Autore: Christy White
Data Di Creazione: 9 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Maghju 2024
Anonim
Influenza porcina: cosa hè, sintomi, trasmissione è trattamentu - Salute
Influenza porcina: cosa hè, sintomi, trasmissione è trattamentu - Salute

Cuntenutu

L'influenza porcina, cunnisciuta ancu cum'è influenza H1N1, hè una malattia respiratoria causata da u virus Influenza A chì hè statu primu identificatu in i porchi, tuttavia a presenza di una variante in l'omu hè stata trovata. Stu virus pò esse trasmessu facilmente per mezu di goccioline di saliva è di secrezioni respiratorie chì sò suspesi in l'aria dopu chì a persona infettata starnutisce o tossisce.

I sintomi di l'influenza porcina di solitu cumpariscenu 3 à 5 ghjorni dopu à u cuntattu cù u virus è sò simili à a gripe cumuna, cù febbre, malessere generale è mal di testa. Tuttavia, in certi casi, l'infezzione pò ancu risultà in cumplicazioni gravi, cum'è difficoltà à respirà, chì richiedenu ospedale.

Principali sintomi

I sintomi di a gripe porcina di solitu appaiono 3 à 5 ghjorni dopu u cuntattu cù u virus, cù u sviluppu di segni è sintomi cum'è:


  • Frebba;
  • Stanchezza;
  • Dolore di corpu;
  • Mal di testa;
  • Pèrdita di l'appetite;
  • Tosse persistente;
  • Mancanza di respira;
  • Nausea è vomitu;
  • Mal di gola;
  • Diarrea.

In certi casi, a persona pò ancu sviluppà cumplicazioni respiratorii severi in pochi ghjorni dopu à l'iniziu di i sintomi, chì pò causà fallimentu respiratoriu. In questu casu, pò esse necessariu di respirà cù l'aiutu di dispositivi, in più di un risicu aumentatu di infezioni batteriche secondarie, cun un risicu più grande di sepsis, chì pò mette in periculu a vita di a persona.

Cumu accade a trasmissione

A trasmissione di l'influenza suina si face per mezu di goccioline di saliva è di secrezioni respiratorie chì sò suspesi in l'aria quandu a persona infetta tossisce, starnutisce o parla. Inoltre, stu virus pò stà nantu à e superfici finu à 8 ore è, dunque, hè pussibule chì a malattia sia trasmessa ancu per cuntattu cù superfici contaminate.


L'influenza porcina pò ancu esse trasmessa per cuntattu direttu cù porchi infettati, tuttavia a trasmissione ùn accade micca quandu a carne di questi porci hè cunsumata, perchè u virus hè inattivatu è eliminatu quandu hè espostu à alte temperature.

Cumu hè fattu u trattamentu

Se ci sò segni è sintomi suspettosi di l'influenza suina, hè impurtante d'andà à l'uspidale per chì si possinu fà testi per fà u diagnosticu di a malatia, è allora hè pussibule di inizià u trattamentu u più adattu. U trattamentu hè generalmente fattu cù a persona in isolatu, per prevene a trasmissione di u virus à un'altra persona, è implica riposu, assunzione di fluidi è l'usu di alcuni antivirali.

In i casi i più gravi, a ventilazione meccanica pò ancu esse necessaria per evità l'insufficienza respiratoria è, in questi casi, l'usu di antibiotici per prevene infezioni batteriche secondarie pò ancu esse indicatu, chì pò complicà ulteriormente u statu di salute di a persona.

Hè impurtante chì e misure sianu aduttate per aiutà à prevene l'infezioni è a trasmissione di malatie, è hè cunsigliatu per evità di sparte oggetti persunali, evità di stà troppu longu in un ambiente chjusu o cù poca circulazione d'aria induve ci sò parechje persone, evite u cuntattu cù e persone suspettate di influenza porcina, copre u nasu è a bocca quandu tossenu o starnutiscenu è eseguiscenu l'igiene di e mani di modu regulare.


Vede in u video seguente cumu lavà e mani currettamente per evità a malattia:

Articuli Fresche

Tariffe di Sopravvivenza à u Cancer di Mama Pusitivu HER2 è Altre Statistiche

Tariffe di Sopravvivenza à u Cancer di Mama Pusitivu HER2 è Altre Statistiche

Chì hè u cancheru di u enu pu itivu HER2?U cancheru di u enu ùn hè micca una ola malattia. Hè propiu un gruppu di malatie. Quandu diagno tichi u cancheru di u enu, unu di i p...
Flushing di a pelle / Blushing

Flushing di a pelle / Blushing

Panoramica di u lavu di a pelleU lavatu di a pelle o arro i cendu de crive i entimenti di calore è ro ore rapidu di u collu, di u pettu uperiore o di a faccia. A maculazione o i pezzi olidi di r...