A ginnasta Katelyn Ohashi hà datu u discorsu più empowering à l'ESPY
Cuntenutu
A gimnasta UCLA Katelyn Ohashi hà datu un discorsu incredibile a notte scorsa à i Premi ESPY.
Se ùn ricunnosce micca u so nome, probabilmente ricunnoscerete a so routine folle di pavimentu è l'atterrissimu impeccabile "stick it" chì sò diventati virali dopu à una riunione di ginnastica versus Oklahoma in ghjennaghju. Avà, Ohashi utilizza a so piattaforma per attaccalla à tutti i scumudenti di u corpu chì anu mai ghjudicatu è / o ghjustificatu ginnaste femine.
Ohashi hè statu unuratu à i ESPY di u 2019 mercuri, dopu avè ricevutu un premiu per "Miglior Momentu Sportu Virale", è ancu una nominazione per "Migliore Ghjocu", ma mentre Ohashi hè diventata cunnisciuta per a so disposizione infettiva di gioia è di rutine scherzose, era u so discorsu d'accettazione più seriu - consegnatu cum'è un poema - chì hà attiratu l'attenzione sta volta. Mentre era nantu à u palcuscenicu, hà toccu à l'abusu sessuale è a vergogna di u corpu chì impregna a ginnastica femminile avà, cumprese alcuni di i cummenti dannosi ch'ella hà ricevutu personalmente.
"Aghju cuminciatu à vedemi in a nutizia pruvendu à infundà un pocu di gioia in u mo sportu dopu tuttu l'abusu è l'abusu di e persone in un putere più altu", hà dettu Ohashi, annuendu à l'anzianu medicu di sport di ginnastica olimpica USA, Larry Nassar, chì hà supplicatu culpèvule à l'accusazioni di agressione sessuale di primu gradu à i gimnasti USA.
"Ùn hè micca meravigliosu perchè e nostre voci si sò mute cum'è a so seria solu torra", hà continuatu. "Ma oghje, u meiu ùn si stende più".
Ohashi hà continuatu à ringrazià i so genitori è i so coach per u so sustegnu è hà spressu gratitùdine versu l'internet per avè fattu a so vittoria ESPYs pussibule. Ella s'hè indirizzata à l'intimidatori cibernetici è hà fattu sapè l'estrema mancanza di rispettu per i corpi di e donne in ligna è nantu à u tappettu.
"Cum'è una femina in u sportu, e donne cummentanu cose cum'è" duvete esse in a cucina ", aghju disgraziatu rapportu. U leo skimpy facia faciule vede, è a ghjente hà pigliatu cum'è u so duvere di ghjudicà à mè ", disse Ohashi, aghjustendu chì hà ricevutu cumenti chì u so uniforme era "troppu rivelatore", chì u so corpu era "troppu grassu" è "cusì spessore". "L'ughjettivazione di i nostri corpi mi face male", hà continuatu. (Assuciatu: Perchè Cummentà u corpu di una donna ùn hè mai bè)
Ohashi dice chì unu di i so entrenatori li hà dettu chì, cum'è atleta, "viite a vostra vita in a luce", hà dettu prima.Mediu. "Ognunu ci guarda, è ùn simu micca duvuti mustrà emozioni", hà dettu. Ma cù u tempu, ella dice chì hà amparatu chì esse gimnasta hè solu una parte di a so identità, micca a tutalità, disse à u situ.
Ohashi pò esse sbarcatu nantu à u palcuscenicu ESPYs perchè hè una ginnasta incredibile, ma hà fattu capisce ch'ella hè tantu più cà un video virale. Hè un avvucatu per a positività di u corpu, l'empowerment femminile è e donne chì sustenenu e donne - è ùn duvemu micca esse tutti?
Finì u so discorsu cù a goccia di micro perfetta è rima: "Grazie di vive in un paese induve e femine ponu cumpete, dunque, fidatevi, e vostre parolle ùn saranu mai u mutivu di a nostra scunfitta".
Vulete una motivazione è una visione più incredibili da e donne ispiratrici? Unisciti à noi sta caduta per u nostru debut FORMA Women Run the World Summitin New York. Assicuratevi di navigà in l'e-curriculum quì, ancu per puntuà ogni tipu di cumpetenze.