Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 16 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Ipotiroïdismu in gravidanza: risichi, cumu identificà è cumu hè u trattamentu - Salute
Ipotiroïdismu in gravidanza: risichi, cumu identificà è cumu hè u trattamentu - Salute

Cuntenutu

L'ipotiroïdismu in gravidanza quandu ùn hè micca identificatu è trattatu pò causà complicazioni per u zitellu, perchè u zitellu hà bisognu di l'ormoni tiroidali produtti da a mamma per pudè sviluppassi currettamente. Dunque, quandu ci hè pocu o micca ormone tiroideu, cum'è T3 è T4, ci pò esse un abortu spurtivu, un sviluppu mentale ritardatu è una diminuzione di u quoziente d'intelligenza, u QI.

Inoltre, l'ipotiroïdismu pò diminuisce e probabilità di rimanere incinta perchè altera l'ormoni riproduttivi di una donna, pruvucendu l'ovulazione è u periodu fertile chì ùn accade micca durante u ciclu mestruale. Dunque, hè impurtante chì e donne in gravidanza sianu accumpagnate da l'ostetricu è chì e misure di TSH, T3 è T4 sianu realizate per identificà l'ipotiroïdismu è u trattamentu hè iniziatu se necessariu.

Rischi per a mamma è u zitellu

L'ipotiroidismu in gravidanza pò causà complicazioni sia per a mamma sia per u zitellu, soprattuttu quandu u diagnosticu ùn hè micca fattu è quandu u trattamentu ùn hè micca iniziatu o eseguitu currettamente. U sviluppu di u criaturu hè cumpletamente dipendente, soprattuttu in e prime 12 settimane di gravidanza, da l'ormoni tiroidiali produtti da a mamma. Cusì, quandu a donna hà ipotiroïdismu, ci hè un risicu aumentatu di cunsequenze è cumplicazioni per u zitellu, i principali essendu:


  • Cambiamenti cardiaci;
  • Ritardu in u sviluppu mentale;
  • Diminuzione di quoziente d'intelligenza, IQ;
  • A sofferenza fetale, chì hè una situazione rara caratterizata da una diminuzione di l'offerta d'ossigenu à u zitellu, interferendu cù a crescita è u sviluppu di u zitellu;
  • Pocu pesu à a nascita;
  • Alterazione di u discorsu.

Oltre à avè rischi per u zitellu, e donne cun ipotiroïdismu micca identificatu o trattatu anu un risicu aumentatu di sviluppà anemia, placenta previa, sanguinamentu dopu à a nascita, nascita prematura è pre-eclampsia, chì hè una cundizione chì tende à cumincià da 20 settimane di gestazione è provoca pressione sanguigna alta in a mamma, chì pò influenzà u funziunamentu currettu di l'organi è causà aborti o nascita prematura. Vede di più nantu à a pre-eclampsia è cume si tratta.

L'ipotiroïdismu pò rende a gravidanza difficiule?

L'ipotiroïdismu pò rende a gravidanza difficiule perchè pò cambià u ciclu menstruale è influenzà l'ovulazione, è in certi casi ùn ci pò esse liberazione di l'ovu. Hè perchè l'ormoni tiroidiali anu una influenza nantu à a produzzione di ormoni sessuali femminili, chì sò responsabili di u ciclu mestruale è di a fertilità di a donna.


Dunque, per esse incinta ancu se avete ipotiroïdismu, duvete tene a malattia bè cuntrullata, fendu analisi di sangue per valutà i livelli ormonali è fendu currettamente u trattamentu raccomandatu da u duttore.

Quandu si controlla a malattia, l'ormoni di u sistema riproduttivu sò ancu più cuntrullati è, dopu à circa 3 mesi, hè pussibule di restà incinta in modu nurmale. Tuttavia, hè necessariu continuà à fà analisi di sangue regolarmente, per valutà a necessità di adattà i farmaci è e dosi rispettivi.

Inoltre, per chì a gravidanza sia pussibule, hè impurtante per a donna di verificà se u so ciclu menstruale hà sappiutu diventà più o menu regulare è, cù l'aiutu di u ginecologu, identificà u periodu fertile, chì currisponde à u periodu in chì ci hè una probabilità più grande di gravidanza. Scuprite quandu hè u periodu fertile pigliendu u test seguente:

Immagine chì indica chì u situ hè in carica’ src=

Cumu identificà

In a maiò parte di i casi, e donne incinte anu dighjà ipotiroïdismu prima di a gravidanza, ma i testi prenatali aiutanu à rilevà e malatie in e donne chì ùn avianu micca sintomi di u prublema.


Per diagnosticà a malattia, i test di sangue devenu esse fatti per valutà a quantità di ormoni tiroidei in u corpu, cù TSH, T3, T4 è anticorpi tiroidei è, in casi positivi, ripetite l'analisi ogni 4 o 8 settimane. di a malatia.

Cumu deve esse u trattamentu

Se a donna hà dighjà ipotiroïdismu è prevede di restà incinta, deve tene a malattia bè cuntrullata è fà analisi di sangue ogni 6 à 8 settimane da u primu trimestru di gravidanza, è a dosa di a medicazione deve esse più alta ch'è prima di a gravidanza, è i cunsiglii di l'ostetricu o endocrinologu.

Quandu a malattia hè scuperta durante a gravidanza, l'usu di droghe per rimpiazzà l'ormoni tiroidali deve cumincià appena u prublema hè identificatu, è l'analisi devenu ancu esse ripetute ogni 6 o 8 settimane per riajustà a dosa.

Ipotiroïdismu in u postpartum

In più di u periodu di gestazione, l'ipotiroïdismu pò apparisce ancu in u primu annu dopu u partitu, in particulare 3 o 4 mesi dopu a nascita di u zitellu. Questu hè duvuta à cambiamenti in u sistema immunitariu di a donna, chì cumincia à distrughje e cellule tiroide. In a maiò parte di i casi, u prublema hè transitoriu è si risolve in 1 annu dopu u partu, ma alcune donne sviluppanu ipotiroidisimu permanente, è tutte sò più propensi à avè u prublema di novu in una futura gravidanza.

Cusì, si deve esse attenti à i sintomi di a malatia è avè analisi di sangue per valutà u funziunamentu di a tiroide durante u primu annu dopu a consegna. Allora, vedi chì sò i sintomi di l'ipotiroïdismu.

Fighjate u video seguente per amparà chì manghjà per prevene i prublemi di tiroide:

Posti Affascinanti

Melasma in l'omi: perchè accade è cumu trattallu

Melasma in l'omi: perchè accade è cumu trattallu

U Mela ma hè cu tituitu da l'apparizione di macchie cure nantu à a pelle, in particulare nantu à a faccia, in lochi cum'è a fronte, i pomi, e labbra o u mentone. Ancu '...
Iperlordosi: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

Iperlordosi: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

L'iperlordo i hè a curvatura a più pronunzia di a pina dor ale, chì pò accade ia in a regione cervicale ia in a regione lombare, è chì pò cau à dolore è...