 once (30 mL) d'oliu purtatore.
  2. Immerge un tampone di cuttone in u mischju è applicalu direttamente à i brufoli.
  3. Applica una crema idratante, se vulete.
  4. Ripetite stu prucessu 1-2 volte à ghjornu, secondu u bisognu.
Riassuntu

Altri olii essenziali cumpresi cannella, rosa, lavanda, chiodi di garofano, è rosmarinu sò stati trovati per inibisce i batteri chì causanu acne. L'applicazione di questi olii à a pelle pò aiutà à riduce i brufoli.

3. Applica u tè verde à a pelle

Un saccu di ghjente beie u tè verde per i so benefici per a salute, ma pò ancu esse utile quandu si applica direttamente à a pelle.

U tè verde cuntene flavonoidi è tannini, chì sò cunnisciuti per aiutà à luttà contr'à l'infiammazione è i batteri chì ponu causà brufoli (11, 12).

Hè ancu riccu in l'antioxidante epigallocatechin-3-gallate (EGCG), chì hè statu dimustratu per luttà contr'à l'infiammazione, riduce a produzzione di sebum è inibisce a crescita di P. acnes in e persone cù a pelle propensa à l'acne ().

Studi multipli anu dimustratu chì e persone cun acne sperimentanu significativamente menu pruduzzione di sebum è brufoli quandu appiicanu un 2-3% di estrattu di tè verde à a so pelle (,,).

Ci hè una manata di prudutti di cura di a pelle nantu à u mercatu chì cuntenenu tè verde, ma hè assai simplice è economicu per fà u vostru propiu mischju in casa.

Pudete uttene un tè verde di qualità in linea.

Cume aduprà u tè verde per l'acne

  1. Tè verde ripidu in acqua bollente per 3-4 minuti.
  2. Lasciate u tè rinfriscà.
  3. Applicalu nantu à a to fàccia cù una palla di cuttone o spritz nantu à l'usu di una buttiglia spray.
  4. Lasciate accende per 10 minuti o per a notte, è poi risciacquate a faccia cun acqua.
  5. Applica 1-2 volte à ghjornu, secondu u bisognu. Pò esse conservatu in a frigorifera finu à 2 settimane.
Riassuntu

U tè verde hè riccu in antioxidanti chì aiutanu à riduce l'infiammazione è à luttà contr'à i batteri. L'applicazione à a pelle hè statu dimustratu per riduce significativamente i brufoli.

4. Idratate cù l'aloe vera

L'Aloe vera hè una pianta tropicale cù foglie chì producenu un gelu chjaru.

Quandu hè appiicatu à a pelle, u gelu di aloe vera hè statu dimustratu per aiutà à luttà contr'à i batteri, riduce l'infiammazione è prumove a guarigione di e ferite (,,).

Per via di questu, hè un trattamentu populari per una varietà di cundizioni di a pelle, cumprese psoriasis, eruzioni cutanee, taglioli è brusgiature.

Ci sò studii limitati nantu à a capacità di l'aloe vera per luttà specificamente à i brufoli, ma a ricerca esistente hè prumessa.

L'Aloe vera cuntene lupeol, acidu salicilicu, azotu urea, acidu cinnamonicu, fenoli è zolfu, chì inibiscenu tutte e batterie chì puderanu causà brufoli (, 20).

In un studiu, diverse concentrazioni di gel di aloe vera sò state aghjunte à un oliu di clove-basilica è valutate per e proprietà anti-acne. A più alta concentrazione di aloe vera in a lozione, più hè efficace per riduce i brufoli (21).

Un altru studiu hà trovu chì l'usu di 50% gel di aloe vera cù crema di tretinoin era significativamente più efficace per eliminà i brufoli cà a sola crema di tretinoin. A crema di tretinoina hè un medicamentu per l'acne derivatu da a vitamina A ().

Ancu se u gelu d'aloe vera per ellu stessu ùn era micca efficace per trattà i brufoli, hà miglioratu l'effetti anti-acne di l'oliu di chiodi di garofano-basilicu è di a crema di tretinoina.

Mentre u gel di aloe vera pò aiutà à schjarisce i pimples da solu, pò esse più efficace quandu si combina cù altri rimedii o medicazione.

Cume aduprà gel di aloe vera per l'acne

  1. Rascà u gelu fora di e foglie di aloe cù una cucchiaia.
  2. Applica u gel à a vostra pelle quandu applichi altri trattamenti per l'acne. Pudete vulete pruvà à mischjà lu cù u vostru altru trattamentu, è poi applicallu à a vostra pelle. Oppure, pudete applicà prima l'altru trattamentu di l'acne, aghjunghjendu u gel di aloe sopra.
  3. Repetite 1-2 volte per ghjornu, o cumu vulete.

Pudete ancu cumprà gelu d'aloe vera in buttiglia in ligna, ma assicuratevi chì sia aloe pura è ùn cuntene ingredienti aghjunti.

Riassuntu

L'applicazione di l'aloe à a pelle pò aiutà à trattà e brusgie, à guarisce e ferite è à luttà contr'à l'infiammazione. Hè statu dimustratu per aumentà l'effetti anti-acne di altri trattamenti, ma sò necessarie più ricerche nantu à i so effetti quandu sò aduprati da soli.

Rimedi per l'acne à longu andà

Parechji altri trattamenti naturali di l'acne sò stati dimustrati per esse efficaci cun un usu cunsistenti, à longu andà.

Ancu se i rimedii sottu ùn puderanu micca sbarrazzassi rapidamente di i brufoli, ponu aiutà à prevene è à guarì l'acne cù u tempu.

Pigliate un supplementu di zincu

U minerale zincu hà un rolu in a guarigione di e ferite è pò aiutà à riduce l'infiammazione.

Hè cusì, hè statu studiatu cum'è un trattamentu pussibule per i brufoli.

A ricerca hà indicatu chì e persone cun acne tendenu à avè livelli più bassi di zincu in u so sangue chè quelli chì anu a pelle chjara ().

Piglià un supplementu di zincu hè statu dimustratu per aiutà. In fattu, parechji studii anu trovu chì piglià 30-45 mg di zincu elementariu per ghjornu pò riduce significativamente i brufoli (,, 26).

In un studiu particulare, 48 persone cun acne anu pigliatu supplementi di zincu 3 volte à ghjornu. Dopu à 8 settimane, 38 d'elli anu sperimentatu una riduzzione di 80-100% in i pimples (27).

U Zincu hè dispunibule in parechje forme, ognuna cuntenendu una quantità diversa di zincu elementale.

Indipendentemente da chì forma sceglite, hè probabilmente megliu à ùn piglià più di u limitu superiore raccomandatu di 40 mg di zincu per ghjornu.

Piglià troppu zincu pò causà effetti avversi, cumpresu u dolore di u stomacu è l'irritazione intestinale ().

Pudete cumprà supplementi di zincu in linea. Uttenite una dosi più chjuca per ùn superà u limitu raccomandatu di 40 mg.

Cunsuma u levitu di biera

Una ceppa specifica di levitu di biera chjamata Saccharomyces cerevisiae Hansen CBS pare ancu aiutà à diminuisce i brufoli quandu cunsumati da a bocca.

U levitu di birra tende à esse una bona fonte di vitamine B, cromu, rame, ferru è zincu. Tuttavia, a so capacità di trattà i brufoli hè più probabile per i so effetti antibatterici (,).

Un studiu hà paragunatu l'efficacità di u levitu di biera cù quella di un placebo annantu à 5 mesi.

I brufoli sò stati guariti o assai migliorati in più di l'80% di e persone chì piglianu a preparazione di u lievitu, mentre solu u 26% di e persone anu vistu migliurà in u gruppu placebo ().

I studii anu dimostratu chì u lievitu di biera ùn hà micca effetti collaterali, ma une poche di persone anu segnalatu gasu lieve, gonfiore, o mal di testa dopu avè cunsumatu.

Pudete truvà u levitu di biera per compra in ligna.

Pruvate un supplementu d'oliu di pesce

L'olii di pesce cuntenenu l'acidi grassi omega-3 acidu eicosapentaenoicu (EPA) è docosahexaenoic (DHA).

I studii mostranu chì cunsumà EPA pò aiutà à gestisce a produzzione d'oliu, prevene i brufoli, è aiutà a pelle à mantene una idratazione adatta (,).

Alti livelli di EPA è DHA sò stati dimustrati ancu per diminuisce fattori chì contribuiscenu à l'infiammazione, chì pò in definitiva riduce u risicu di brufoli ().

In un studiu, piglià omega-3 supplementi di acidi grassi chì cuntenenu EPA è DHA ogni ghjornu per settimane 10 riduce significativamente i brufoli in tutti i participanti 45 ().

Pudete ancu ottene acidi grassi omega-3 manghjendu noci, semi di chia, semi di lino macinati, salmone, sardine è acciughe.

Tuttavia, e fonti vegetali sopra cuntenenu l'acidu grassu omega-3 acidu alfa-linolenicu (ALA) è pocu o micca EPA o DHA ().

Piglià un supplementu cù omega-3 concentrati pò aiutà à piglià quantità più elevate di EPA è DHA per trattà megliu i pimples. Pudete truvà supplementi d'oliu di pesce per cumprà in linea.

Riassuntu

Piglia orale di levitu di biera, di zincu, o d'oliu di pesce pò aiutà à prevene è à riduce i pimpiuli cù u tempu. Quessi supplementi ùn ponu micca sbarrazzassi rapidamente di i brufoli, ma studii chì valutanu u so usu à longu andà mostranu grandi prumesse.

Altri modi per aiutà à riduce i brufoli

Ancu se a ghjente hà adupratu rimedi naturali per l'acne dapoi anni, a ricerca nantu à u sughjettu hè sempre emergente.

I rimedii elencati quì sottu ponu prufittà di a pelle propensa à l'acne, ma ùn esistenu studii nantu à a so capacità di trattà i brufoli:

  • Strega nocciola. L'applicazione di hamamelis à a pelle hè statu dimustratu per luttà contr'à i batteri è riduce l'infiammazione, chì puderia aiutà à prevene i brufoli (,).
  • Acitu di sidru di mela. L'acidi organichi in l'acitu di sidru di mela ponu aiutà à tumbà i batteri chì causanu acne è riduce l'apparizione di cicatrici (,,,).
  • Limite l'assunzione di lattichi. Dui grandi studii anu segnalatu chì e persone chì bevanu più latte tendenu à avè più brufoli, ma sò necessarie più ricerche (,).
  • Pruvate una maschera di mele è cannella. U mele è a cannella anu pruprietà antiossidanti, antibatteriche è antiinfiammatorie, cusì ponu benefiziu à a pelle propensa à l'acne quandu appiicata à questu (,).
  • Riduce u stress. Alcuni studii anu ligatu u stress à una crescita di a gravità di l'acne. Dumandate à u vostru duttore sanitariu nantu à e tecniche di rilassamentu è i cambiamenti di stile di vita chì puderebbenu aiutà à riduce i vostri livelli di stress (,).

Per ancu di più cunsiglii, eccu 13 putenti rimedii casani per sbarrazzassi di l'acne.

Riassuntu

Alcuni altri rimedi ponu aiutà à luttà contr'à i brufoli in modu naturale, cumpresu l'applicazione di l'acitu di sidru di mela à a pelle, limitendu a vostra assunzione di lattichi è riducendu i livelli di stress. Tuttavia, questi anu poca o nessuna ricerca daretu, dunque sò necessarii più studii.

U fondu

I brufoli sò un prublema cumunu chì pò esse frustrante da trattà.

I trattamenti cunvinziunali ponu causà rossi, secchi o irritazioni, è parechje alternative naturali ùn parenu micca travaglià.

I rimedii casani elencati in questu articulu sò supportati da alcuni studii limitati cume i modi naturali più efficaci per riduce i brufoli.

Tuttavia, l'applicazione di vari olii essenziali, tè verde è aloe vera à a pelle sembra esse u modu u più veloce per sbarrazzassi di i brufoli, mentre i supplementi ponu richiede un usu più longu secondu alcune ricerche limitate.

I rimedii in questu articulu puderia micca funzionà per tutti, ma puderianu vale a pena pruvà.

Nutate bè chì e linee guida di l'Accademia Americana di Dermatologia per u trattamentu di l'acne affirmanu chì ùn ci hè micca abbastanza ricerca nantu à a sicurità è l'efficacità di e terapie à base di erbe è altri cumplementarii per cunsigliate u so usu. Questa dichjarazione hè inclusiva di tutti i rimedii annunziati in questu articulu.

Se vive cun acne severu, pudete ancu vulete cunsultà un dermatologu. Pudete riservà un appuntamentu cù un dermatologu in a vostra zona aduprendu u nostru strumentu Healthline FindCare.

Leghjite stu articulu in spagnolu.

Publicazioni Fresche

10 sali minerali principali è e so funzioni in u corpu

10 sali minerali principali è e so funzioni in u corpu

I ali minerali, cum'è u ferru, u calciu, u zincu, u ramu, u fo foru è u magne iu, ò nutrienti a ai impurtanti per u corpu umanu, po tu chì cuntribui cenu à a produzzione d...
Cosa hè a carne di u nasu, chì a causa è cumu trattàla

Cosa hè a carne di u nasu, chì a causa è cumu trattàla

A carne à u na u, o carne pugno a à u na u, hè un termine pupulare adupratu chì di olitu i riferi ce à l'apparizione di gonfiore di l'adenoidi o di i turbinati na ali,...