Cosa hè l'ipotermia terapeutica è cumu funziona

Cuntenutu
L'ipotermia terapeutica hè una tecnica medica aduprata dopu l'arrestu cardiacu, chì cunsiste in u raffreddamentu di u corpu per diminuisce u risicu di ferite neurologiche è a furmazione di coaguli, aumentendu e possibilità di sopravvivenza è prevenendu sequenze. Inoltre, sta tecnica pò ancu esse aduprata in situazioni cum'è traumatic brain injury in adulti, ictus ischemicu è encefalopatia epatica.
Sta tecnica deve esse iniziata u più prestu pussibule dopu l'arrestu cardiacu, chì u sangue ferma immediatamente u trasportu di a quantità necessaria di ossigenu per u funziunamentu di u cervellu, ma pò esse ritardata finu à 6 ore dopu chì u core batti di novu. Tuttavia, in questi casi u risicu di sviluppà sequenze hè più grande.

Cumu hè fattu
Questa prucedura si compone di 3 fasi:
- Fase di induzione: a temperatura di u corpu hè ridutta finu à righjunghja a temperatura trà 32 è 36ºC;
- Fase di mantenimentu: a temperatura, a pressione sanguigna, a frequenza cardiaca è a frequenza respiratoria sò monitorate;
- Fase di riscaldamentu: a temperatura di a persona cresce gradualmente è in modu cuntrullatu per ghjunghje à temperature trà 36 è 37,5º.
Per u raffreddamentu di u corpu, i duttori ponu aduprà parechje tecniche, tuttavia, i più aduprati includenu l'usu di pacchetti di ghiaccio, materassi termichi, casco di ghiaccio o ghjacciu direttamente in a vena di i pazienti, finu à chì a temperatura righjunghji i valori trà 32 è 36 ° C. Inoltre, a squadra medica usa ancu rimedii rilassanti per assicurà u cunfortu di a persona è prevene l'apparizione di tremori
Generalmente, l'ipotermia hè mantenuta per 24 ore è, durante quellu tempu, a frequenza cardiaca, a pressione sanguigna è altri segni vitali sò costantemente monitorati da una infermiera per evità complicazioni gravi. Dopu quellu tempu, u corpu hè lentamente riscaldatu finu à chì ghjunghje à una temperatura di 37 ° C.
Perchè funziona
U meccanisimu di azzione di sta tecnica ùn hè ancu cumplettamente cunnisciutu, però, si crede chì a riduzione di a temperatura di u corpu diminuisce l'attività elettrica di u cervellu, riducendu a spesa di ossigenu. In questu modu, ancu se u core ùn hè micca pumping a quantità necessaria di sangue, u cervellu continua à avè l'ossigenu chì deve funzionà.
Inoltre, abbassà a temperatura di u corpu aiuta ancu à prevene u sviluppu di l'infiammazione in u tessutu cerebrale, chì aumenta u risicu di dannu à i neuroni.
Possibili complicazioni
Ancu se hè una tecnica assai sicura, quandu hè realizata in l'uspidale, l'ipotermia terapeutica hà ancu alcuni rischi, cume:
- Cambiamentu di a frequenza cardiaca, per via di a diminuzione marcata di a frequenza cardiaca;
- Diminuzione di a coagulazione, aumentendu u risicu di sangu;
- Aumentatu u risicu di infezioni;
- Aumenta a quantità di zuccheru in u sangue.
A causa di sti cumplicazioni, a tecnica pò esse realizata solu in una Unità di Cura Intensiva è da una squadra medica addestrata, postu chì hè necessariu fà parechje valutazioni durante e 24 ore, per diminuisce e probabilità di sviluppà ogni tipu di complicazione.