Sintomi di gravidanza in l'omi

Cuntenutu
- Principali cambiamenti in l'omi durante a gravidanza
- 1. Avè i listessi sintomi di gravidanza chè a donna
- 2. Desire un cuntattu più intimu
- 3. Inchietassi
- Cunsiglii per migliurà l'intimità in gravidanza
Alcuni omi diventanu incinte psiculugicamente, mostrendu i stessi sintomi cum'è a gravidanza di a so moglia. Questu accade quandu si impegnanu assai emozionalmente, durante a gravidanza è u nome di sta situazione hè Sindrome di Couvade.
In questu casu, l'omu pò esse malatu, avè un desideriu di urinare, sentu sturditu o avè sempre fame. Ma in più di questu tendenu ancu à esse preoccupati per a salute di a donna è di u zitellu è ancu se ùn mostranu micca di listessa manera ponu ancu presentà ansietà, paura è insicurezza per l'avvene è cumu a so relazione cù a donna è u criaturu serà vene.

Principali cambiamenti in l'omi durante a gravidanza
Durante a gravidanza hè nurmale chì un vortice di emozioni affetti a coppia, soprattuttu a donna perchè per circa 280 ghjorni u so corpu subirà intense trasformazioni chì implicanu assai cambiamenti ormonali, ma ancu l'omu per via di a responsabilità chì hè dumandata da a sucietà.
I cambiamenti principali chì ponu influenzà l'omi durante a gravidanza sò:
1. Avè i listessi sintomi di gravidanza chè a donna
Questu pò esse definitu cum'è sindrome di couver, sindrome di couvade, o più popularmente, gravidanze simpatiche. In questi casi, l'omi ingrassanu, si piglianu malatie di a mattina, è ponu ancu sperimentà dolore durante u travagliu di a donna.
Questi cambiamenti ùn mostranu micca prublemi di salute, indicendu solu chì l'omu hè cumpletamente implicatu cù a gravidanza. Di solitu, l'omu ùn mostra micca tutti i sintomi, ma hè cumunu di ammalassi ogni volta chì a so moglia hà stu sintomu.
- Cosa da fà: Ùn ci hè micca bisognu di preoccupassi perchè mostra solu quantu hè implicatu emozionalmente in a gravidanza.
2. Desire un cuntattu più intimu
L'omu pò esse ancu più attrattu da a donna quandu hè incinta perchè cù l'aumentu di a circulazione di sangue in a regione di a vagina a donna diventa ancu più lubrificata è più sensibile, in più di sentasi più attraente perchè ùn hà più da preoccupassi per u 'panza', chì pò esse oramai una fonte d'orgogliu.
- Cosa da fà: Prufittate di e stonde inseme, perchè cù l'arrivu di u zitellu a donna pò ùn avè tantu desideriu sessuale, nè sentesi attraente evitendu u cuntattu intimu in i primi mesi di u zitellu.
3. Inchietassi
Appena l'omu riceve a nutizia chì serà un babbu, hè inundatu da una valanga di emozioni. Quandu a coppia circava di stà incinta, l'omu pò esse spostatu è mostrà tuttu l'amore ch'ellu sente per u so cumpagnu. Tuttavia, quandu a gravidanza accade senza aspettà, pò esse assai preoccupatu per l'avvene, per via di a responsabilità di esse genitori è di dighjà allevà un zitellu. In certe famiglie a nutizia pò esse micca cusì bè ricevuta, ma generalmente quandu u zitellu hè natu tuttu hè risoltu.
- Cosa da fà: Pianificate l'avvene in modu rispunsevule per chì pudete sentite in pace è in securità. Parlà è fà piani cù u vostru cumpagnu hè di primura per custruisce una nova famiglia.

Cunsiglii per migliurà l'intimità in gravidanza
Alcuni ottimi consiglii per migliorà l'intimità è a complicità trà una coppia durante a gravidanza sò:
- Andate sempre inseme à l'esami prenatali;
- Cumprà tuttu ciò chì hè necessariu per a donna è u zitellu inseme è
- Parlate ogni ghjornu di ciò chì sente a coppia è di i cambiamenti chì accadenu.
Cusì, l'omu pò sente più vicinu à a donna è u zitellu, chì hè ancu un mumentu particulare per ellu. Inoltre, ripiglià ritratti inseme chì mostranu a crescita di a panza pò aiutà à mantene a memoria chì era un momentu speciale è desideratu da tramindui.