U Modu Megliu per Indirizzà e Tue Allergie Alimentarie in e Feste è Altri Eventi Sociali
Cuntenutu
L'allergii alimentarii di l'adulti sò una cosa reale. Hè stimatu chì circa u 15 per centu di l'allergii adulti ùn sò micca diagnosticati finu à l'età di 18. Cum'è qualchissia cù allergii alimentarii chì ùn sò micca sviluppati finu à i mo 20 anni, vi possu dì in prima persona chì puzza. Pò esse fastidiosu per andà in una festa o in un ristorante scunnisciutu è ùn esse sicuru d'esse capace di truvà qualcosa nantu à a tavula o u menu. Cum'è dietista cù una mentalità "tutti i cibi in forma" (in a vostra dieta), mi pare particularmente frustrante chì aghju bisognu di restringe ciò chì manghju.
Aghju statu ancu questu tipu di data parechje volte:
"Questu coddu sona diliziosu. Ma oh, sì allergii à i noci ", dice, scannendu u menu. "Vole dì amandule?"
"Iè-senza salsa romesco per mè", dicu.
"E noci? Pudete manghjà noce?"
"Sò allergicu à tutte e noci." [Eiu, pruvendu à esse pazienti.]
"Ma pudete manghjà pistacchi?"
[Sospiru.]
"Va bè, dunque nè noci, nè amanduli, nè pinoli, nè pistacchi. Chì ne serà di e nocciole?"
[Rigrettu per ùn avè micca urdinatu di beie.]
"Wow, ùn si pò ancu manghjà avellana?"
Basta à dì chì e date di a cena cù l'allergia alimentaria sò aspre, ma hè una storia per un altru ghjornu. Parlemu di cumu trattà i partiti quandu avete una allergie alimentaria. Eccu alcuni di i mo cunsiglii pruvati è veri per navigà in scene suciali cù una allergia alimentaria.
Esse avanti.
Nunda mi fa sentu più cum'è un schernu chè quandu vecu un sguardu di panicu nantu à a faccia di qualcunu quandu sentenu "Oh, per via, aghju una allergia alimentaria". Dunque, mi sò risparmiatu assai stressu in u mumentu chjamendu avanti à i ristoranti è essendu anticipatu cù l'ospiti di festa quandu I RSVP. Mi pigliò un pocu di tempu per sentu còmode di fà questu, ma eventualmente hà amparatu chì aiuta à tutti à sente più calmu è preparatu. Pensate à questu: Se stessi ospitu una festa, avaristi tantu cura in l'urganizazione di u menu. L'ultima cosa chì vulete fà hè di fà chì qualcunu si senti scomudu o sia famitu.
Quandu si tratta di cene cù l'amichi, li dugnu un capu è offre à portà opzioni allergii. Se aghju ospitu, dumandu sempre à l'invitati s'ellu ci hè qualchì sensibilità chì devu esse cuscente quandu pianifiche u pastu. (Assuciatu: 5 segni chì puderete esse allergicu à l'alcol)
Quandu viaghju per e vacanze o in vacanze, portu sempre cun mè una piccula carta chì elenca e mo allergie (in inglese o in un'altra lingua se viaghju à l'internaziunale). Ancu s'è vo site ghjustu à visità un amicu chì hè statu spustatu di pocu tempu fora di a cità, esse capace di dà à una cameriera un fogliu di carta versus avè bisognu di dà un discorsu longu nantu à u tema, farà tutti più à l'aise.
Purtate stuzzichini di salvezza.
Ùn hà micca bisognu à esse qualcosa di elaboratu, ma per quelli tempi ùn site micca sicuru di ciò chì duvete aspittà in un eventu o una cena, avè un spuntinu à a manu pò abbassà significativamente u fattore di stress è limità quelle oscure umore. Grandi eventi cum'è cunferenze, partiti di vacanze in cumpagnia, o matrimonii ponu esse particolarmente complicati, allora aghju sempre un saccu di spuntinu d'urgenza cun mè cun un EpiPen. Puderia sonu estremu, ma esse preparatu per qualcosa, ancu s'ellu ùn avete mai bisognu di scavà in quellu ziplock di pretzels è frutti secchi, vi darà a pace di mente per pudè fucalizza solu per divertisce.
U mo saccu di spuntinu hà di solitu qualchì scruccuneria, è ancu forse qualchì edamame arrustitu seccu, o pacchetti di burru di semi di girasole. I pacchetti individuali di polvere di proteine ponu ancu esse cunvenienti per aghjunghje a farina d'avena semplice o scuzzulate cun acqua mentre viaghjate. Benintesa, i vostri stuzzichini seranu sfarenti sicondu a vostra allergie, ma truvà uni pochi d'articuli faciuli da trasportà chì ùn ti feranu micca sente cum'è un pesu pò fà a to vita tantu prumessa più faciule.(Assuciatu: L'Ultimu Spuntinu di Viaghju Pudete Literalmente Portà Anywhere)
Ùn si senti micca culpèvule.
Postu chì ùn sò micca cresciutu cù allergie alimentarie, aghju avutu à amparà à travaglià cù a culpabilità chì vene qualchì volta cù situazioni suciali. Aghju una tendenza à esse troppu scusava per e mo allergie alimentarie è scendinu in una spirale d'ansietà per sapè se aghju infastiditu a persona chì sò cun. A cosa hè, questu hè qualcosa chì ùn aghju veramente micca cuntrollu, allora ùn facu nunda di male assicurendu chì sò sicuru. Questu hè qualcosa chì duvete sempre ricurdà quandu una camarera bratty dumanda se sì "veramente allergicu" à un certu alimentu o solu "in una dieta". Benintesa, ci seranu persone chì ùn la capiscenu micca (innò, ùn possu veramente coglie i gamberetti o manghjà intornu à l'anacardi). Ma a maiò parte di u tempu, aghju trovu chì una spiegazione calma è concisa face meraviglie per schiaccià u prublema, cusì tutti ponu passà à parlà d'altru.