Cume per dorme Train u vostru Toddler
Cuntenutu
- Metodi di furmazione per dorme per i zitelli
- Metudu di sbiadimentu
- Mettite lu piantu
- Campu fora metudu
- Cume a transizione di un zitellu da un presepiu à un lettu?
- Crea una rutina di dorme per aiutà i zitelli à dorme
- Cunsiglii di furmazione per dorme in sonnu
- Risoluzione di i prublemi di sonnu di i zitelli
- Quandu per vede un prufessiunale?
- U takeaway
Sò l'abitudini di sonnu di u to zitellu chì ti portanu fora? Parechji genitori sò stati in i vostri scarpi è sanu esattamente cumu si sente.Ùn vi ne fate, ancu questu passerà. Ma a dumanda di milioni di dollari hè, quandu?
Ancu se u to figliolu era un "bonu" sonnu cum'è un criaturu, pudete truvà chì, una volta entrati in a zitiddina, u sonnu hè l'ultima cosa in a so mente. Mentre ùn ci hè una spiegazione simplice per questu cambiamentu, ci sò parechji metudi per aiutà u vostru zitellu à amà dorme.
Metodi di furmazione per dorme per i zitelli
Immaginate quantu seria a furmazione di u sonnu se un metudu universale hà travagliatu per ogni zitellu. Ma, benintesa, ùn campemu micca in un mondu perfettu. È cum'è tutti l'altri aspetti di a crianza, nisun metudu funziona per ogni zitellu.
Allora se vulete chì u vostru zitellu dormi, pudete avè da sperimentà cù diversi metudi finu à truvà unu chì funziona per u vostru zitellu è a vostra famiglia.
Metudu di sbiadimentu
Se avete un zitellu chì hè abituatu à esse tenutu o scuzzulatu à dorme, puderete cunsiderà un metudu di svanimentu chì hè simile à u metudu di ritruvamentu di furmazione di u sonnu, chì hè u più adattu per i zitelli.
Passà da un sonniu à un sonnu à un lettu pò esse una transizione maiò, cusì purtà via u tacchinu fretu e sessione di cuddle di notte di u to figliolu chì usanu per addurmintassi puderebbenu esse più di ciò ch'elli ponu purtà.
U metudu di sbiadimentu chì descrivemu quì sottu (ci sò alcune variazioni) dà à u vostru zitellu e coccole è l'abbracci ch'elli anu bisognu, puru permettenduli di adattassi gradualmente per addurmintassi in u so propiu.
Mettite u vostru zitellu in u so presepiu o lettu mentre sò sveglii ma assonnati è surtite da a stanza, chjudendu a porta daretu à voi. Sì u vostru zitellu chjucu, ùn rientre micca immediatamente in a stanza. Aspettate circa cinque minuti è entre solu se u chiancimentu continua.
Sì avete bisognu di rientre, calmate u vostru zitellu frustendu e so spalle finu à chì si calmanu - è poi lasciate a stanza.
Se u vostru zitellu chjama di novu, ripetite u prucessu. Cuntinuate stu metudu finu à chì u vostru figliolu s'addurmenta.
Se u vostru zitellu chjucu dorme dighjà in un lettu, è entri in a stanza per trovalli fora di u so lettu, duverete ripiglià li per ripiglià li. Un abbracciu veloce è cugliu in i vostri bracci li ponu dà a rassicuranza. anu bisognu, ma finiscenu di calmalli mentre sò stesi in u so lettu. Dopu fate una uscita graziosa.
Avà, questu puderia cuntinuà per qualchi notte, ma ùn rinuncia micca. U metudu di svanimentu insegna à u vostru zitellu cumu si pò calmà da sè, è si finisceranu per addurmintassi cù pocu o nisun fiascu.
Mettite lu piantu
U metudu "chianciallu" ùn si capisce micca un favuritu trà certi genitori. Seriu, chì vole sente u so zitellu urlà è pienghje per un'ora o più?
Questa hè una grande alternativa à u metudu di svanimentu, chì puderia micca funzionà per un zitellu determinatu. Entrà in a stanza di u to figliolu per dà li abbracci è rassicuranza puderia esse tutta l'attenzione ch'elli anu bisognu à fussassi tutta a notte. Perchè à a fine, sanu chì anderete à vene in camera.
Cù u metudu di chianciallu, ùn rientrate micca in a stanza, quant'elli pianghinu. Invece, vi ferà solu spuntà a testa in a porta per dì: "Stai bè, ti tengu caru".
Alcune variazioni di stu metudu includenu u ritornu à intervalli stabiliti o aumentendu gradualmente a durata di u tempu trà a partenza è u ritornu per rassicurà u vostru zitellu.
Ùn ci hè nè zuccheru quant'ellu serà grezzu di senteli pienghje, ma prubabilmente funzionerà più rapidamente di u metudu di svanimentu. A verità hè, i zitelli più resistenti à u sonnu ponu pienghje o urlà per ore. Ma per chì questu approcciu funziona ùn pudete micca cede o altrimenti ampareranu chì pienghje più longu è più duru hè cumu uttene ciò chì volenu.
Campu fora metudu
Avete bisognu di passà un zitellu da u vostru lettu à u so lettu? Un approcciu hè di mette u vostru zitellu in u so lettu, è dopu campeghju in a so stanza per qualchi notte nantu à un materasso ad aria.
Una volta chì u vostru zitellu chjucu hè cunfortu in u so lettu, transizione à pusà nantu à una sedia vicinu à u so lettu, è poi lasciate a stanza una volta chì s'addurmentanu. Posa à a sedia per un paru di notti, è a terza notte, mette u zitellu in lettu è lasciate a stanza.
Se u vostru figliolu fusses, aspittà cinque minuti per vede s'ellu si dorme prima di fà saltà a testa in a stanza è dà rassicuranza (prende in prestitu elementi di u sbiadimentu è chianci metudi).
Cume a transizione di un zitellu da un presepiu à un lettu?
Puderete esse eccitatu à passà u vostru zitellu à u lettu di un zitellu maiò, ma sò?
In verità, ùn ci hè micca un numeru magicu per fà sta transizione. Dipende veramente da u vostru zitellu, ma pò passà trà 1 1/2 à 3 1/2 anni di età.
I segni chì ghjè u tempu includenu chì u to figliolu amparessi à cullà fora di u so presepiu, o chì u to zitellucciu diventi cumpletamente addestratu à u puttachju è chì abbisogna l'accessu à u bagnu.
Sappiate solu chì ci hè una chance chì u vostru zitellu ùn stessi micca in u so lettu tutta a notte. Puderanu truvà a so strada in a vostra stanza, interrompendu u vostru sonnu o entrendu in quale-sà-chì tippu di malizia intornu à a casa.
Eccu uni pochi di cunsiglii per fà a transizione più faciule per voi dui:
- Mantene un ambiente familiare, cunfortu. Piazzate u lettu per criaturu in u stessu locu di u presepiu, è luttate contra a voglia di redecorà a stanza.
- Ùn soprascrive micca u vostru figliolu cù troppu cambiamentu in una volta. Se u vostru zitellu hè in furmazione di potty, cuminciendu à a scola materna, o aspetta un novu fratellu, rinviate a transizione è lasciate passà una tappa à a volta.
- Aduprate rinfurzamentu pusitivu. Per ùn esse cunfunditi cù a corruzzione, pudete mette in opera un sistema di ricumpense per incuragisce u vostru zitellu à stà in u so lettu. A ricumpensa pò esse un ghjoculu à bon pattu, adesivi, o ancu un cookie.
Tenite à mente chì una volta chì u to figliolu hè in un lettu per zitelli, ponu esse fora è in a so stanza o in u restu di a vostra casa, senza surveglianza. Hè una bona idea di verificà torna u vostru babyproofing cun questu in mente.
Per esempiu, sè avete statu procrastinatu nantu à e librerie, i vestitori, è altre cose chì u vostru zitellu pò esse tentatu à scalà, avà pò esse un bonu momentu per spustà quelli compiti nantu à a vostra lista di cose da fà.
Crea una rutina di dorme per aiutà i zitelli à dorme
U vostru zitellu hè una criatura di abitudine. È di listessa manera chì l'adulti s'attaccanu à una rutina, i zitelli faranu listessu. Una parte di esse cunsistenti hè avè una rutina prevedibile di notte chì principia circa 30 à 60 minuti prima di dorme.
Se ùn avete micca digià istituitu una rutina di dorme in a zitellina, eccu alcune attività chì pudete vulete aghjunghje à a rutina di dorme di u vostru zitellu avà:
- Fate un bagnu di notte. L'acqua calda pò calmà è rilassà u vostru zitellu, preparendu a mente è u corpu per dorme.
- Dopu avè fattu un bagnu, metteli in pigiama è lavassi i denti. Sè vo site di furmazione in potty o si sò fora di pannolini, fate li andà ancu in bagnu.
- Avè tempu tranquillu. "Dopu u tempu di u bagnu" ùn hè micca u tempu di ghjocu. Curriri in giru pò stimulà u vostru zitellu, rendendu più difficiule per elli di addurmintassi. Stabilite un periodu di ventu prima di dorme senza televisione o dispositivi elettronichi. Invece, pensate à fà un puzzle inseme, à leghje libri, à mette bambole o animali in peluche in lettu, o un'altra attività tranquilla.
- Dim i lumi per stimulà a produzzione di melatonina.
- Pensate à mette u rumu biancu in fondu, cum'è u sonu di i grilli, a pioggia, o una cascata, s'ellu pare aiutà u vostru zitellu à dorme.
- Crea un ambiente di sonnu cunfortu. Chiudite e tende è tenite a stanza à una temperatura piacevule.
- Leghjite una storia prima di dorme, cantate una canzone calmante, o fate un'altra attività calmante prima di cullà in u vostru zitellu.
E cose più impurtanti di una rutina di dorme per i zitelli sò a cunsistenza è evitendu a surestimulazione. Aghjunghjite solu cose chì pudete realisticamente fà ogni notte, è chì un altru caregiver pò ancu fà.
Cunsiglii di furmazione per dorme in sonnu
Sapete ciò chì accade à i zitelli quandu ùn dormenu micca abbastanza -crankiness, tantrums, i sillies, è tuttu u mezu.
I tempi di u sonnu ponu priservà tramindui i vostri sanità, ma se u vostru zitellu ùn li piace à dorme di notte, ponu ancu esse resistenti à dorme durante u ghjornu.
I metudi è e routine sopra citati ponu travaglià in ogni mumentu di a ghjurnata, ma eccu uni pochi di cunsiglii bonus per ingannà u vostru zitellu:
- Pianificate una attività energetica un pocu prima di u sonnu. U to figliolu serà cusì stancu chì si ne passerà dopu avè manghjatu u pranzu. Mantene sta rutina è i sunniti dopu à pranzu diventeranu una seconda natura.
- Pianificate i tempi di u sonnu per a listessa ora ogni ghjornu. Di novu, si tratta di cunsistenza è di un calendariu prevedibile. Se u vostru zitellu chjucu durante a settimana in una scuola materna o in scola materna, pruvate à teneli nantu à u listessu prugramma di sunnita durante u weekend in casa.
- Pianificate i sonniti prima u dopu meziornu. Se u vostru zitellu chjucu tardi in u dopu meziornu, ùn puderebbenu esse addurmintati à dorme.
Una volta chì u vostru zitellu principia à dorme da 11 à 12 ore di notte (iè, quessa hè pussibule), forse ùn anu più bisognu di a sunnata. Rinuncia à a vostra pausa à meziornu pò esse difficiule, ma a ricumpensa pò esse una sera di dorme più faciule. Pudete ancu cambià u tempu di u sonnu à u tempu silenziu, chì permetterà à u vostru zitellu, è à voi, di ricaricà.
Risoluzione di i prublemi di sonnu di i zitelli
Ancu ùn pudete micca fà dorme u vostru zitellu? Pensate à mutivi pussibuli di a resistenza. In certi casi, pò esse simplice quant'è fà una chjachjarata cù u vostru zitellu per sapè ciò chì ci hè in mente.
Puderanu avè paura di u bughju? In casu, tene nantu à una luce di corridoio o aduprà una luce di notte pò esse a soluzione. Ancu se a maiò parte di i zitelli finu à 2 anni ùn anu micca e cumpetenze linguistiche per articulà avè paura di l'ombre, puderete dumandà à u vostru zitellu più vechju di signalà qualcosa in a stanza chì li disturbessi. Certe volte u muvimentu di certi elementi in a stanza per eliminà l'ombre pò aiutà à eliminà e paure di notte.
Hè ancu pussibule chì site messu u vostru zitellu in lettu troppu prestu o troppu tardi. Fate l'ora di dorme dopu da 30 minuti o un'ora, quandu sò più propensi à esse sonnolenti. O sì avete rimarcatu segni stanchi nanzu à a so ora di dorme nurmale, o s'elli anu rinunziatu di pocu a so sunnita, cunsidereghja di tramutassi à dorme 30 minuti à un'ora nanzu.
Quandu per vede un prufessiunale?
A volte, i prublemi di sonnu sò troppu grandi per i genitori per risolve. Hè quandu puderete vulete parlà cù u pediatricu di u to figliolu o cercà aiutu fora da un cunsultante di u sonnu.
Un specialistu pò risolve parechji prublemi di sonnu di i zitelli, cumprese:
- svegliu troppu prestu
- passendu da un presepiu à u lettu
- co-dorme
- disordini di u sonnu di u zitellu
U peghju hè chì e consultazioni ùn sò micca economiche, è puderete passà centinaie o migliaia per una pernottazione è cura di seguitu.
Sè avete cunsideratu un cunsigliu di u sonnu, prima parlate cù u pediatre di u to figliolu. Puderanu esse capaci di offre cunsiglii o un rinviu. Hè ancu una bona idea di cuntrollà cù u vostru assicuratore di salute per vede s'ellu offre benefizii per i cunsiglieri di u sonnu di u zitellu.
Pudete ancu dumandà à u cunsultante di u sonnu s'elli anu una scala di salariu culisante o se offrenu una gamma di servizii. Puderete solu bisognu di una cunsultazione telefonica, chì hè più accessibile chè una pernottazione o una visita in casa.
U takeaway
A furmazione di u sonnu pò esse micca faciule. Alcuni zitelli resisteranu è tiranu una misura, mentre chì altri si ponu adattà abbastanza prestu. Ùn ci hè manera di sapè chì estremità di u spettru u vostru figliolu serà nantu à quandu avete principiatu. U truccu hè a cunsistenza, è di sicuru, attaccà cun un metudu per più di una notte.