Cumu Evangeline Lilly utilizza i so allenamenti per aumentà a fiducia di u so corpu
Cuntenutu
Evangeline Lilly hà un truccu brillanti per rinfurzà a so fiducia: cuncentrazione nantu à cumu ella si sente, micca solu cumu pare. (Assuciatu: Questu Influencer di Benessere Descrive perfettamente i Benefici per a Salute Mentale di a corsa)
In un post di Instagram, u Ant-Man è a Vespa stella hà spiegatu a motivazione daretu à a so strategia. "Vogliu chì ti possu dì chì aghju u curagiu di fighjà falà e protuberanze, e ragne è e vene varicose, affundendusi è maculendu è vede a bellezza, ma a maiò parte di u tempu ùn sò micca cusì cattivu", hà scrittu in a so legenda.
Hè quandu ella si mette in fitness per un impulso di umore. "Aghju u mo attellu di entrenamentu è assicuratevi ch'ellu sia scioltu nantu à i pezzi chì ùn vogliu micca affruntà ... è aghju ghjustu à u travagliu. Mi fucalizza nantu à i sentimenti di lotta o di liberazione, mi fucalizza nantu à a musica o u scenario, lasciu chì a mo mente si vaga luntanu da mè stessu ".
U travagliu cù l'intenzione di sentesi bè ùn la distrae micca solu da e so insicurezze, ma cambia a so prospettiva, hà spiegatu. "Aghju fattu cusì per u tempu chì ci vole à FEEL good. Una volta mi SENTIU bè, ciò chì vecu in u specchiu pare megliu ... s'ellu hè cambiatu o micca ". Chì porta à "mumenti, ghjorni, ancu settimane induve i "difetti" mi parenu sexy", aghjunse. (Assuciatu: Quessi Influenzatori Vulenu chì Abbracciate e Cose chì Vi sò Dite di Disgustà Di i Vostri Corpi)
Lilly adopra ancu un approcciu attente quandu si tratta di sceglie cumu si esercita. "In i mo 20 anni l'eserciziu era di ghjunghje à scopi in forza, velocità, agilità è capacità", hà dettu prima Forma. "Ma u stadiu chì sò avà chjama à equilibriu, allora aghju cuminciatu à allungami assai di più."
A prossima volta ti senti meh, Pruvate à sudà per apprezzà quantu stupente si sente di muvimentu-pudete inspirà a fiducia di u corpu in u prucessu. A ricerca suggerisce chì un unicu entrenamentu di 30 minuti hè tuttu ciò chì ci vole.