I benefici per a salute di u Dragon Fruit
Cuntenutu
- Cosa hè u Dragon Fruit?
- I Benefici per a Salute di u Fruttu di u Dragone
- Cumu manghjà u fruttu di u dragone
- Confitura di Chia Frutta di Drago
- Rivista per
U fruttu di u dragone, cunnisciutu ancu pitaya, pare un tipu d'intimidazione, o, almenu, un pocu stranu-probabilmente perchè hè da a famiglia di cactus. Dunque, hè prubabile chì l'avete passatu à a buttrega di l'alimentariu basatu solu à u so aspettu scaly. A prossima volta, lanciate u superfruitu in u vostru carrettu è godite di tutti i benefici deliziosi è nutritivi.
Cosa hè u Dragon Fruit?
U fruttu di u dragone hè propiu in casa trà altri membri di a famiglia di cactus. U fruttu hè urighjinariu di l'America Centrale, ma pò esse cultivatu in ogni locu di u mondu chì face caldu. Vi dumandate stu nomu miticu ? Ùn ci hè micca un misteru maiò: "A so pelle esterna s'assumiglia à a scala di un dragone", dice Despina Hyde, MS, R.D., in u NYU Langone Medical Center. Daretu à a so buccia rossa, a carne varieghja da u biancu à u rossu scuru è hè punteggiata da picculi semi neri. Ùn vi ne fate - sò comestibili!
I Benefici per a Salute di u Fruttu di u Dragone
I dragoni pò esse dichjaratu chì anu u focu in u ventre, ma u vostru si senterà A-OK dopu à scavà in qualchi pitaya. "A fibra in u fruttu di u dragone aiuta cù a digestione", dice Hyde. U fruttu aiuta ancu à regulà i picchi di zuccheru in sangue, à calà u colesterolu male, è à spustà l'ossigenu attraversu u nostru sangue grazia à i so livelli di ferru, dice. Un studiu publicatu in u Revista Africana di Biotecnulugia hà trovu chì u fruttu di u dragone rossu in particulare furnisce assai antioxidanti, chì aiutanu à sguassà u corpu di i radicali liberi chì causanu cancer, dice. U fruttu di u dragone hè ancu riccu di vitamina C-una vitamina essenziale chì aiuta à riparà i tessuti in u nostru corpu, da guarì l'osse à mantene a pelle sana, dice Alexandra Miller, R.D.N., L.D.N., un dietista corporativu di Medifast, Inc.
Cumu manghjà u fruttu di u dragone
"U fruttu hè dolce è croccante cù una polpa cremosa, una fragranza dolce è un gustu rinfrescante chì hè spessu paragunatu à un incrociu trà un kiwi è una pera", dice Miller. Cunfunditu nantu à cumu si pò ancu ghjunghje à quellu dolce fruttu? Tagliate tuttu in una pitaya da a fine à l'estremità è separa e duie metà. Scuprite a carne cum'è fate cù un kiwi. Pudete piacè cum'è - tuttu u fruttu hà solu 60 calori, dice Hyde - ma ci sò parechje altre manere di divertisce cù pitaya. Aduprà per jazz nantu à una ciotola di smoothie o salsa fresca. Ghjoca bè cù e sementi di chia ancu. Pruvate à fà u pudding di sementi di chia di frutta di drago o frustate qualchì gustosa marmellata di chia di frutta di drago da a ricetta sottu. Dopu, divertitevi cù a vostra bella abilità superalimentare.
Confitura di Chia Frutta di Drago
Ingredienti:
- 2 tazze di frutti di drago tritati
- 1 1/2 cucchiai di meli o sciroppu d'acero
- 2 cucchiai di semi di chia
- 1 cucchiaiata di suchju di limonu, facultativu
Indicazioni:
1. Cogliu u fruttu di drago picatu in una cassetta nantu à u caldu mediu per 5-7 minuti finu à chì u fruttu cumencia à scumpressà.
2. Cacciate da u focu è impastate u fruttu. Incuraghjite u meli, u suchju di limonu, è i graneddi di chia.
3. Lasciate stà finu à chì s'addensisce. Cool and store in a container hermetic in the fridge for up to two weeks.