Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 25 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
L'abilità di sopravvivenza chì avete bisognu di sapè prima di chjappà i Sentieri Escursionistici - Vita Di Vita
L'abilità di sopravvivenza chì avete bisognu di sapè prima di chjappà i Sentieri Escursionistici - Vita Di Vita

Cuntenutu

Fà u focu per frizione-sai, cum'è cù dui bastoni-hè un prucessu estremamente meditativu. Dicu questu cum'è qualchissia chì l'hà fattu (è hà sviluppatu una nova apprezzazione per i miraculi chì sò partiti in u prucessu). Piglia una quantità salvatica di concentrazione è di pazienza - ci hè u strofinamentu furibondu, seguitatu da a raccolta attenta di i pezzi fumatori di segatura chì produce, u soffiu attentu di u soffiu annantu à detta segatura per falla infumà, è dopu a tenuta di u to fiatu. mentre trasferite accuratamente quella scintilla in qualcosa chì in realtà bruscherà-aspettate per sempre a leccia più teneni di una fiamma.

Fà u focu era solu unu di una longa lista di cumpetenze di sopravvivenza in u desertu di vitale importanza ch'e aghju amparatu durante a caminata cù Michael Ridolfo, un naturalista è sopravvivenza furmatu in Mohonk Mountain House in e muntagne à nordu di Manhattan. U mo cursu di sicurezza in u desertu m'hà lasciatu sentu più cool di Cheryl Strayed - è sperendu ancu chì ùn aghju mai veramente bisognu di utilizà alcuna di queste cumpetenze in una avventura di caminata andata storta.


"Ùn cumprate micca l'assicuranza di salute in a speranza chì sarete malati - chì seria una pazzia", ​​m'hà dettu Ridolfo. "Hè listessa cù e cumpetenze di survival. Ùn sò micca in una ricerca per esse un maestru di cumpetenze di survival è pricà per un apocalypse zombie cusì aghju da aduprà. Spergu chì ùn aghju mai aduprà ".

Cum'è Ridolfo a dice, educà si nantu à a bellezza è u periculu di passà u tempu in natura hè cum'è l'assicuranza di vita - cunnosce alcune abilità di sopravvivenza prima di chjappà a traccia puderia salvà a vostra vita.

I beneficii di chjappà a pista sta caduta sò faciuli à listà. A ricerca mostra chì l'attu fisicu di passà u tempu in natura hà un effettu psicologicu seriu. Un studiu 2015 da ricercatori di Stanford hà trovu chì colpisce a traccia per solu 90 minuti pò abbassà l'attività in una zona di u cervellu associata à penseri negativi è malatie mentali. Ma spessu scurdemu chì andà in a strada, soprattuttu solu, pò ancu esse risicatu cum'è l'infernu. Una girata sbagliata nantu à una camminata pò lascià vi perde mentre a sera s'avvicina, una caviglia intricciata nantu à una pista pò lasciarti bluccatu senza manera di vultà in a vostra vittura (fighjate 8 Cunsiglii essenziali di sicurezza chì ogni corridore di trail duveria cunnosce), un sip da un flussu periculosu in un viaghju di campeghju vi pò sbarcà in l'uspidale.


"Ci vole à fà casu", dice Ridolfo. "Avete bisognu di participà à a vostra propria survival." Ancu se ùn avete micca interessu à amparà à fà u focu, esse cusciente hè a cosa unica chì pudete fà per pensà cum'è un sopravvivente è stà sicuru quandu si parte nantu à a pista. "Puderiate esse a persona a più adatta è a più ben equipata di u percorsu, ma sì a vostra cuscenza hè fida, site un candidatu per mette in difficultà", dice. "Ùn ci hè assolutamente nisun sustitutu per a sensibilizazione".

Sia chì andate per una caminata casuale per catturà quelli Instas di foglie d'autunno o pigliate un saccu per un viaghju in campeghju di u vaghjimu chì pare chì puderia dà Cheryl Strayed. Salvaticu imballa una corsa per i so soldi, eccu e nove abilità sopravviventi chì duvete sapè per tene vi fora di i guai-è stà sicuru se qualcosa ùn va male.

Per prevene un mumentu di merda...

U puntu tutale di piglià u tempu per amparà alcune cumpetenze di sicurezza in u desertu hè chì spergu chì ùn avete mai aduprà. Fate queste cinque cose per aiutà à tene vi fora di u periculu.


1. Sapete i vostri limiti.

Ùn diventate micca goffu. Se ùn site micca un excursionista espertu, questu ùn hè micca u tempu di mostrà scegliendu u percorsu più avanzatu. In u desertu, hè più faciule ch'è tù pensi, dice Ridolfo. Arricurdatevi, l'avvertimenti nantu à a pista sò quì per una ragione.

2. Cunnosce u vostru attrezzu.

Ancu s'è vo site solu per un paru d'ore, uni pochi d'oggetti chjave lanciati in u vostru saccu pò esse ghjustu fora di un pizzicu. Numeru unu, portate sempre acqua in più o un filtru d'acqua è un paiu di spuntini. Siconda, duvete sempre imballà un picculu kit di primi aiuti, una strata extra per pruteggià da l'elementi (pensate à una giacca ligera chì pò furnisce una prutezzione supplementaria di u ventu è di a pioggia è aiutanu à prutegevi da i raghji di u sole), è una bateria di telefunu extra ( ancu s'ellu ùn avete micca serviziu, puderete accede à a bussola di u vostru telefunu). E postu chì (fidatevi di mè) ùn vulete micca accende un focu à l'antica, ùn hè micca una gattiva idea di lancià in u libru di e partite chì avete pigliatu à u bar.

3. Praticate uni pochi di capacità di sopravvivenza.

Ùn basta micca avè uni pochi d'articuli di emergenza in u vostru zainu. Avete sempre bisognu di e cumpetenze per aduprà. Un accenditore in manu à qualchissia chì ùn sà chì fà cun ellu ùn hè micca assai efficace. "Se pigliate un liggeru è pruvate solu à accende una grande pezza di legnu, site assai frustratu quandu questu ùn funziona micca è vi manca u fluidu più liggeru".

A suluzione ? Praticà. Se camminate cù fiammiferi, praticate aduprendu per inizià un focu in una griglia barbecue in u parcu. Sè vo site di caminata cù un filtru d'acqua, assicuratevi di avè pruvatu una volta o duie volte per sapè cumu funziona. Ùn aspittà micca finu à chì site disperatu per un beie è pruvate à leghje un diagramma. Praticate à leghje una carta cartulare quandu site nantu à u vostru travagliu regulare, cusì sapete cumu fà per andà nantu à a pista. "Ùn ci hè nisun sustitutu per a furmazione", dice Ridolfo.

4. Ùn cridite micca à tuttu ciò chì vedite.

Mamma Natura pò esse un maestru di l'ingannimentu. Pocu fà in una spassighjata in una ghjurnata calda è ardente in Yosemite, aghju mancatu l'acqua. Benchì sapessi chì eru solu à circa un'ora da una stazione di guardia, mi sentu sempre cum'è un vagabondu in u desertu chì vede una oasi quandu aghju accadutu nantu à un flussu chjaru - ma era sicuru? "Micca tuttu l'acqua chjara hè sicura da beie", mi hà dettu Ridolfo quandu li aghju dumandatu quale seria a megliu chjama in quella situazione. "In listessu modu, certi brutti stagni marroni sò tutalmente sicuri."

Se accade nantu à un flussu tentatore, a prima cosa da fà hè di verificà eventuali segni di contaminazione visibile (cum'è un animale mortu) a monte chì puderebbenu rendere l'acqua pericolosa. Dopu, valutate a facilità di pudè ghjunghje à un duttore in e prossime 24 ore per casu sorseggiando faci fà ti malà.

U stessu approcciu s'applica à qualsiasi baga o foglie chì scontri nantu à a pista. I fiori comestibili è l'alimentazione di e foreste puderebbenu esse super ~ à a moda, ma à menu chì ùn sappiate sicuru ciò chì manghjate, alluntanatevi. Una pratica pratica Ridolfo m'hà datu: Sì una pianta hà spine è foglie opposte (vale à dì chì puntanu luntanu da u troncu per fà una forma di V), hà frutti cumestibili.

5. Play it extra safe when you're solo.

Quandu tirate u vostru propiu Salvaticu è surtendu solu, ghjucate lu in più in modu sicuru - ancu s'ellu hè un chjassu chì site tutalmente familiale, una caviglia torta significa chì site bluccatu. "Quandu sò solu fora, sò estremamente diligente nantu à induve aghju postu i mo pedi è attentu à induve sò, perchè e cunsequenze ponu esse gravi", dice Ridolfo. "Sempre chì aghju feritu a mo caviglia, hè stata quandu aghju pigliatu l'ochji fora di u percorsu è veramente ùn stava micca cercatu induve caminava".

À mezu à un mumentu oh sh * t ...

Per guardà un misstep da turnà in una situazione di minaccia di vita, ricordate di sti quattru cumpetenze di sopravvivenza.

1. Ùn panicu.

A prima cosa chì pudete fà hè di stà calmu, dice Ridolfo-panic rende più difficiuli di piglià decisioni intelligenti. Hè più faciule di dì chè di fà. "Ciò chì ricumandemu à a ghjente hè di piglià da trè à cinque minuti è solu di respirà", dice. "Allora pensate à u vostru scenariu". Sò veramente persu ? Pensate à cumu si hè ghjuntu induve site. Pudete ritruvà i vostri passi? Ci hè qualchi punti famosi? Sè vo site feritu, pudete sempre marchjà ? Crawl? "Ottene quant'è più infurmazione pussibule nantu à a vostra situazione è uttene quant'è più dati pussibule da u vostru latu", dice Ridolfo.

2. Cunnosce e vostre statistiche-è e vostre priorità.

"Sì site sanu, a maiò parte di a ghjente pò durà trè ghjorni senza acqua, è trè settimane senza manghjà", dice Ridolfo. A vostra priorità più urgente hè di truvà o di fà un rifugiu, aghjusta - ancu chì ùn hè micca u mortu di l'invernu, a temperatura pò calà à livelli periculosi per a notte. Per fà un riparu, arricurdatevi di a vostra attività di caduta preferita da a zitiddina è raccoglie una mansa di foglie è di rovine - parlemu tamanti, parechje volte a vostra taglia - è strisciallu. E foglie agisceranu cum'è un saccu di dorme gigante per tene vi caldu tutta a notte.

Sè site bluccatu, ricordate e vostre priorità in questu ordine: rifugiu, acqua, focu, cibu.

3. Fate creatività.

In u dopu meziornu avemu passatu inseme, Ridolfo m'hà incuragitu à sorte da a mo zona di cunfortu creativu-una abilità chì avete bisognu per stà forte in u desertu. Pensate à qualsiasi prublemi chì incontrate cum'è puzzle di pensamentu creativu. Per esempiu, cumu pudete cullà a rugiada chì cullighja nantu à e piante è aduprà per l'acqua potabile? "Chì ne pensi di piglià una camisgia di cuttone è di usalla per spulà u più di rugiada chì pudete è dopu strizzalla?" dice Ridolfo.

4. Pensate à u fallimentu cum'è feedback

Ùn importa micca chì tippu di situazione appiccicosa site, pruvate à pensà à i vostri passi sbagliati micca cum'è fallimenti, ma cum'è informazioni preziose chì ponu aiutà à cuntinuà à avanzà. "Ùn ci hè nisun sustitutu per l'esperienza", dice Ridolfo. "I vostri" fiaschi "vanu solu in a vostra sperienza è custruiscenu u vostru caratteru è vi rendenu più tenace."

Sviluppà un inseme di cumpetenze di sopravvivenza chì sò quant'è male cum'è Ridolfo puderia esse realisticamente fora di a portata di u camminatore di ghjornu mediu cum'è mè (per un interu viaghju di campeghju annu, si hè sfidatu à avè solu cibi caldi o bevande se puderia creà u focu ellu stessu da puntelli principali di scratch). Ma ancu piglià un dopu meziornu per piglià uni pochi di pezzi è passà un pocu di tempu à pensà à cumu prevene a necessità di capacità di sopravvivenza in u desertu mi hà fattu sentire significativamente più sicuru è stranamente abilitatu.

"Participà à a vostra sopravvivenza hè assai empowering", Ridolfo m'hà dettu prima di vultà in a terra di l'acqua corrente è di i partiti prontamente dispunibili. "Ci hè un tremendu sensu di libertà è empowerment in avè ancu uni pochi di cumpetenze di sopravvivenza". Da avà, hè l'unica cosa chì ùn aghju micca chjappà i camini senza.

Rivista per

Publicità

Vi Cunsigliemu Di Vede

Cosa hè un ematologu?

Cosa hè un ematologu?

Un ematologu hè un duttore pecializatu in a ricerca, a diagno i, u trattamentu è a prevenzione di i di ordini di u angue è di i di ordini di u i tema linfaticu (linfonodi è va i). ...
Pudete uttene ferite da una infezione di levadura?

Pudete uttene ferite da una infezione di levadura?

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. PanoramicaI...