L'ultime ragazze #AerieREAL vi daranu un impulso di fiducia in u costume da bagno
Cuntenutu
L'estiu hè un ostaculu per l'imaghjini di u corpu per parechje donne, cusì Aerie hà sfruttatu e celebrità per incuraghjà a pusitività di u corpu in stagione di costume da bagno. Nina Agdal è Lili Reinhart sò l'ultime celebrità à publicà in Instagram in parte di a campagna #AerieREAL di a cumpagnia.
Ogni donna hà spartutu una foto di sè stessu è hà dumandatu à i so seguitori di fà u listessu cù l'hashtag #AerieREAL. Cum'è per i prughjetti passati, Aerie donarà $ 1 à l'Associazione Naziunale di Disordini Alimentari per ogni foto di costume da bagno cù l'hashtag, finu à $ 25,000. (Assuciatu: Questu Instagrammer Sparte Perchè Hè cusì Importante Amà U vostru Corpu Cum'ellu hè)
"Alcuni ghjorni sò più difficiuli cà l'altri per accettà u vostru corpu per cumu hè", Reinhart hà scrittu in a so legenda. "U "corpu ideale" hè spessu presentatu à noi cum'è un modu particulari ... ma questu hè un cuncettu chì speru per aiutà à cambià. Ùn ci hè micca una forma chì hè più bella di l'altru. Avemu da esse esposti à tutti i tipi di corpu in publicità. è media ". (Assuciatu: 10 Donne Forte, Putente per Ispirà u vostru Cattivu Internu)
Agdal hà publicatu a so chjama per e foto di natazione senza retou cù una nota nantu à cumu hà amparatu à amà u so corpu. Cum'è mudellu, li anu dettu chì era troppu magra è hà dettu ch'ella avia bisognu di perde pesu, ciò chì spessu a cunduce à criticà si, hà spartutu. "Aghju sempre avutu difficultà per sentu còmode cù camicie o vestiti chì aumentanu u mo pettu o e mo spalle per via di ciò chì aghju pensatu di vede quandu mi fighjulava in quellu specchiu", hà scrittu. "Pensu chì i mo seni eranu" troppu "è vulia piattà e mo" spalle di nuvatore ". Avemu tutti e nostre insicurità è va bè. Ciò chì hè impurtante hè chì ùn a trasformemu micca in una illusione chì ùn simu micca abbastanza boni, è chì a trattemu ".
Agdal hè diventata un mudellu di rolu #AerieREAL in aprile ma avia mudelatu prima per Aerie da u 2011 à u 2014. Quattru anni dopu, hà 20 chilò di più è hè più forte fisicamente è mentalmente, hà scrittu annantu à Instagram. "Ciò chì a ghjente hà vistu in a precedente campagna Aerie 4 anni fà era mè, ma era una ghjovana insicura chì prova di truvà u so modu", hà scrittu. "Aerie ùn m'hà mai criticatu allora, nè ùn mi criticanu avà. Abbraccianu VOI, è mi piace tantu".
Reinhart è Agdal facenu parte di un gruppu ispiratore di donne è partenarii Aerie, cumprese Iskra Lawrence, Aly Raisman, Hilary Duff è Yara Shahidi. (ICYMI, trè d'elli pusonu cù e so mamma per a ripresa più adorable.) Mantene à vene, Aerie. Ùn pudemu micca ottene abbastanza.