Cumu Manghjà Solo da una Settimana Mi Fece Un Umanu Megliu
Cuntenutu
Una decina d'anni fà, quandu eru à l'università è praticamente senza amichi (#coolkid), manghjà solu era un avvenimentu cumunu. Pigliaraghju una rivista, godite a mo zuppa è l'insalata in pace, pagheraghju a mo fattura, è lascià abbastanza cuntentu.
Ma in qualchì parte di a mo mità di l'anni 20, aghju capitu quantu apprezzava i pasti cumunali. Ci hè qualcosa di incredibbilmente putente per sparta boni cibi, vinu è ricordi cù l'amichi vechji è novi. In più, sò generalmente overbooked è avemu tutti bisognu di manghjà, allora perchè ùn tirà micca u doppiu duvere è cunnessu per u brunch, u pranzu o a cena?
Dite sperienze spartute, però, puderianu micca esse cusì gentile à a vostra cintura: Ricerca publicata in u ghjurnale PLOS Unu informa chì tendemu à esse influenzati più di ciò chì pudemu aspettà da i nostri cumpagni. Traduzzione: Se u mo cumpagnu di furmazione in maratona ordina un latu di fritte invece di una insalata, sò più prubabile di fà listessu.
"Quandu manghjate fora solu, si tratta di voi. Quandu manghjate fora cù a famiglia o l'amichi, e vostre opzioni tendenu à imità quelli chì vi circondanu. Per a maiò parte, significa chì manghjà solu tende à esse più sanu, cum'è u vostru ordine, parte cunsumata, è a quantità di bevande scelte ùn sò micca influenzate da nimu, "dice Erin Thole-Summers, RDN, cunsultante indipendente in nutrizione in Des Moines, IA. (Vede ancu: Cumu manghjà è perde sempre u pesu)
Cù questu in mente, aghju partutu per una ricerca di una settimana: Optendu per una tavula per almenu una volta à ghjornu per una settimana. (No book. No phone. No distractions.) Eccu ciò chì aghju pigliatu da l'esperimentu suciale.
Ghjornu 1
Situazione: Un bar di vinu.
Lezione amparata: Ùn fate micca cauzione.
Per caccià e cose in un modu indolore, aghju prughjettatu di urdinà a cena sola in un bar di vinu dopu l'ora felice cù l'amichi. U mo pianu era di gode di un vetru è di cunversazione, poi dà à i mo amichi un abbracciu, pusà è urdinà un entrée. Basta faciule, nò?
Aghju pensatu cusì finu à chì hè ghjuntu u mumentu per chì i mo amichi partinu. Mi sò pusatu torna, aghju guardatu intornu è aghju capitu chì ogni altra tavula era occupata da un coppiu in una data o da un gruppu di amichi chì piglianu una bottiglia (o duie) di rosatu.
À quellu mumentu, sò diventatu super autoconsciente. È sorprendentemente per sta sola donna sicura di sè, sò diventatu ancu un pocu ansiosu. Puderia esse u fattu chì u servitore, pensendu chì eru prontu à stallassi avà chì i me amichi eranu partuti, pruvò à purtammi u mo sceccu. Ma più prubabile, era u fattu chì mi sentu un pocu abbandunatu, un pocu sulitariu, è un pocu in u focu cum'è l'unicu diner in solitaria in u stabilimentu.
Ma perchè? Ùn sò certamente micca solu à esse, bè, solu. Sicondu u Censu di i Stati Uniti, u numeru di famiglie di una sola persona hè in crescita. Trà u 1970 è u 2012, u numeru di singles chì vivenu in solitu hè cresciutu da u 17 per centu à u 27 per centu di tutte e famiglie.
Caccia à a carta di creditu media, aghju pensatu à cume eru quellu chì hà lanciatu st'esperimentu à u mo editore. Aghju pensatu à quantu mi sentu abilitatu quandu aghju compru a mo casa da sola. Pensu à quantu mi sentu liberatu a prima volta ch'e aghju purtatu un paru di i mo pantaloni di paillettes firmati dopu a mo fase di wallflower post-break-up l'invernu passatu.
Aghju pigliatu un soffiu prufondu, aghju rimessu a mo carta di creditu in a mo borsa è aghju urdinatu u speziale di a ghjurnata. Quandu u stupente salmone sbucciatu ghjunse à a mo tavola spaziosa, ùn aghju micca rimpianti.
Ghjornu 2
Situazione: U locu caldu sanu sovraffullatu.
Lezione amparata: Puderete fà un novu amicu.
A notte dopu dopu una ghjurnata piena di travagliu, aghju firmatu in un ristorante animatu chì vulia pruvà dapoi mesi. Siccomu tendia à traccià e linee, mi sentia male trascinendu altri quì cun mè per ghjustificà à u comptoir per urdinà è dopu aspittà chì una tavula si aprissi. Cene solu, però, significava chì ùn aghju ritardatu nimu, ma mè stessu.
Per furtuna per mè, mumenti dopu à l'aghju fattu u mo ordine, una tavula di dui commensali di classa post-spin hè stata liberata è aghju intrutu in u so top-top. A mo deliziosa è mezu sana (insalata greca), a metà micca tantu (fritte cotte) sò ghjunte. È micca troppu tempu dopu, cusì hà fattu un straneru. "Ehi, pensate chì mi cunghjuntassi?"
Ùn avemu micca parlatu tantu in più di un "piacè di cunnosce vi!" è un "ehi, grazie per avè permessu di unisce à voi", postu ch'ellu avia cuffie in, ma qualcosa di avè una altra persona à traversu a tavula m'hà fattu sentu un pocu menu solu. Hè per quessa chì un caffè giapponese accoglie cene in solitario cun ippopotami di animali in peluche. Iè, veramente.
Ghjornu 3
Situazione: Un bistrot francese chic.
Lezzione amparata: L'intrattenimentu pò vene da qualcosa in più di u vostru telefunu.
Invece di piglià una insalata da piglià à u supermercatu nantu à a mo caminata in casa da u travagliu, aghju decisu di vagà in u quartieru finu à chì mi sentu attiratu in un ristorante. Appena aghju intesu u ritmu di u bassu è di u tamburinu chì emanava da un bistrot francese scuru è accogliente, sapia chì era induve vulia sbarcà.
A stu mumentu di a sperimentazione, eru sempre cusì leggermente più còmode di dumandà una "tavula per unu, per piacè" invece di "solu una!"
Ùn m'hà micca colpitu perchè a nostra sucietà hà una tale associazione negativa cù un cena solitaria finu à ch'e aghju scontru in un saggi pensativu di New York Times u columnista Mark Bittman. "Dapoi u primu ghjornu amparemu à manghjà in cumpagnia d'altri, è capimemu prestu chì i zitelli chì manghjanu soli à a scola sò i zitelli chì ùn anu nimu da manghjà. Sucialmente, manghjà solu ùn hè micca un segnu di a nostra forza, ma di mancanza di standing suciale ", dice.
Mentre scavu in a mo insalata di pollu è barbabietula à a griglia cun pane tostatu di furmagliu caprunu, mi sentu più cà forte; Mi sentia cuntentu. Aghju sorrisu è decisu di trattà cun un vetru di rosé francese è linger finu à chì a banda finisci u so set.
Risulta, Thole approva sta strategia. "Una cosa bella di manghjà fora solu, una volta chì vi cunfortu cun ellu, hè chì pudete fà una sperienza, micca un ordine di fretta. Invitu à i mo clienti à piglià u so tempu per manghjà, per decompressà per u ghjornu, è per permette. indici di sazietà per attivà ", dice ella. "Se vulete, gode di un bichjeru di vinu. Bei pianu pianu è assaghjate u mumentu."
Ghjornu 4
Situazione: Un bellu caffè brunch.
Lezzione amparata: Quandu site solu, sceglite u tempu, u locu è u ritmu.
Venite sabbatu dopu una notte tarda cù amici, ùn eru micca pruritu di svegliarmi prestu è ùn avia micca fame subitu. Invece di precipità à scuntrà i mo BFF à u brunch, aghju durmitu è mi sò preparatu à un passu tranquillu. Versu 11 ore di mane, cù una biera fredda in manu, aghju giratu versu u mo locale preferitu di brunch lavatu da a luce solare à pochi blocchi di distanza da induve campu.
I piselli fritti, u pane tostatu è u prosciutto entrée mi mantenenu pienu finu à a cena - è m'anu alimentatu cù un allenamentu hardcore è un allenamentu di kettlebell dopu dopu meziornu. Tantu megliu cà un brunch alcolicu chì prubabilmente mi lascià popping ibuprofen uni pochi ore dopu.
Ghjornu 5
Situazione: U mo risturante favuritu di fattura à tavulinu di u quartieru.
Lezione amparata: U piattu di furmagliu ùn hè micca fora di limiti, ma invià u vostru stomacu prima di cumanda. Tù veramente vulete?
U ultimu tempu I firmatu da u über-lucale eatery I prughjettatu di dumenica sera, aghju avutu u mio sight nantu à un entrée di pollo ben equilibratu. ("I taglioli magri di carne sò pieni di proteine chì aiutanu à custruisce u musculu, ci tenenu pieni per più tempu, aiuta cù u mantenimentu di u pesu, è frenanu e voglie di dessert in piena di zuccheru", dice Thole.) Ma in qualche modu, u mo amicu è aghju finitu divorendu ancu un platu di salumi. Nisun indiziu cumu questu hè sbarcatu nantu à a nostra tavula ...
Ddu studiu mimicry ùn hè micca scherzu. Più aghju avutu u tempu di riflette à questu è di paragunallu cù l'esperienza di cena in solitaria, più aghju capitu chì eru spessu tentatu di fà un antipastu, un cocktail o un dessert in più solu perchè u mo cumpagnu di tavulinu vulia un altru giru. Avanzate, aghju da fà una verificazione di l'intestinu litterale - è sentu cero dispiaci per u rimborsu à a prossima volta se sò digià saziatu.
Ghjornu 6
Situazione: Una cantina messicana rumurosa.
Lezione amparata: Tuttu u gustu megliu quandu fate attenzione.
Quante volte sintonizemu, veramente, l'acustica è l'ambiente chì ci circonda mentre manghjemu fora? A menu chì qualcosa ùn sia "spente", cum'è a musica troppu alta o l'arte brutta, tendemu à esse un pocu scunsapevoli. Nanzu d'arrestà da un ristorante messicanu per un paiu di tacos di pesce à a griglia per pranzu lunedì, aghju parlatu cù Thole è mi sò inspiratu à fà casu.
"A pranzu solu pò esse una sperienza unica. Senza altri à a vostra tavula, hè più faciule per esse cuscenti di a vostra atmosfera di pranzu: a risa, i servitori, l'aromi, è più impurtante, i sapori ", dice. .
Subitu dopu ch'e aghju fattu u mo ordine, aghju messu tutti i cinque sensi in alta alerta è sò statu trattatu cù una sinfonia di fajitas scintillanti, viste di surrisi da i servitori è alcuni patroni anziani, è l'odore gustosu di enchiladas ben staghjunate nantu à una tavula.
Quandu i mo tacchi sò ghjunti, aghju scavatu è lasciatu a sala da manghjà più soddisfatta ch'è mai avutu prima. (Hurra per ùn abbandunà tuttu u canistrellu di patatine fritte!) "Rallentà per gode di ogni aspettu di manghjà fora, specificamente in un ristorante pusatu, ralentisce ancu u vostru cunsumu di cibu", aghjusta Thole. "Chistu significa chì u vostru corpu pò metabolizà in modu adattatu è i vostri cues di sazietà vi ponu avvisà quandu site veramente pienu. Se tuttu và secondu u pianu, questu significa chì ùn lascià micca u risturante fisicamente incunificatu!"
Ghjornu 7
Situazione: A destinazione di $ 30 per piattu.
Lezione amparata: Ùn avete bisognu d'aspittà chì qualcunu ne fessi un'occasione speciale. Tù sò l'occasione speciale.
L'ultimu ghjornu di a mo sfida, quandu aghju riflettutu nantu à i sei ghjorni prima, aghju cuminciatu à dumandassi ciò chì mi hà pigliatu tantu tempu per andà solu. À un certu puntu, aviu cuminciatu à salvà l'esperienza di u ristorante per una delizia chì avessi "guadagnatu" solu quandu mi disputava amichi o una data per andà cun mè. Tutte l'altre volte, mi piglieraghju una insalata da asporto o sciapparaghju qualcosa di basicu cum'è ova è pane tostatu in casa.
"Solu manghjà solitu significa di solitu sceglie cibi chì sò cunvenienti piuttostu chè nutritivi. Venendu da una ghjurnata impegnata o stressante cù duie opzioni in manu: 1. Partite da zero è fate un pastu sanu, o 2.Visitate un ristorante di fast food o versate una ciotola di cereali, a maiò parte di i solte optanu per ciò chì hè prestu ", dice Thole.
Allora per celebrà u mo esperimentu successu, aghju seguitu i passi di parechji utilizatori OpenTable (i partiti di unu sò oghji a dimensione di a tavola chì cresce più rapidamente) è aghju riservatu un postu per mè è per mè solu in unu di i più belli posti di notte in cità.
Quandu aghju pigliatu u mo ultimu sorsu di vinu cù u mo finale di bistecca, aghju tiratu fora u mo telefunu, accede à u mo calendariu è hà riservatu una cena sola mensile. Risulta chì aghju fattu una cena abbastanza bona.