Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 3 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Convegno AMMI 2019 - Circum Menière (Parte 2/3)
Video: Convegno AMMI 2019 - Circum Menière (Parte 2/3)

Cuntenutu

L'ipertensione intracraniale hè u termine medicu chì descrive l'aumentazione di pressione in u craniu è intornu à a medula spinale, chì pò ùn avè una causa specifica, essendu cunnisciuta cum'è idiopatica, o esse causata da traumi o malatie cum'è tumore cerebrale, emorragia intracranica, nervosa infezzione di u sistema, ictus o effetti collaterali di certe droghe.

Normalmente, a pressione nurmale à l'internu di u craniu varieghja trà 5 è 15 mmHg, ma in l'ipertensione intracranica hè sopra à questu valore è, dunque, in i casi più severi pò impedisce u sangue d'entrà in u craniu, senza lascià ossigenazione adeguata di u cervellu. .

Siccomu u cervellu hè un organu assai sensibile è ùn pò esse privatu di ossigenu, l'ipertensione deve esse trattata u più prestu pussibule in ospedale è di solitu hè necessariu stà in ospedale per pochi ghjorni.

Principali segni è sintomi

I segni è sintomi di ipertensione intracraniana ponu include:


  • Cefalee persistente;
  • Cambiamentu di u livellu di cuscenza;
  • Vumitu;
  • Cambiamenti di vista, cume pupule dilatate, macchie scure, visione doppia o sfocata;
  • Soni in l'arechja;
  • Paralisi di un membru o di un latu di u corpu;
  • Dolore à e spalle o à u collu.

In certi casi ci pò ancu esse una cecità temporanea, in cui a persona hè accecata durante certi periodi di a ghjurnata. In altre persone, sta cecità pò diventà permanente, secondu cumu a pressione affetta u nervu otticu.

Cumu cunfirmà u diagnosticu

L'ipertensione intracraniale pò esse suspettata da u duttore solu attraversu i sintomi è quandu ùn ci sò altre cause chì ponu esse resultanti in i cambiamenti.

Tuttavia, di solitu hè necessariu fà parechji testi per cunfirmà u diagnosticu è pruvà à truvà una causa. Per questu, l'esami più cumuni includenu tomografia computerizzata, risonanza magnetica o ancu una puntura lombare. Quandu una causa ùn pò micca esse identificata, l'ipertensione hè generalmente definita cum'è ipertensione intracranica idiopatica, chì significa chì ùn hà micca una causa cunnisciuta.


Ciò chì provoca ipertensione intracraniana

L'ipertensione intracraniana hè generalmente causata da una cundizione chì provoca un aumentu di a dimensione di u cervellu o di a quantità di fluidu cerebrale. Cusì, e cause più frequenti sò:

  • Traumatismu Cranioencefalicu (TBI);
  • Corsu;
  • Tumore cerebrale;
  • Infezzione in u cervellu, cume a meningite o l'encefalite;
  • Idrocefalu.

Inoltre, qualsiasi cambiamentu in i navi chì portanu u sangue à u cervellu o chì permettenu a circolazione di u fluidu cerebrale pò ancu causà pressione aumentata.

Cumu hè fattu u trattamentu

U trattamentu per l'ipertensione intracraniana hè generalmente realizatu in l'uspidale è dipende da a so causa. Tuttavia, hè cumunu per u trattamentu di includere l'iniezione di corticosteroidi, diuretici o barbiturici in a vena, chì diminuiscenu a quantità di fluidu in u cranu è riduce a pressione.

Inoltre, si raccomanda chì a persona resti stesa nantu à e spalle è cù e spalle inclinate à 30 °, per facilità u drenu di u fluidu cerebrale, è ancu evità di spostà a testa, chì aumenta a pressione in e vene.


Avemu Cunsigliatu

Eritromicina

Eritromicina

L'eritromicina hè aduprata per trattà certe infezioni cau ate da batteri, cum'è infezioni di e vie re piratorie, cumpre e bronchite, pneumonia, malattia di i legionarii (un tipu...
Ipertiroidismu

Ipertiroidismu

L'ipertiroidi mu, o tiroide iperattivu, accade quandu a to glàndula tiroidea produce più ormoni tiroidiali di i bi ogni di u vo tru corpu.A vo tra tiroide hè una piccula ghiandula i...