Cume Eserciziu Affetta i Sintomi di una Hernia Hiatale
Cuntenutu
- Pudete esercità cù una ernia?
- Esercizi di ernia hiatale da evità
- Restrizioni di elevazione di l'ernia hiatale
- Eserciti è stesi per trattà i sintomi di una ernia hiatale
- Esercizii per rinfurzà u diafragma
- Esercizi di yoga per l'ernia hiatale
- Esercizii per a perdita di pesu
- Altri cambiamenti di stile di vita chì ponu aiutà à trattà una ernia hiatale
- Purtà si
Una ernia hiatale hè una cundizione medica cumuna induve una parte di u stomacu superiore spinge attraversu un hiatus, o apertura, in u musculu di u diafragma è in u pettu.
Mentre hè u più cumuni in adulti maiori, l'età ùn hè micca u solu fattore di risicu per una ernia hiatale. Pò esse ancu causatu da a tensione annantu à u diafragma da un sollevamentu pesante prolungatu è da a tosse, è ancu da fattori di stile di vita cum'è fumà.
L'eserciziu hè un modu per gestisce parechje condizioni di salute croniche, è perde u pesu pò aiutà à minimizà i sintomi di una ernia hiatale. Tuttavia, certi esercizii ponu in realtà aggravà a vostra ernia hiatale mettendu a pressione nantu à a zona addominale o aggravendu l'ardori di u stomacu, u dolore toracicu è altri sintomi.
Ùn avete micca da evità l'eserciziu sanu, ma vi vulete concentrà nantu à l'allenamenti chì ùn aggraveranu micca a vostra ernia. Parlate à un duttore nantu à e seguenti considerazioni di eserciziu prima di inizià.
Pudete esercità cù una ernia?
In generale, pudete travaglià se avete una ernia hiatale. L'eserciziu pò ancu aiutà à perde u pesu, se necessariu, chì pò migliurà i sintomi.
A chjave però, si cuncentra nantu à esercizii chì ùn stenderanu micca l'area induve si trova a vostra ernia. Ciò significherà chì qualsiasi esercitazioni o rutine di sollevamentu chì utilizanu a zona addominale superiore puderebbenu micca esse adatti.
Invece, l'esercitazioni seguenti sò cunsiderate sicuru per una ernia hiatal:
- marchjendu
- jogging
- natazione
- ciclismu
- yoga dolce o mudificatu, senza inversione
Un'altra cunsiderazione hè se avete reflux acidu cù a vostra ernia hiatale, chì esercizii più intensi ponu aggravà i vostri sintomi. Hè per quessa chì u jogging è a camminata ponu esse preferiti nantu à a corsa, chì sò fatti à una intensità più bassa.
Esercizi di ernia hiatale da evità
Di regula, hè impurtante di evità esercizii chì ponu tende a vostra zona addominale. Altrimenti, pudete risicà di aggravà i vostri sintomi. Hè ancu pussibule per una ernia asiatomatica hiatal per diventà sintomatica dopu a tensione da u pesu elevatu.
L'esercitazioni seguenti devenu esse evitate se avete una ernia hiatale:
- crunches
- situps
- squat cù pesi, cum'è manubri o kettlebells
- deadlifts
- pushups
- macchine pesate pesanti è pesi liberi
- posa di yoga d'inversione
Restrizioni di elevazione di l'ernia hiatale
Non solu hè periculosu di elevà pesi pesanti cù una ernia hiatale, ma altre attività di sollevamentu pesante ponu ancu mette in furia a vostra ernia.
Questi includenu elevazione di mobuli, scatuli, o altri oggetti pesanti. Hè cunsigliatu di riceve assistenza per elevà articuli più pesanti, soprattuttu se avete una ernia più grande.
Eserciti è stesi per trattà i sintomi di una ernia hiatale
Se cercate in ligna modi "naturali" per trattà una ernia hiatale, alcuni bloggers anu fattu dieta cun esercizii specifici chì si dicenu rinfurzà a vostra zona addominale.
Hè discutibile se l'esercizii di rinfurzamentu ponu trattà in realtà una ernia, o se solu minimizanu i vostri sintomi. In ogni casu, pensate à parlà cun un duttore nantu à i seguenti esercizii.
Esercizii per rinfurzà u diafragma
A respirazione diafragmatica consiste in tecniche di respirazione più profonde chì aiutanu à aumentà l'efficienza di u flussu di ossigenu. Cù u tempu, sti esercizii ponu ancu aiutà à rinfurzà u musculu di u diafragma. Eccu un metudu:
- Stenditi o pusate in una pusizione cunfurtevule, pusendu una manu nantu à u vostru ventre è l'altra nantu à u vostru pettu.
- Respira u più prufondu pussibule finu à pudè sente u to stomacu appughjà nantu à a to manu.
- Tenite, poi espirate è sentite u to stomacu alluntanassi da a to manu. Ripetite per parechji respiri ogni ghjornu.
Esercizi di yoga per l'ernia hiatale
Esercizi di yoga delicati ponu aiutà l'ernia hiatale in pochi modi.Prima, e tecniche di respirazione profonda ponu rinfurzà u vostru diafragma. Viderete ancu una forza è una flessibilità aumentate in generale. Alcune pose, cum'è Pose di Sedia, sò pensate per aiutà à rinfurzà a zona addominale senza sforzallu.
Assicuratevi di parlà à u vostru istruttore di yoga nantu à a vostra cundizione per pudè aiutà à mudificà e pose. Vulerete evità l'inversioni chì ponu aggravà i vostri sintomi. Queste ponu includere Bridge è Forward Fold.
Esercizii per a perdita di pesu
Perde u pesu pò migliurà i sintomi di una ernia hiatale. L'eserciziu, cù a dieta, pò aiutà à creà u deficit caloricu necessariu per brusgià u grassu corporeu. Quandu si perde u pesu, duverebbe cumincià à vede i vostri sintomi diminuisce cù u tempu.
Altri cambiamenti di stile di vita chì ponu aiutà à trattà una ernia hiatale
Pò esse difficiule per prevene una ernia hiatale, soprattuttu se avete fattori di risicu o sì site natu cun una grande apertura in u vostru diafragma. Eppuru, ci sò abitudini chì pudete aduttà per aiutà à minimizà i vostri sintomi, cumprese:
- cessà di fumà, cù l'aiutu di u vostru duttore chì pò creà un pianu di cessazione chì hè adattatu per voi
- evitendu di sollevà oggetti pesanti
- micca chjinatu dopu avè manghjatu
- manghjendu in 2 à 3 ore di dorme
- evitendu cibi chì scatenanu l'ardori, cume cipolle, spezie, pumati è caffeina
- ùn porta micca vestiti stretti è cinture, chì ponu aggravà u reflux acidu
- elevendu a testa di u vostru lettu trà 8 è 10 pollici
Purtà si
Mentre i sintomi di l'ernia hiatale ponu diventà un fastidiu, sta situazione hè estremamente cumuna. In fattu, hè stimatu chì circa 60 per centu di l'adulti anu ernia hiatale à l'età di 60 anni.
L'alterazione di pesi è altri esercizii di sforzu ùn ponu micca esse adatti cù una ernia hiatale, ma ùn duverebbe micca escludere tuttu l'eserciziu. Alcuni esercizii - in particulare e rutine cardiovascolari - ponu aiutà à perde u pesu è migliurà i sintomi. Altri pudianu aiutà à rinfurzà u diafragma.
Parlate à un duttore prima di inizià questi esercizii, soprattuttu se site novu per travaglià. Puderanu ancu aiutà à stabilisce una rutina cù spaziu per miglioramenti graduali.