Armonizazione facciale: cosa hè, cumu si face è risica
Cuntenutu
- Quandu si face l'armunizazione facciale
- Cumu hè fattu
- 1. Riempimentu di faccia
- 2. Applicazione di botox
- 3. Levante facciale
- 4. Micru agulla
- 5. Sbucciatura
- 6. Bichectomia
- 7. Procedimenti dentali
- Rischi di l'armunizazione facciale
L'armunizazione facciale, cunnisciuta ancu cum'è armonizazione orofaciale, hè indicata per l'omi è e donne chì volenu migliurà l'aspettu di u visu è cunsiste à realizà un inseme di prucedure estetiche sfarente, chì anu per scopu di migliurà l'equilibriu trà certe regioni di u visu, cum'è u visu, u nasu, u mentone, i denti o a regione malar, chì hè a regione di u visu induve si trovanu l'osse di a guancia.
Queste prucedure prumove l'allineamentu è a correzione di l'anguli di a faccia, migliuranu l'armunia trà i denti è altre caratteristiche di a pelle, conferendu più armunia è bellezza à u visu è arricchendu e caratteristiche esistenti.
Alcuni risultati ponu esse vistu immediatamente, subitu dopu l'interventu esteticu, ma u risultatu finale richiede circa 15 à 30 ghjorni per apparì. In iniziale, alcune contusioni è gonfiori ponu apparì, chì sò normali è spariscenu cù u tempu.
Quandu si face l'armunizazione facciale
Prima di eseguisce l'armunizazione facciale, hè impurtante di fà attenzione à u locu è u prufessiunale chì hà da fà a prucedura, è ancu esse infurmatu nantu à i risichi in relazione cù a tecnica chì serà aduprata. Inoltre, hè impurtante chì a pelle di a persona sia valutata, è ancu a presenza di qualsiasi malattia o condizione, perchè pò interferisce cù a tecnica chì serà aduprata per fà l'armunizazione.
L'armunizazione hè realizata à scopi estetichi, è hè indicata quandu a persona vole riduce u mingu, i cerchi scuri o i segni di spressione, o quandu vole definisce a mascella o fà cambiamenti à a fronte, u mentone è u nasu, per esempiu, è hè impurtante chì a procedura sia eseguita da un dermatologu per diminuisce u risicu di cumplicazioni.
Cumu hè fattu
L'armunizazione facciale pò esse fatta da varie tecniche secondu l'ughjettivu di a procedura è, dunque, tende à esse guidata da una squadra di parechji prufessiunali, da dermatologu, chirurgu plasticu, dentistu, fisioterapeuta dermatofunzionale o biomedicu esteticu, per esempiu.
Alcune di e tecniche più usate per fà l'armonizazione facciale sò:
1. Riempimentu di faccia
Di solitu u riempimentu hè fattu cù l'acidu ialuronicu, per aumentà u voluminu di i pomi, di u mentone o di e labbre, per esempiu. Inoltre, u riempimentu di acidu ialuronicu hè ancu usatu per nivellà i solchi, e rughe è riempie i cerchi scuri.
L'intervenzione pò piglià circa 30 minuti à 1 ora, ma a durata dipenderà da e regioni chì anu da esse iniettate. Amparate più nantu à sta prucedura estetica.
2. Applicazione di botox
L'applicazione di botox hè adupratu per alzà o curregge l'angulu di e sopracciglia o alliscià e rughe di spressione, cum'è i pedi di u corbu, per esempiu. O botox si compone di una tossina, chjamata tossina botulinica, chì provoca u rilassamentu musculare, impedendu a furmazione di e rughe.
3. Levante facciale
Generalmente, u sullivazione facciale adupratu per fà una armonizazione facciale, si esegue attraverso l'inserzione di fili di acidu polilatticu, chì prumove un effettu sullivazione quandu tiranu i tessuti, senza avè da ricorrere à a chirurgia.
4. Micru agulla
A tecnica microneedling consiste in prumove migliaia di microlesioni nantu à a pelle, chì stimulanu a produzzione di collagene è fattori di crescita, dendu à a pelle più fermezza è alliscendu macchie è cicatrici.
Sta tecnica pò esse realizata cù un dispositivu manuale chjamatu Dermaroller o cù un dispositivu automaticu chjamatu Dermapen. Amparate più nantu à u microneedling.
5. Sbucciatura
O sbucciatura cunsiste in l'applicazione di sostanze acide chì prumove una leggera sbucciatura di u stratu esterno di a pelle, stimulendu u rinnovu cellulare, alliscendu e linee di spressione è dendu un tonu più uniforme à a pelle.
6. Bichectomia
A Bichectomia hè una prucedura chirurgica in cui piccule tasche di grassu accumulatu sò rimosse da entrambi i lati di a faccia, arricchendu i zigomi è diluenduli. Di solitu ùn ci hè alcuna cicatrice visibile nantu à a faccia, perchè a chirurgia hè fatta cù tagli fatti in a bocca, chì sò menu di 5 mm.
Generalmente, i risultati di a chirurgia sò visibili solu circa 1 mese dopu l'interventu. Scuprite chì precauzioni per accelerà a recuperazione è i possibili rischi di chirurgia.
7. Procedimenti dentali
In più di l'intervenzioni estetichi effettuati nantu à a faccia, l'armunizazione facciale cunsiste ancu in l'esecuzione di procedure dentarie, cume l'usu di un apparechju dentale, l'applicazione di impianti o sbiancamentu di i denti, per esempiu.
Rischi di l'armunizazione facciale
Ancu se in a maiò parte di i casi l'armunizazione faciule hè cunsiderata cum'è una prucedura sicura, quandu ùn hè micca realizata da un prufessiunale furmatu o quandu a tecnica ùn hè micca eseguita currettamente, a prucedura pò esse assuciata à certi risichi, cum'è l'ostruzzione di u flussu di sangue in u situ è a necrosi , chì currisponde à a morte di u tissutu, in più di deformazione nantu à a faccia.
Se a prucedura hè ancu realizata da un prufessiunale chì ùn hè micca furmatu o chì ùn hà micca cundizioni igieniche adeguate, ci hè ancu un risicu più grande di sviluppà infezioni, chì ponu esse abbastanza gravi. Inoltre, cum'è alcune di e tecniche aduprate in l'armunizazione facciale ùn anu micca un effettu durevule, a ghjente finisce per eseguisce a prucedura più di una volta, chì pò causà u musculu di u locu per esse indebulitu è a pelle per esse flabby.
Vede più infurmazioni nantu à l'armunizazione facciale in u video sottu:
In u nostru podcast u Dr. Vivian Andrade chiarisce i principali dubbi nantu à l'armonizazione facciale: