Herpes genitale in gravidanza: rischi, cosa fà è cumu trattà
Cuntenutu
L'herpes genitale in gravidanza pò esse periculosu, postu chì ci hè un risicu chì a donna incinta trasmetta u virus à u zitellu à u mumentu di a consegna, chì pò causà a morte o gravi prublemi neurologichi in u zitellu. Ancu se rara, a trasmissione pò accade ancu durante a gravidanza, chì pò generalmente cunduce à a morte di u fetu.
Malgradu questu, a trasmissione ùn accade micca sempre è parechje donne cun herpes genitale inattivu quandu passanu per u canale di nascita anu zitelli sani. Tuttavia, in u casu di e donne chì anu un hepes genitale attivu à u mumentu di a consegna, si raccomanda di fà una cesare per evità l'infezioni di u zitellu.
Rischi per u zitellu
U risicu di cuntaminazione di u zitellu hè più grande quandu a donna incinta hè prima infettata da u virus di l'herpes genitale durante a gravidanza, in particulare in u 3u trimestru, perchè a donna incinta ùn hà micca u tempu di pruduce anticorpi, cun un risicu più bassu in i casi di genitali erpetu. ricurrente.
I rischi di trasmissione di u virus à u zitellu includenu aborti, malformazioni cum'è prublemi di pelle, occhi è bocca, infezioni di u sistema nervosu, cum'è encefalite o idrocefalu è epatite.
Cosa da fà quandu i sintomi apparsu
Quandu i sintomi di l'herpes genitale apparsu, cume vesciche rosse, pruriti, brusgiature in a zona genitale o febbre, hè impurtante di:
- Andate à l'ostetricu per osservà e lesioni è fate u diagnosticu currettu;
- Evite una esposizione eccessiva à u sole è u stress, postu chì facenu u virus più attivu;
- Mantene una dieta equilibrata ricca in vitamine, in più di dorme almenu 8 ore a notte;
- Evite u cuntattu intimu senza preservativu.
Inoltre, in casu chì u duttore raccomanda l'usu di medicinali, hè impurtante di fà u trattamentu seguendu tutte l'indicazioni. In casu di ùn esse sottupostu à trattamentu, u virus pò sparghje è causà ferite in altre parte di u corpu, cum'è u ventre o l'ochji, è pò esse periculosu per a vita.
Cumu hè fattu u trattamentu
L'herpes genitale ùn hà cure è u trattamentu deve esse indicatu da un ginecologu o ostetricu, chì pò raccomandà l'usu di droghe antivirali, cume l'aciclovir. Tuttavia, prima di amministrà questu medicamentu, i benefici di u medicamentu per via di i rischi devenu esse cunsiderati, chì hè un medicamentu contraindicatu per e donne incinte, in particulare durante u primu trimestru di gravidanza. In a maggior parte di i casi, a dose raccomandata hè di 200 mg, per via orale, 5 volte à ghjornu, finu à chì e lesioni guariscanu.
Inoltre, si raccomanda di consegnà per cesarea se a donna incinta hà una infezione primaria cù u virus di l'herpes o hà lesioni genitali à u mumentu di a consegna. U neonatu deve esse osservatu per almenu 14 ghjorni dopu a consegna è, se hè diagnosticatu cun herpes, deve esse trattatu ancu cù aciclovir. Vede più dettagli nantu à u trattamentu per l'herpes genitale.