Sta Storia di Stanza di Una Notte di Sta Donna Vi Lascerà Ispirata
Cuntenutu
- Una decisione chì cambia a vita
- Un diagnosticu chì cambia a vita
- Una voce pusitiva per a sensibilizazione à HIV
Aghju scontru l'avucatu Kamaria Laffrey in 2012 quandu travagliava cum'è educatore di salute sessuale per l'adolescenza. Laffrey hà parlatu à un avvenimentu chì avemu assistitu tramindui, induve hà parlatu di a so vita prima di u so diagnosi di HIV.
Eru assai incuriusitu da u so curagiu di palisà u so statutu di VIH cù e sfide ch'ella avia di campà cù u virus - una storia chì parechje persone chì campanu cun HIV anu paura di cuntà. Questa hè a storia di Laffrey nantu à cumu hà cuntrattu HIV è cumu hà cambiatu a so vita.
Una decisione chì cambia a vita
Mentre l'attitudini sessuali sò cambiate assai in l'ultimi decennii, ci sò sempre assai aspettative, delusioni è emozioni chì vanu cù u sessu, soprattuttu quandu si tratta di u casuale di una notte. Per parechje donne, e cunsequenze di un stand di una notte ponu certe volte cunduce à culpabilità, imbarazzamentu, è ancu vergogna.
Ma per Laffrey, un stand di una notte hà cambiatu assai più in a so vita chè e so emozioni. Hà avutu un effettu nantu à ella per sempre.
Durante i so anni di università, Laffrey si ricorda di avè amichi attraenti, ma chì si sentia sempre leggermente fora di locu. Una notte, dopu chì u so cumpagnu di stanza sia partutu per stà cun un tippu, Laffrey hà decisu chì anch'ella duverebbe divertisce si.
Era un tippu ch'ella avia scontru in una festa a settimana precedente. Eccitatu da a so chjama, Laffrey ùn hà micca bisognu assai per ch'ellu si vendi. Una ora dopu, era fora chì l'aspittava per piglià la.
"Mi ricordu di stà fora per aspittà lu ... Aghju rimarcatu un camion di consegna di pizza attraversu a strada cù i fanali accesi ... quellu veiculu era sedutu è pusatu quì", si ricorda. "Stu sensu stranu hè vinutu nantu à mè è sapiu chì avia u tempu di corse in a mo stanza è di scurdassi di tuttu. Ma dinò, aghju avutu un puntu da dimostrà. Era ellu [in u camiò à pizza] è sò andatu ".
Quella notte, Laffrey è u so novu amicu partenu di festa, andendu in diverse case per passà è beie. Quandu a notte calava, vultonu in u so locu è, cum'è si dice, una cosa hà purtatu à l'altra.
Finu à questu puntu, a storia di Laffrey hè luntanu da esse unica. Ùn deve micca esse una grande sorpresa chì a mancanza di usu di preservativi è bere sò tramindui avvenimenti cumuni trà i ghjovani di l'università. In un usu di u preservativu è l'alcoolate forte trà i studienti universitari, 64 per centu di i participanti anu dichjaratu chì ùn anu micca sempre aduprà un preservativu durante u sessu. U studiu hà ancu inclusu l'influenza di l'alcol nantu à a decisione.
Un diagnosticu chì cambia a vita
Ma volta à Laffrey: Dui anni dopu à a so notte di notte, hà scontru un bellu tippu è s'hè innamurata. Hà avutu un zitellu cun ellu. A vita era bona.
Dopu, uni pochi di ghjorni dopu à avè parturitu, u so duttore a chjamò di novu in l'uffiziu. L'anu pusata è anu rivelatu ch'ella era seropositiva. Hè una pratica di rutina per i duttori di dà à e mamme un test per e malatie di trasmissione sessuale (ETS). Ma Laffrey ùn s'aspittava mai à ottene stu risultatu. Dopu tuttu, avia avutu solu sessu senza prutezzione cù duie persone in a so vita: u tippu ch'ella hà scontru dui anni prima in l'università è u babbu di u so zitellu.
"Mi sentu chì aghju fiascatu in a vita, avia da more, è ùn ci era più vultà in daretu", si ricorda Kamaria. «Eru preoccupatu per a mo figliola, nimu ùn m'hà mai amatu, ùn m'hà mai maritatu, è tutti i mo sogni sò inutili. In questu momentu à l'uffiziu di u duttore, avia cuminciatu à pianificà u mo funerale. Ch'ella sia per HIV o per piglià a mo vita, ùn aghju micca vulsutu affruntà i mo parenti cun delusione o esse assuciatu à u stigma ".
U babbu di u so zitellu hà pruvatu negativu per HIV. Hè tandu chì Laffrey hà affruntatu a sbalorditiva realizazione chì u so stand di una notte era a fonte. U tippu di u camiò di a pizza l'avia lasciatu cun più dulore di ciò ch'ella ùn pudia mai imaginà.
"A ghjente si dumanda cumu so chì era ellu: Perchè era l'unica persona chì eru stata cun - senza prutezzione - in più di u babbu di u mo zitellu. Sò chì u babbu di u mo figliolu hè statu testatu è hè negativu. Hà avutu ancu altri figlioli dapoi u mo zitellu cù altre donne è sò tutti negativi.
Una voce pusitiva per a sensibilizazione à HIV
Mentre a storia di Laffrey hè una di tante, u so puntu hè incredibilmente putente. informa chì solu in i Stati Uniti, ci sò 1,1 milioni di persone chì campanu cù u virus HIV, è 1 di 7 persone ùn sanu micca chì l'anu.
Hè ancu se a mamma hè HIV-pusitiva. Dopu parechji testi di HIV è un monitoru strettu, hè statu determinatu chì u zitellu di Laffrey ùn era micca HIV-pusitivu. Oghje, Laffrey travaglia per inculcà l'autostima à a so figliola, qualcosa ch'ella dice ghjoca una grande parte in a salute sessuale. "Sottolineu cumu si deve amà prima è ùn aspetta micca chì nimu li mostri cumu esse amata", dice.
Prima di scuntrà VIH faccia a faccia, Laffrey ùn pensava tantu à e MST. In questu modu, ella hè probabilmente cum'è parechji di noi. "A mo sola preoccupazione cù e STI prima ch'e fussi diagnosticatu era finchè ùn sentia alcun sintumu allora duverebbe stà bè. Sapiu chì ci eranu alcuni chì ùn avianu micca sintomi, ma pensu chì solu e persone "sporche" l'avianu ", dice.
Laffrey hè avà un difensore di a sensibilizazione à HIV è sparte a so storia in parechje piattaforme. Avanza cù a so vita. Mentre ùn hè più cù u babbu di u so zitellu, hà maritata cù qualchissia chì hè un grande babbu è un maritu dedicatu. Ella continua à cuntà a so storia in a speranza di salvà l'autoestima di e donne - à volte ancu a so vita.
Alisha Bridges hà luttatu cù una psoriasi severa per più di 20 anni è hè a faccia daretu Esse Me in My Own Skin, un blog chì mette in risaltu a so vita cù psoriasis. I so scopi sò di creà empatia è cumpassione per quelli chì sò menu capiti attraversu a trasparenza di sè, a difesa di i pazienti è l'assistenza sanitaria. E so passioni includenu a dermatologia è a cura di a pelle è a salute sessuale è mentale. Pudete truvà Alisha nantu Twitter è Instagram.