Cumu aghju recuperatu a mo salute
Cuntenutu
Quandu a mo mamma hà chjamatu, ùn pudia micca rientre in casa abbastanza prestu: U mo babbu avia u cancheru di u fegatu, è i duttori cridianu ch'ellu muria. Durante a notte mi sò mudificatu in un altru. Normalmente energicu è ottimistu, mi sò trovu insanguinatu solu in a mo camera da letto, devastatu à u penseru di perde lu. Ancu quand'ellu hà principiatu a chimioterapia è pareva ch'ellu puderia ricuperà, ùn pudia micca scuzzulà a mo tristezza. Aghju cuminciatu à vede un terapeuta, ma pienghje per ellu mi sentia cusì inutile, è ùn eru micca prontu à pruvà medicazione.
Quandu un cumpagnu di travagliu chì era un fan appassiunatu di yoga suggerì chì piglià una classe mi alzassi u spiritu, eru scetticu. Ùn aghju micca vistu cumu una ora di stretchimentu è di respirazione puderia fà mi sentu menu depressu, ma ella m'hà cunfidatu chì u yoga l'avia aiutata à traversu un tempu duru è m'hà cunvintu à pruvà. Ma quandu aghju intrutu in a rutina, sò stata culpita da cumu mi hà pulitu u capu è hà riduttu a mo ansietà. Dopu à 10 round di salutazioni di u sole è innumerevoli altre pose, mi sentu abilitatu è realizatu. Aghju cuminciatu à andà à e classi duie volte à settimana.
U yoga mi hà datu qualcosa da aspettà quandu nunda altru puderia trascinami da u mo appartamentu. Prestu aghju cuminciatu à svegliarmi felice è grata, cum'è prima. (A salute di u mo babbu migliurava ancu ella. Dopu à a chimioterapia è un trasplante di fegatu, hà fattu una ripresa cumpleta.) È cù u tempu sò diventatu più forte fisicamente è mentale, ciò chì m'hà aiutatu à sente chì, ùn importa ciò chì hè accadutu, ùn mi cascaraghju più.
In ultimamente, u yoga m'hà purtatu à fà un cambiamentu di carriera maiò: Ispiratu da cumu a terapia fisica hà aiutatu u mo babbu, aghju lasciatu u mo travagliu di marketing per cumincià à studià a terapia occupazionale. È sò diventatu un istruttore di yoga certificatu per pudè incorporà i so insegnamenti in e sessioni di i mo clienti. Cum'è una parte necessaria di a certificazione, aghju insegnatu classi in un centru di benessere per i malati di cancru è e so famiglie. Una donna mi hà dettu chì una di e pose guerriere a facia sente veramente cum'è un sopravvivente. Ùn puderia micca esse d'accordu cun ella di più.