Hayden Panettiere dice chì a lotta di a depressione postpartum l'hà fatta una "Mamma megliu"
Cuntenutu
Cum'è Adele è Jillian Michaels prima d'ella, Hayden Panettiere hè trà una mansa di mamme di celebrità chì sò state rinfrescante oneste nantu à e so battaglie cù a depressione postpartum. In una recente intervista cù Bonghjornu America, u Nashville stella hà apertu nantu à a so lotta da quandu hà annunziatu ch'ella avissi da esse verificatu in un stabilimentu di trattamentu in Maghju 2016. (Leghjite: 6 segni sottili di depressione postpartum)
"Ci pigghia un pocu di tempu è ti senti fora, ùn ti senti micca sè stessu", a ghjovana mamma hà dettu à l'ospite di GMA Lara Spencer, chì hà ancu superatu PPD. "E donne sò cusì resistenti è questu hè l'incredibile di elle", hà continuatu. "Pensu chì sò più forte per questu. Pensu chì sò una mamma megliu per via di questu perchè ùn avete mai pigliatu quella cunnessione per scuntata".
Hayden hà rivelatu per a prima volta chì avia PPD in uttrovi 2015, menu di un annu dopu avè parturitu a so figliola, Kaya, cù u fidanzatu Wladimir Klitschko. Da tandu, hè stata assai franca nantu à a so battaglia nantu à a strada di a ripresa.
Ella attribuisce a so recuperazione in parte à u sustegnu di a so famiglia è di i so amichi, ma ancu Juliette Barnes, u so caratteru in Nashville, chì hà ancu luttatu cù PPD in u spettaculu.
"Pensu chì m'hà aiutatu à identificà ciò chì si passava è à fà sapè à e donne chì hè bè d'avè un mumentu di debbulezza", hà dettu. "Ùn ti face micca una mala persona, ùn ti face micca una cattiva mamma. Ti face una donna assai forte è resistente. Basta à lascià chì ti rende più forte ".
Fighjate tutta a so intervista sottu.