Rimedi in Casa per a Gonorrea: Fattu Separatore da Fiction

Cuntenutu
- Perchè i rimedii casani per a gonorrea ùn sò micca affidabili?
- Agliu
- Acitu di sidru di mela
- Listerine
- Goldenseal
- Chì devu fà invece?
- Pò purtà à qualchì complicazione?
- U fondu
A gonorrea hè una infezzione di trasmissione sessuale (STI) causata da Neisseria gonorrhoeae battìri. I prufessiunali sanitarii diagnostichenu una stima di novi casi di gonorrea in i Stati Uniti annantu à una basa annuale, secondu i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie.
Mentre l'internet hè pienu di rimedii casani putenziali per a gonorrea, questi ùn sò micca affidabili. L'antibiotici sò i solu trattamentu efficace per a gonorrea.
Perchè i rimedii casani per a gonorrea ùn sò micca affidabili?
I ricercatori anu effettivamente messu à a prova assai rimedi casali pupulari per a gonorrea in vari studii duranti l'anni. Esaminemu perchè ùn tenenu micca.
Agliu
L'agliu hè cunnisciutu per e so proprietà antibatteriche, chì ne facenu un rimediu cumunu in casa per e infezioni batteriche.
Un studiu più vechju di u 2005 hà esaminatu l'effetti di i prudutti di l'agliu è di l'estratti nantu à i batteri chì causanu gonorrea. I ricercatori anu trovu u 47 per centu di i prudutti studiati chì mostranu attività antimicrobica contr'à i batteri.
Questu hè un pocu promettente - ma stu studiu hè statu fattu in un ambiente di laburatoriu, micca nantu à l'omu cun gonorrea.
Acitu di sidru di mela
Una ricerca in Internet di rimedii naturali per a gonorrea cunsiglia spessu l'acitu di sidru di mela pigliatu per via orale o applicatu topicamente cum'è soluzione. Tuttavia, ùn ci sò micca studii di ricerca per sustene o ricusà queste rivendicazioni.
Mentre chì l'acitu di sidru di mela puderia avè qualchì pruprietà antibatterica, hè ancu assai acidicu, chì pò irrità i tessuti dilicati di i vostri genitali.
Listerine
L'investigatore anu studiatu l'effetti di u collutore antisetticu Listerine nantu à i batteri di gonorrea presenti in a bocca di e persone, secondu un articulu di u 2016.
I circadori di u studiu anu dumandatu à l'omi chì avianu una gonorrea orale di utilizà un collutore Listerine o un placebo per un minutu ogni ghjornu.
À a cunclusione di u studiu, i circadori anu trovu chì 52 per centu di l'omi chì anu usatu Listerina eranu culturali-positivi, mentre chì 84 per centu di quelli chì anu usatu un collutore salinu placebo eranu pusitivi.
L'autori di u studiu anu cunclusu chì Listerine pò aiutà à trattà - ma micca necessariamente à curà - a gonorrea orale.
Goldenseal
Cunnisciutu ancu cum'è berberina o Hydrastis canadensis L., Goldenseal hè una pianta cunnisciuta per avè proprietà antimicrobiali. I coloni europei in u 1800 usavanu u sigillu d'oru cum'è trattamentu per a gonorrea.
Mentre alcune ricerche esistenu circundendu l'usu di u goldenseal cum'è alternativa à l'antibiotici per trattà i batteri stafilocchi resistenti, ùn ci hè alcuna ricerca significativa nantu à u goldenseal per trattà a gonorrea.
Mentre i coloni anu pussutu pruvà, ùn hè micca un metudu pruvatu.
Chì devu fà invece?
L'antibiotici sò l'unicu modu pruvatu per trattà è curà in modu fiduciale a gonorrea. È cù i ceppi di batteri chì causanu gonorrea chì diventanu sempre più resistenti à l'antibiotici, u vostru duttore di sanità vi pò urdinà di piglià dui antibiotici in una volta.
Questi antibiotici sò generalmente inclusi:
- una iniezione una volta di 250 milligrammi di ceftriaxone (Rocephin)
- 1 gramma di azitromicina orale
Sè site allergicu à ceftriaxone, u vostru duttore pò prescrive altre medicazione.
Sì avete sempre sintomi di trè à cinque ghjorni dopu à finisce u trattamentu antibioticu, seguitate cù u vostru duttore sanitariu. Pudete avè bisognu di un antibioticu diversu o di trattamentu addizionale.
Per evità di trasmette l'infezzione à l'altri, evite tutte l'attività sessuale finu à quandu avete finitu u trattamentu è ùn avete micca sintomi. Hè ancu impurtante per i vostri cumpagni sessuale esse testati è trattati dinò.
u trattamentu precoce hè chjaveMentre chì l'antibiotici schjariscenu l'infezzione, ùn anu micca necessariamente riversà alcuna di e cumplicazioni discutite sottu. Hè per quessa hè cusì impurtante di principià u trattamentu antibioticu u più prestu pussibule.
Pò purtà à qualchì complicazione?
Senza trattamentu, a gonorrea pò purtà à cumplicazioni chì ponu avè effetti durevuli.
In i masci, questu include l'epididimite, una infiammazione di u tubu chì porta sperma. L'epididimite severa pò purtà à l'infertilità.
In e donne, a gonorrea micca trattata pò causà malatie infiammatorie pelviche. Chì pò purtà à e so propie complicazioni, cume:
- sterilità
- gravidanza ectopic
- ascessi pelvici
Una donna incinta pò ancu trasmette a gonorrea à un neonatu, dendu à l'infezioni articulari, cecità è infezioni legate à u sangue in u neonatu.
Sè site incinta è pensate chì pudete avè a gonorrea, vedete subitu u duttore sanitariu per u trattamentu.
Sia in masci chì in femine, a gonorrea pò ancu entre in u sangue, causendu una cundizione chjamata infezzione gonococcica disseminata (DGI). In casi gravi, DGI pò mette in periculu a vita.
U fondu
Lasciatu senza trattamentu, a gonorrea pò purtà à complicazioni potenzialmente gravi. Hè impurtante di vede un prufessore sanitariu subitu sè pensate chì avete a gonorrea.
Arricurdatevi, hè trà e STI più cumune, allora ùn ci hè nunda da esse vergugnosi.