Cumu Stu COVID-19 Creador di Vaccini Pratica l'Autocura Quandu Ùn Salva micca u Mondu
Cuntenutu
- U viaghju per creà un vaccinu COVID-19
- Cumu aghju trovu l'autocura in u caosu
- Fighjendu avanti
- Rivista per
Cum'è una zitella, era sempre affascinatu da e piante è l'animali. Aviu avutu una intensa curiosità per ciò chì hà purtatu e cose à a vita, a so anatomia è a scienza generale daretu à tuttu ciò chì ci circonda.
In seguitu, però, era vistu cum'è stranu per e ragazze di esse in questi tipi di cose. In fatti, ci eranu tempi quandu eru a sola ragazza in e mo classi di scienze di u liceu. I prufessori è i so cumpagni mi dumandavanu spessu se I veramente vulia studià sti sugetti. Ma questi cumenti ùn m'anu mai messu in fasa. Se qualcosa, m'anu incuraghjitu à cuntinuà à fà ciò chì mi piaceva - è eventualmente uttene u mo Ph.D. in genetica moleculare. (Assuciatu: Perchè i Stati Uniti necessitanu disperatamente di più Medici Femminili Neri)
Dopu a graduazione, aghju trasfirutu in San Diego (induve sò sempre oghje 20 anni dopu) per finisce i mo studii postdoctorali à l'Università di California. Dopu avè finitu i mo studii postdoctorali, aghju cuminciatu à fucalizza nantu à u sviluppu di vaccini, eventualmente accettendu un postu in INOVIO Pharmaceuticals cum'è un scientist di primu livellu. Avanzate 14 anni, è avà sò u vicepresidentu senior di ricerca è sviluppu di a cumpagnia.
In tuttu u mo tempu in INOVIO, aghju sviluppatu è migliuratu a consegna di una gamma di vaccinazioni, in particulare per e malatie infettive mortali emergenti cum'è Ebola, Zika è HIV. Eiu è a mo squadra sò stati i primi à purtà un vaccinu per a frebba di Lassa (una malatia virale purtata da l'animali, putenzialmente periculosa per a vita endemica in parte di l'Africa Occidentale) in a clinica, è avemu aiutatu à fà avanzà u sviluppu di un vaccinu per MERS-CoV, a ceppa di coronavirus chì provoca u sindromu respiratoriu di u Mediu Oriente (MERS), chì hà infettatu circa 2.500 persone è uccisu quasi 900 altri in u 2012. (Cunnessu: Perchè e Nove Ceppi COVID-19 si sparghjenu più prestu?)
Sò sempre statu affascinatu da cume questi virus anu a capacità di ingannà ci. L'occhiu nudu ùn li pò mancu vede, ma sò capaci di causà tanta distruzzione è dolore. Per mè, eradicà queste malatie hè a sfida più grande è più gratificante. Hè a mo piccula cuntribuzione per finisce a suffrenza umana.
Sradicà queste malatie hè a sfida più grande è più gratificante. Hè a mo piccula cuntribuzione per finisce a sofferenza umana.
Kate Broderick, Ph.d.
Queste malatie anu impatti devastanti nantu à e cumunità - assai di i quali si trovanu in parti in via di sviluppu di u mondu. Da quandu sò diventatu scienziatu per a prima volta, a mo missione hè stata di mette fine à ste malatie, in particulare quelle chì toccanu e pupulazioni di manera sprupurziunata.
U viaghju per creà un vaccinu COVID-19
Mi ricordu sempre di stà in a mo cucina u 31 di dicembre di u 2019, beie una tazza di tè, quandu aghju intesu parlà per a prima volta di COVID-19. Immediatamente, sapiu chì era qualcosa chì a mo squadra in INOVIO puderia aiutà à indirizzà ASAP.
Nanzu, aviamu travagliatu nantu à a creazione di una macchina chì puderia inserisce a sequenza genetica di qualsiasi virus è creà un cuncepimentu di vaccinu per questu. Una volta chì avemu ricevutu dati genetichi nantu à un virus chì avemu bisognu da parte di l'autorità, pudemu generà un cuncepimentu di vaccini cumpletamente sviluppatu (chì hè essenzialmente un schema per u vaccinu) per quellu virus in solu trè ore.
A maiò parte di i vaccini travaglianu injectendu una forma indebulita di un virus o di una batteria in u vostru corpu. Questu ci vole tempu - anni, in a maiò parte di i casi. Ma i vaccini basati in DNA cum'è i nostri utilizanu una parte di u codice geneticu propiu di u virus per aiutà à stimulà una risposta immune. (Dunque, u prucessu di creazione insolitamente rapidu.)
Di sicuru, in certi casi, pò piglià ancu più u tempu di scumpressà a sequenza genetica. Ma cù COVID, i ricercatori cinesi anu sappiutu liberà dati di sequenziazione genetica in un tempu record, vale à dì chì a mo squadra - è altri in u mondu sanu - pudianu cumincià à creà candidati à vaccinà u più prestu pussibule.
Per mè è a mo squadra, stu mumentu hè statu u culmine di u sangue, di u sudore, di e lacrime, è di anni chì avemu messu in a creazione di tecnulugia chì puderia aiutà à luttà contr'à un virus cum'è COVID.
Un immunologu risponde à e dumande cumune nantu à i vaccini contra coronavirusIn circustanze nurmali, u prossimu corsu di azzione seria di mette u vaccinu per mezu di un prucessu d'appruvazioni sequenziale - un prucessu chì tipicamente richiede tempu (spessu anni) chì ùn avemu micca. Se avissimu da tirà questu, avemu da travaglià senza stancu. È hè esattamente ciò chì avemu fattu.
Hè statu un prucessu straziante. A mo squadra è aghju passatu più di 17 ore à ghjornu in laburatoriu pruvendu à fà vene u nostru vaccinu à a fase di prova clinica. S'è no faciamu pause, era per dorme è manghjà. Dì chì eramu esausti hè una suttumissione, ma sapiamu chì l'inconveniente era tempurariu è chì u nostru scopu era tantu più grande di noi. Hè ciò chì ci hà tinutu avanti.
Questu hà continuatu per 83 ghjorni, dopu chì a nostra macchina hà creatu u cuncepimentu di u vaccinu è l'emu usata per trattà u nostru primu paziente, chì era un successu enorme.
Finu a ora, a nostra vacuna hà finitu a Fase I di prucessi clinichi è hè attualmente in a Fase 2 di teste. Speremu d'entra in a Fase 3 in qualchì tempu questu annu. Hè quandu avemu da scopre daveru se u nostru vaccinu prutege contra COVID è in chì misura. (Related: Tuttu u vostru bisognu di sapè nantu à l'effetti secondari di u vaccinu COVID-19)
Cumu aghju trovu l'autocura in u caosu
Malgradu quantu ci hè nantu à u mo piattu à un mumentu datu (sò mamma di dui in più di esse scienziata!), Ne facciu un puntu di scavà un pocu di tempu per occupassi di a mo salute fisica è mentale. Siccomu INOVIO travaglia cù persone di tuttu u mondu, a mo ghjurnata di solitu cumencia abbastanza prestu - à 4 ore, per esse esatti. Dopu avè travagliatu poche ore, aghju passatu 20 à 30 minuti à fà Yoga cù Adriene per aiutà a terra è u centru prima di svegliare i zitelli è di cumincià u caos. (Assuciatu: L'Effetti Potenziali di Salute Mentale di COVID-19 Avete bisognu di sapè)
Quandu aghju invechjatu, aghju capitu chì, se ùn avete micca cura di voi, mantene un calendariu freneticu cum'è u mo ùn hè micca sustenibile. In più di u yoga, quist'annu aghju sviluppatu un amore per l'aria aperta, allora vanu spessu à longu camminate cù i mo dui cani di salvezza. Certe volte ancu spremeraghju in una sessione nantu à a mo bicicletta per qualchì cardio di bassa intensità. (Assuciatu: I Beneficii per a Salute Mentale è Fisica di l'Allenamenti All'aperto)
In casa, u mo maritu è eiu pruvate di cocilu tuttu da zero. Semu vegetariani, cusì pruvemu di mette in i nostri corpi alimenti organici è ricchi di nutrienti ogni ghjornu. (In cunnessione: E Lezioni Più Stupefacenti chì Aghju Amparatu da Andà Vegetarianu per un Mese)
Fighjendu avanti
Cum'è sfida cum'è questu annu passatu, hè statu ancu incredibilmente gratificante. Cù tutta a divulgazione chì avemu fattu da u principiu di a pandemia, ùn vi possu micca dì u numeru di volte chì a ghjente hà spartutu quantu hè inspiratore di vede una donna chì dirige un sforzu cum'è questu. Mi sentu cusì onoratu è fieru di pudè influenzà e persone per seguità una strada in a scienza - in particulare e donne è individui di diverse sfondi. (In cunnessione: Stu Microbiologu hà scintillatu un Muvimentu per Ricunnosce Scienziati Neri In u so Campu)
Sfortunatamente, STEM hè sempre un percorsu di carriera dominatu da l'omi. Ancu in 2021, solu 27 per centu di i prufessiunali STEM sò donne. Pensu chì andemu in a direzione ghjusta, ma u prugressu hè lentu. Spergu chì quandu a mo figliola và à l'università, se ella sceglie sta strada, ci serà una rapprisintazione più forte di donne in STEM. Avemu appartene à stu spaziu.
À tutti i travagliadori di a salute, i travagliadori in prima linea è i genitori, eccu u mo cunsigliu di cura di sè stessu: Ùn puderete micca fà ciò chì avete bisognu à u megliu di a vostra capacità, salvu chì ùn vi pigliate cura di sè stessu. Cum'è donne, cusì spessu mettemu tuttu è tutti davanti à noi stessi, ciò chì pò esse ammirevule, ma vene à spese di noi stessi.
Cum'è donne, cusì spessu mettemu tuttu è tutti davanti à noi stessi, ciò chì pò esse ammirevule, ma vene à spese di noi stessi.
Kate Broderick, Ph.d.
Di sicuru, a cura di sè stessu pare diversu per tutti. Ma piglià quessi 30 minuti di pace ogni ghjornu per tene a vostra salute mentale in cuntrollu - sia in forma di eserciziu, tempu à l'aria aperta, meditazione, o un bagnu longu caldu - hè cusì impurtante per u successu.