Gina Rodriguez si apre nantu à a so Ansietà In Instagram
Cuntenutu
I media suciali permettenu à tutti di prisentà a "migliore versione" di sè stessu à u mondu curating è filtrà à a perfezione, è questu hè unu di i mutivi principali perchè pò avè effetti negativi nantu à a vostra salute mentale. In listessu tempu, e rete suciale sò diventate ancu un strumentu putente per sparghje a cuscenza di a salute mentale. (Vede a campagna #HereforYou d'Instagram.)
E celebrità sò diventate critiche per sparghje stu missaghju. Parechje celebrità usanu regolarmente i media suciali per raportà à i so fan partendu e so proprie insicurezze è e lotte dietro le quinte, in particulare quelle mentali. (Pigliate per esempiu Kourtney Kardashian è Kristen Bell chì tramindui anu apertu recentemente nantu à e so lotte persunali cun ansietà.)
Jane a Vergine l'attrice Gina Rodriguez hè l'ultima celeb per sparte un post autenticu nantu à a so lotta cù l'ansietà cù un video in Instagram cummuvente. U filmettu face parte di a serie 'Dieci secondi ritratti' di u fotografu Anton Soggiu, una racolta di video sinceri in i quali l'emozioni ghjocanu nantu à u visu di i sughjetti per dece seconde. Fighjendu u video à u primu sguardu senza leghje a didascalia, l'attrice nuda pare cuntentu cù una sutile incertezza. Ma u testu d'accumpagnamentu rivela chì u video a cattura in un mumentu d'ansietà.
In a so legenda, Gina hà spartutu un messagiu ch'ella vulia dì à sè stessu in a video: "Vuliu pruteggela è dilli chì hè ok d'esse ansiosu, ùn ci hè nunda di diversu o stranu per avè ansietà è vinceraghju".
Ancu s'ellu pò esse faciule d'assume da u so feed chì ella hè sempre felice (hà sicuramente unu di i sorrisi più infettivi in Hollywood), u so video hè un ricordu impurtante chì e celebrità anu i so alti è bassi quant'è qualcunu. In fattu, prima di questu annu, dopu avè fattu un attaccu di panicu per un episodiu di Jane a Vergine, hà tweetatu: "L'annu scorsu aghju avutu [attacchi di panicu] veramenti male è era troppu familiarizatu cun elli per ùn esse capace di ghjucà à quessa. Succhjanu. Ma mi diventu più forte".
Solu un terzu di e persone chì soffrenu di disordini d'ansietà ricevenu trattamentu, secondu l'Associazione d'Ansietà è Depressione di l'America, chì significheghja più di a mità di e persone chì vivenu cù l'ansietà ùn sò micca sapienti, vergognati o altrimenti riluttanti à circà aiutu. Aghjunghjite à questu u fattu chì, ironicamente, Instagram hè ligatu à l'aumentu di i sentimenti di depressione è ansietà, è hè chjaru chì avemu bisognu di missaghji aperti cum'è Gina avà più chè mai per aiutà à sguassà l'estigma intornu à i prublemi di salute mentale è furnisce supportu à quelli chì soffrenu. .