I Pops Ice Cream Halo Top sò ufficialmente quì
Cuntenutu
Tutte e foto: Halo Top
Halo Top hà detronatu e marche più vendute cum'è Ben & Jerry's è Häagen-Dazs per diventà a pinta di ghjacciu più venduta in i Stati Uniti è hè difficiule da discutà cù a so popularità. Questi dolci à bassa caluria è ricchi di proteine sò perfetti per e persone chì volenu avè u so ghjacciu è manghjà ancu una pinta.
È cum'è s'ellu ùn era micca un affare abbastanza dolce (pun cumpletamente destinatu), a marca hà introduttu un altru cambiamentu di ghjocu per i trattamenti congelati: mini gelati snackable per appena 50 à 60 calorie ognunu. (PS sapia chì Halo Top hà ancu una mansa di sapori senza latticini?)
A partire da oghje, Halo Top Pops serà dispunibule in ligna in quattru sapori diliziosi: Chip di menta, Swirl di burro d'arachidi, pasta di biscotti di cioccolata è Cheesecake di fragole. Una sola scatula include sei pops-ciascuna di e quali cuntene solu 50 à 60 calorie è 7 à 10 grammi di proteine per pop. Pinte piene (~ quattru porzioni), d'altra parte, vanu da 240 à 360 calorie per contenitore è vantanu 20 grammi di proteine. (Relativu: Perchè mi rompe cù un gelato "sano")
Per celebrà u lanciu eccitante, Halo Top darà 30.000 campioni gratuiti di i so pops à u Grand Central Terminal in New York u 14 di ferraghju (alias San Valentinu). Ancu ospitanu un rigalu naziunale in ligna per i fan fora di NYC chì averanu a pussibilità di vince campioni 1,000 andendu in u so situ. (Sapete chì i gelaterie Halo Top venenu ancu?)
Halo Top Pops serà dispunibule questu mese in u Midwest, in Texas è in California, seguitatu da u Nordeste, è si sparghjerà per selezziunà i rivenditori naziunali in Maghju 2019. Cuminciate à fà spaziu in u vostru congelatore avà.