Odi à Dieta? Culpa e vostre cellule cerebrali!
Cuntenutu
Se avete pruvatu à dieta per a perdita di pesu, sapete chì ghjorni o settimane quandu manghjate menu sò ruvida. Si scopre, un gruppu specificu di neuroni cerebrali pò esse culpevule di questi sentimenti spiacevoli è affamati chì rendenu super difficiule di attaccà cun ella, secondu un novu studiu. (Avete pruvatu questi 11 Modi di Prove Fat-Fat Your Home?)
Di sicuru, hè sensu chì a sensazione di fame seria dispiacevule. "Se a fame è a sete ùn si sentia micca male, pudete esse menu inclinatu à piglià i risichi necessarii per acquistà cibo è acqua", dice Scott Sternson, Ph.D., un ricercatore in l'Istitutu Medicu Howard Hughes è coautore di u studiu.
Sternson è i so culleghi anu trovu chì, quandu i topi perdevanu pesu, un gruppu di neuroni chjamati "neuroni AGRP" -cambiava è sembrava favurisce "emozioni spiacevuli o negativi" in i so cervelli picculi roditori. È Sternson dice chì hè digià statu dimustratu chì questi neuroni affamati esistenu ancu in u cervellu di e persone.
Pò parè evidente chì passà a fame porterebbe à "cattivi" sentimenti. Ma u studiu di Sternson hè unu di i primi à spiegà da induve venenu sti gattivi sintimi. Dice chì i neuroni AGRP campanu in a parte di u vostru cervellu chì aiuta à regulà tuttu da a fame è u sonnu à e vostre emozioni.
Perchè qualcosa di sta materia? Sternson è a so squadra anu ancu dimustratu chì, disattivendu sti neuroni AGRP in i topi, anu pussutu influenzà i tipi di alimenti chì i topi preferanu è ancu i lochi chì li piacevanu à stendu.
A creazione di una droga chì silenzia questi neuroni affamati puderia esse un grande aiutu per a perdita di pesu, dice.(Purtendu a ricerca à un altru livellu ipoteticu, se avete a tendenza à merendà assai nantu à u vostru canapè in casa, sti neuroni puderanu ghjucà un rolu à rinfurzà u vostru desideriu di stà cun quella abitudine malsana.)
Ma tuttu ciò chì hè per u futuru, spiega Sternson. "À questu puntu, u nostru studiu furnisce solu un pocu più di cuscenza di ciò chì a ghjente hà risuscitatu quandu pruvanu à perde u pesu", dice. "A ghjente hà bisognu di un pianu è anu bisognu di incuragimentu suciale per superà queste emozioni negative".
Se cercate u diritta pianu, a ricerca suggerisce chì Jennie Craig è Weight Watchers sò boni dieti da pruvà. Sippendu u vinu rossu (in seriu!), Rimpicà si in un prugramma di sonnu / veglia regulare, è di girà u termostatu sò manere più fantastiche per sustene i vostri obiettivi di dieta.