Secondu trimestre - 13 à 24 settimane di gestazione
Cuntenutu
- Esami è cura di u 2u trimestre
- I segni d'avvertimentu per andà à u duttore
- Cumu allevà i disgrazii più cumuni di u 2u trimesteru
- Cumu preparalli per l'arrivu di u zitellu
Durante u secondu trimestru, chì varieghja da u 13u à a 24a settimana di gravidanza, u risicu d'avortu spontaniu diminuisce à 1%, cum'è u risicu di malformazione di u sistema nervosu, dunque da avà in poi hè nurmale chì e donne sianu più tranquillu è pò gode di più a to gravidanza.
A settimana 13 hè una di e più scelte da i genitori per dà a bona nutizia di a gravidanza à tutte e famiglie è l'amichi, perchè in questa fase u zitellu si sviluppa assai veloce, u zitellu passa da 5 à 28 cm, circa, è a panza inizia à esse rimarcatu.
Spessu u secondu trimestru hè chjamatu luna di miele di a gravidanza perchè u ventre ùn hè micca chjucu chì nimu ùn si rende contu chì un ciucciu hè quì, ma ùn hè ancu cusì grande chì diventa scomudu.
Esami è cura di u 2u trimestre
Unu di i testi più impurtanti di sta fase hè a traslucenza nucale per sapè se u zitellu hà a Sindrome di Down o altre malatie genetiche. L'ultrasu è i test di sangue sò i più richiesti è aiutanu à identificà u diabete gestazionale, è cumu si sviluppa u zitellu. Ma u campionu di villi corioniche è amniocentesi sò altri testi chì ponu esse urdinati ancu se u duttore sospetta chì ci sò cambiamenti chì duverianu esse investigati.
Una visita à u dentistu hè ancu impurtante per verificà a gengivitis, chì hè una situazione assai cumuna in a gravidanza, chì cunsiste in sanguinante gengive quandu si lavanu i denti o adupranu u filu dentale. Inoltre, u dentistu hà da valutà s'ellu ci sò cavità o altri prublemi dentali chì anu bisognu di trattamentu, perchè ponu interferisce cù a gravidanza.
Vede a lista cumpleta di tutti l'esami di u 2u trimestre.
I segni d'avvertimentu per andà à u duttore
Hè impurtante chjamà l'ostetricu o andà direttamente à a sala d'urgenza di l'ospedale se avete unu di sti sintomi:
- Febbra sopra à 37,5º C;
- Dolore addominale intensu o custante, chì ùn allevia micca u riposu;
- Sanguinamentu da a vagina;
- Cefalee è visione sfocata;
- Vumitu;
- Scaricamentu vaginale chì ùn hè micca trasparente;
- Brucia o dolore quandu urina;
- Prurite in u vaginu;
- Smetta di sente u muvimentu di u zitellu.
Questi segni è sintomi ponu indicà candidiasi, infezioni di l'urinariu o a presenza di cumplicazioni, cum'è malatie, preeclampsia o prublemi cù a placenta, è per quessa, si deve cercà aiutu medicu per sapè cumu trattà ogni situazione.
Cumu allevà i disgrazii più cumuni di u 2u trimesteru
Malgradu l'inconfortu di a prima gravidanza diventendu menu evidenti, ci sò ancu alcune situazioni chì e donne devenu affrontà, cume:
Prurite in u ventre: Accade per via di a crescita di u zitellu. U più adattu hè d'idratà a pelle di i seni, di e cosce è di u ventre assai bè per evità a furmazione di strie è pelle secca. Creme idratanti o olii vegetali ponu esse aduprati per mantene a salute è l'integrità di a pelle.
Urge di urinate: Aumenta a voglia di urinare per via di a pressione da l'utru in a vescica. À questu stadiu, andate à u bagnu ogni volta chì sentite u bisognu, chì a cunservazione di l'urina aumenta u risicu di infezzione di e vie urinarie.
Discomfort addominale: Quandu u criaturu cresce, i musculi in u ventre si stendenu, chì ponu causà dolore è una sensazione di pesantezza. Per migliurà u benessere, ripusatevi è aduprate una parentesi adattata per sustene u pesu di u vostru ventre. Sapete chì fà quandu sperimentate u dolore addominale in gravidanza.
Congestione nasale:I cambiamenti ormonali è u vulume di sangue aumentatu ponu causà un nasu stufatu. Aduprà per alleviare a salina o ancu a salina in e narici.
Calore è sudore: A temperatura di u corpu di a donna incinta hè più altu di u normale. Per circundà a sensazione di calore, preferite vestiti leggeri è beie assai liquidi. Vede quale hè u megliu vestitu per a donna incinta per stà bella è cunfortu.
Scuprite questi è altri suggerimenti in u video seguente:
Cumu preparalli per l'arrivu di u zitellu
Quandu site passatu 20 settimane di gestazione, pudete cumincià à preparalli per a nascita è cusì pudete assiste à e classi di preparazione à u partitu, induve si facenu esercizi pelvici chì aiutanu sia in a consegna normale sia in a recuperazione di a cesarea. Inoltre, pudete leghje libri è riviste nantu à cumu si cura di u zitellu, cumu si bagna, cumu allattà è dorme à u zitellu.
Questu hè ancu un bonu tempu per preparà a stanza di u zitellu, perchè à a fine di a gravidanza, u pesu di u ventre pò rende difficiule d'andà in i magazini per cumprà i prudutti chì u zitellu averà bisognu quandu ellu nascerà.
Pudete ancu cumincià à preparalli per u baby shower è decide se urdinate solu pannolini o altri articuli necessarii da a vostra famiglia è l'amichi più vicinu. Questa hè una data speciale, chì e donne incinte tenenu cun grande affettu. Se sceglite una doccia di zitelli, aduprate a nostra calcolatrice per scopre quanti pannolini pudete ordinà, è chì dimensioni sò megliu per ogni tappa: