Cumu deve esse l'alimentu in l'ipotiroïdismu
Cuntenutu
- Cumu deve esse a dieta
- Chì devu manghjà
- Chì devu evità di manghjà
- Quale hè chì l'ipotiroïdismu mette in pesu u più faciule?
Alimenti cum'è u fucu, i noci di u Brasile, l'aranci è l'ova sò ottime opzioni per e persone cun ipotiroidisimu, chì furniscenu i nutrienti necessarii per u funziunamentu currettu di a tiroide.
L'alimenti chì cuntenenu glucosinolati, cum'è u brocciu è u cavulu, devenu esse cunsumati cun moderazione, cum'è l'alimenti ricchi di zuccheru, additivi è culori artificiali, chì sò assai cumuni in i prudutti industrializati, cum'è gelatina è biscotti.
In più di l'impurtanza di l'alimentariu, u trattamentu per l'ipotiroïdismu deve esse valutatu da un endocrinologu, chì pò raccomandà medicinali per u funziunamentu currettu di a tiroide. Scuprite cumu hè u trattamentu di l'ipotiroïdismu.
Cumu deve esse a dieta
Hè impurtante chì e persone cun ipotiroïdismu capiscinu chì manghjà è chì evità di manghjà, per riduce i sintomi è u corsu di a malattia. Inoltre, a dieta varia in relazione à u tippu di malattia chì a persona hà in a tiroide.
Chì devu manghjà
In a dieta per e persone cun ipotiroidisimu, hè di primura di offre à u corpu quantità ancu più grande di l'alimenti chì anu:
- Iodiu: alghe, sale iodatu è frutti di mare;
- Zincu: noci è castagne, principalmente noce di Brasile;
- Sélénium: Noci di Brasile, semi di girasole è ova;
- Antioxidanti: acerola, papaia, fragola è aranciu.
Cù questu, ci serà una produzzione più grande è attività di ormoni chì assicuranu u funziunamentu currettu di a tiroide, cum'è T3 è T4, in più di prutezzione contra l'infiammazione in l'organu è un megliu cuntrollu di i radicali liberi, chì quandu in eccessu, compromettenu u attività di a tiroide.
Chì devu evità di manghjà
Evità u cunsumu di alcuni alimenti pò prevene ulteriori danni in e persone cun ipotiroidisimu, è ùn deve micca esse manghjatu spessu:
- Zuccaru è farina: torte, dolci, bibite, biscotti, pane biancu;
- Glucosinolati crudi: broccoli, cavulu, ravanellu, cavolfiore è cavoletti di Bruxelles;
- Cianuri: maniuca è patate dolce;
- Soia: latte, carne, olii è tofu.
U cunsumu di sti alimenti pò influenzà l'assorbimentu di iodiu, chì hè un nutriente fundamentale per u funziunamentu currettu di l'ormoni chì agiscenu nantu à a tiroide.
Inoltre, hè impurtante di mette in risaltu chì sti cibi ùn anu micca bisognu di esse totalmente esclusi da a dieta, ma piuttostu per evità u so cunsumu eccessivu è custante, vale à dì, per evità di manghjà troppu ogni ghjornu.
Quale hè chì l'ipotiroïdismu mette in pesu u più faciule?
U metabolismu di e persone cun ipotiroïdismu hè più lente, dunque pò esse più faciule da guadagnà pesu, tuttavia, l'aumentu di pesu hè di solitu discretu è spessu, secondu a persona, ùn accade micca. Verificate perchè i prublemi di tiroide ponu ingrassà.
Questu hè chì cù l'ipotiroïdismu, a tiroide produce pochi ormoni, tuttavia, e persone chì piglianu pesu devenu prestà più attenzione à u modu di vita chì portanu, evitendu u stilu di vita sedentariu è a scarsa qualità di l'alimentu, chì sò i fattori più determinanti in l'aumento di pesu. .