Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 22 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 28 Marzu 2025
Anonim
CS50 2015 - Week 0
Video: CS50 2015 - Week 0

Cuntenutu

Prima di attraversà a linea di partenza à a Maratona di Londra 2019, aghju fattu una prumessa: Ogni volta chì mi sentu chì vulia o avia bisognu di marchjà, mi dumandassi: "Pudete scavà un pocu più in fondu?" È finu à chì a risposta sia sì, ùn mi fermu micca.

Ùn aghju mai usatu un mantra prima. I mantra parevanu sempre qualcosa di più adattu à l'intenzioni di Instagram è di yoga chè e parolle chì vale a pena ripete à voce alta (o ancu solu in a mo testa). Ma à ogni maratona chì avia currutu finu à quì - Londra era u mo sestu - u mo cervellu hà verificatu prima di i mo pulmoni o di e mo gambe. Sapiu chì avia bisognu di qualcosa per tenermi dialed in casu chì vulessi stà nantu à u mo ritmu di scopu è fà una maratona di quattru ore dopu, chì seria u mo tempu u più veloce di sempre.

Ùn era micca l'unicu chì usava un mantra à a Maratona di Londra. Eliud Kipchoge - sapete, solu u più grande maratonista di tutti i tempi - hà purtatu u so mantra, "nimu umanu hè limitatu", nantu à una bracciale; pudete vede e foto di Londra, induve hà stabilitu un novu record di cursu di 2:02:37, un tempu incredibilmente veloce secondu solu à u so record mundiale chì hà stabilitu u ritmu à a Maratona di Berlinu in 2018 (pudete ancu vede a so bracciale in i ritratti di quellu ghjornu).


U campionu di maratona di Boston Des Linden usa u mantra "calmu, calmu, calmu. Relax, relax, relax," per stà in a zona di u corsu. U mantra di u vincitore di a Maratona di New York Shalane Flanagan per e prove olimpiche era "esecuzione à freddo". È a maratona prufessiunale Sara Hall ripete "relax and roll" per stà cuncentratu durante una corsa.

I prufessiunali utilizanu mantra perchè li tenenu impegnati in a corsa, spiega Erin Haugen, Ph.D., psicologu di u sport basatu in Grand Forks, ND. "Quandu site in corsa, u vostru cervellu piglia una quantità massiccia di dati: u paisaghju, u clima, i vostri penseri, e vostre emozioni, cumu si sente u vostru corpu, sì stai colpendu u vostru ritmu, ecc." Quandu ci simu scomodi, dice ella, tendemu à fighjà nantu à u negativu - quantu pesanu e to zampe o quantu hè forte u ventu in faccia. Ma a scienza mostra chì a focalizazione nantu à questu avrà un impattu negativu nantu à a vostra percentuale di sforzu percepitu (quantu dura si sente un'attività). "I mantra ci aiutanu à cue in qualcosa di pusitivu chì accade o chì vulemu accade", spiega Haugen. "Anu ancu primu per sperimentà o nutà emozioni pusitivi chì ponu aiutà à pensà più produtivamente nantu à u compitu in manu."


Qualchì parolla pò esse veramente abbastanza putente, però, per aiutavvi à corre più veloce o più longu -o entrambi? Ci hè un saccu di scienza chì sustene u putere di l'autodiscussione motivazionale. Era una di e cumpetenze psicologiche (inseme cù l'imaghjini è l'impostazione di l'ugettivi) dimustrate per rinfurzà a resistenza atletica in un esame di più di 100 fonti publicati in a rivista. Medicina Spurtiva. L'autodiscussione pusitiva era ancu ligata à un rendimentu miglioratu in una metanalisi precedente publicata in a rivista Perspettivi nantu à a scienza psicologica. L'autodiscussione motivazionale hà ancu riduciutu a rata di sforzu percettu è hà aumentatu a resistenza di i ciclisti in un studiu publicatu in a rivista. Medicine & Science in Sports & Exercise (un studiu dopu hà dimustratu chì questu era veru ancu in u calore).

A scienza hè menu chjara, però, quandu si vede specificamente i corridori. Studendu 45 corridori di u cross country universitariu, i circadori anu trovu chì eranu più propensi à ghjunghje à u statu di "flussu" - AKA chì u corridore hè altu quandu u vostru corpu pare di sentasi è di fà u megliu - quandu si usa l'autocumutazione motivazionale, secondu a ricerca publicata in u Journal of Comportamentu Sport. Tuttavia, mentre u tracciamentu di i corridori 29 in un ultramaratone di 60 miglia, durante a notte, l'auto-conversazione motivazionale ùn sembra micca influenzà e prestazioni, secondu a ricerca publicata in Psicologu di u Sport. Eppuru, i dati di seguitu da quellu studiu anu trovu chì a maiò parte di i participanti anu trovu utile a parlata da sè, è anu continuatu à aduprà dopu l'esperimentu.


"L'utilizazione di i mantra anu parechji impatti pusitivi nantu à u benessere emotivu, fisicu è psiculugicu", dice Hillary Cauthen, Psy.C., membru di u cunsigliu esecutivu di l'Associazione per a Psicologia Sportiva Applicata. "Dittu chistu, ci vole u tempu, l'intenzione è l'utilizazione cuntinua di mantra per aiutà à influenzà a so prestazione".

Ogni volta ch'e aghju caminatu in una maratona - è aghju caminatu in tutti quelli chì aghju curritu, senza vergogna - hè perchè u mo cervellu pensa chì aghju bisognu di marchjà. Ma dumandendomi di scavà un pocu più in tuttu u corsu di Londra, aghju corsu per 20 chilometri dritti. Previsibilmente, hè statu dopu avè attraversatu quellu marcatore di 20 miglia (u temutu "muru" per a maiò parte di i maratoni) chì aghju cuminciatu à dubità di mè stessu. Ogni volta chì mi rallentava o pigliava una pausa di caminata, però, aghju guardatu u mo sguardu è vede u tempu trascuru chì s'avvicinava più è più vicinu à u mo tempu di scopu, è pensu: "scavà più in fondu". È ogni volta, mi sò surpresu pigliendu u ritimu. Era difficiule, è quandu aghju giratu l'angulu di u St James Park per vede u Palazzu di Buckingham à pochi metri da l'arrivu vulia pienghje, ma aghju sempre avutu più gasu in u tank-abbastanza per fà mi passà sopra a linea d'arrivu è ghjunghje à u mo scopu di maratona sottu quattru ore cù un minutu è 38 secondi da sparghje

I mantra sò persunali è situazione. "Scavà più in profondità" hà travagliatu per mè durante sta corsa; a prossima volta, puderia avè bisognu di qualcosa di sfarente per mantene mi move. Per capì ciò chì puderebbe funzionà per voi, "in parte di a vostra preparazione per a corsa mentale, pensate à i più duri allenamenti da a vostra furmazione è fate una nota mentale di cumu l'anu cunquistati", dice Haugen. Immaginate e parti di una razza induve puderete luttà - ehm, milla 20 - è dumandatevi: "Chì puderia avè bisognu di sente in quellu mumentu?" (Assuciatu: L'impurtanza di * Mentale * Addestramentu per una Maratona)

"Chì pò cue voi se avete bisognu di una dichjarazione motivazionale, cum'è" Sò forte, possu fà questu "o qualcosa chì vi aiuta à accettà u disagiu, cume" questu hè normale per sta parte di a corsa, ognunu si sente cusì avà, "dice Haugen.

Dopu, assicuratevi chì u vostru mantra sia cunnessu à a vostra passione è scopu, dice Cauthen. "Truvate l'emozione chì vulete abbraccià in u vostru duminiu di prestazione è sviluppate parolle chì evucanu sta risposta emotiva", dice ella. Dì la à voce alta, scrivela, ascultala, campà la. "Avete bisognu di crede in u mantra è cunnetta cù ellu per un benefiziu ottimale". (Connessu: Cumu Medità cù Mala Beads per una pratica più attenta)

Per tuttu u tempu chì passate nantu à i vostri pedi mentre corre, stai passendu quant'è in capu. L'addestramentu mentale ùn deve esse micca un brainer. È se sceglite - è verbalizendu - unepochi di parolle puderebbenu aiutà à spuriallu o à falla sente un pocu più faciule (ancu s'ellu hè solu l'effettu placebo), quale ùn averia micca pigliatu quellu spinta?

Rivista per

Publicità

Publicazioni

Rickettsialpox

Rickettsialpox

Rickett ialpox hè una malattia diffu a da un acaru. Provoca una eruzione cutanea imile à a varicella nantu à u corpu.Rickett ialpox hè cau atu da i batteri, Rickett ia akari. i tro...
Infezzione Nocardia

Infezzione Nocardia

L'infezzione Nocardia (nocardio i) hè un di ordine chì affetta i pulmoni, u cervellu o a pelle. In e per one altrimente ane, pò accade cum'è infezzione lucale. Ma in e per ...