Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 22 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
CS50 2015 - Week 0
Video: CS50 2015 - Week 0

Cuntenutu

Prima di attraversà a linea di partenza à a Maratona di Londra 2019, aghju fattu una prumessa: Ogni volta chì mi sentu chì vulia o avia bisognu di marchjà, mi dumandassi: "Pudete scavà un pocu più in fondu?" È finu à chì a risposta sia sì, ùn mi fermu micca.

Ùn aghju mai usatu un mantra prima. I mantra parevanu sempre qualcosa di più adattu à l'intenzioni di Instagram è di yoga chè e parolle chì vale a pena ripete à voce alta (o ancu solu in a mo testa). Ma à ogni maratona chì avia currutu finu à quì - Londra era u mo sestu - u mo cervellu hà verificatu prima di i mo pulmoni o di e mo gambe. Sapiu chì avia bisognu di qualcosa per tenermi dialed in casu chì vulessi stà nantu à u mo ritmu di scopu è fà una maratona di quattru ore dopu, chì seria u mo tempu u più veloce di sempre.

Ùn era micca l'unicu chì usava un mantra à a Maratona di Londra. Eliud Kipchoge - sapete, solu u più grande maratonista di tutti i tempi - hà purtatu u so mantra, "nimu umanu hè limitatu", nantu à una bracciale; pudete vede e foto di Londra, induve hà stabilitu un novu record di cursu di 2:02:37, un tempu incredibilmente veloce secondu solu à u so record mundiale chì hà stabilitu u ritmu à a Maratona di Berlinu in 2018 (pudete ancu vede a so bracciale in i ritratti di quellu ghjornu).


U campionu di maratona di Boston Des Linden usa u mantra "calmu, calmu, calmu. Relax, relax, relax," per stà in a zona di u corsu. U mantra di u vincitore di a Maratona di New York Shalane Flanagan per e prove olimpiche era "esecuzione à freddo". È a maratona prufessiunale Sara Hall ripete "relax and roll" per stà cuncentratu durante una corsa.

I prufessiunali utilizanu mantra perchè li tenenu impegnati in a corsa, spiega Erin Haugen, Ph.D., psicologu di u sport basatu in Grand Forks, ND. "Quandu site in corsa, u vostru cervellu piglia una quantità massiccia di dati: u paisaghju, u clima, i vostri penseri, e vostre emozioni, cumu si sente u vostru corpu, sì stai colpendu u vostru ritmu, ecc." Quandu ci simu scomodi, dice ella, tendemu à fighjà nantu à u negativu - quantu pesanu e to zampe o quantu hè forte u ventu in faccia. Ma a scienza mostra chì a focalizazione nantu à questu avrà un impattu negativu nantu à a vostra percentuale di sforzu percepitu (quantu dura si sente un'attività). "I mantra ci aiutanu à cue in qualcosa di pusitivu chì accade o chì vulemu accade", spiega Haugen. "Anu ancu primu per sperimentà o nutà emozioni pusitivi chì ponu aiutà à pensà più produtivamente nantu à u compitu in manu."


Qualchì parolla pò esse veramente abbastanza putente, però, per aiutavvi à corre più veloce o più longu -o entrambi? Ci hè un saccu di scienza chì sustene u putere di l'autodiscussione motivazionale. Era una di e cumpetenze psicologiche (inseme cù l'imaghjini è l'impostazione di l'ugettivi) dimustrate per rinfurzà a resistenza atletica in un esame di più di 100 fonti publicati in a rivista. Medicina Spurtiva. L'autodiscussione pusitiva era ancu ligata à un rendimentu miglioratu in una metanalisi precedente publicata in a rivista Perspettivi nantu à a scienza psicologica. L'autodiscussione motivazionale hà ancu riduciutu a rata di sforzu percettu è hà aumentatu a resistenza di i ciclisti in un studiu publicatu in a rivista. Medicine & Science in Sports & Exercise (un studiu dopu hà dimustratu chì questu era veru ancu in u calore).

A scienza hè menu chjara, però, quandu si vede specificamente i corridori. Studendu 45 corridori di u cross country universitariu, i circadori anu trovu chì eranu più propensi à ghjunghje à u statu di "flussu" - AKA chì u corridore hè altu quandu u vostru corpu pare di sentasi è di fà u megliu - quandu si usa l'autocumutazione motivazionale, secondu a ricerca publicata in u Journal of Comportamentu Sport. Tuttavia, mentre u tracciamentu di i corridori 29 in un ultramaratone di 60 miglia, durante a notte, l'auto-conversazione motivazionale ùn sembra micca influenzà e prestazioni, secondu a ricerca publicata in Psicologu di u Sport. Eppuru, i dati di seguitu da quellu studiu anu trovu chì a maiò parte di i participanti anu trovu utile a parlata da sè, è anu continuatu à aduprà dopu l'esperimentu.


"L'utilizazione di i mantra anu parechji impatti pusitivi nantu à u benessere emotivu, fisicu è psiculugicu", dice Hillary Cauthen, Psy.C., membru di u cunsigliu esecutivu di l'Associazione per a Psicologia Sportiva Applicata. "Dittu chistu, ci vole u tempu, l'intenzione è l'utilizazione cuntinua di mantra per aiutà à influenzà a so prestazione".

Ogni volta ch'e aghju caminatu in una maratona - è aghju caminatu in tutti quelli chì aghju curritu, senza vergogna - hè perchè u mo cervellu pensa chì aghju bisognu di marchjà. Ma dumandendomi di scavà un pocu più in tuttu u corsu di Londra, aghju corsu per 20 chilometri dritti. Previsibilmente, hè statu dopu avè attraversatu quellu marcatore di 20 miglia (u temutu "muru" per a maiò parte di i maratoni) chì aghju cuminciatu à dubità di mè stessu. Ogni volta chì mi rallentava o pigliava una pausa di caminata, però, aghju guardatu u mo sguardu è vede u tempu trascuru chì s'avvicinava più è più vicinu à u mo tempu di scopu, è pensu: "scavà più in fondu". È ogni volta, mi sò surpresu pigliendu u ritimu. Era difficiule, è quandu aghju giratu l'angulu di u St James Park per vede u Palazzu di Buckingham à pochi metri da l'arrivu vulia pienghje, ma aghju sempre avutu più gasu in u tank-abbastanza per fà mi passà sopra a linea d'arrivu è ghjunghje à u mo scopu di maratona sottu quattru ore cù un minutu è 38 secondi da sparghje

I mantra sò persunali è situazione. "Scavà più in profondità" hà travagliatu per mè durante sta corsa; a prossima volta, puderia avè bisognu di qualcosa di sfarente per mantene mi move. Per capì ciò chì puderebbe funzionà per voi, "in parte di a vostra preparazione per a corsa mentale, pensate à i più duri allenamenti da a vostra furmazione è fate una nota mentale di cumu l'anu cunquistati", dice Haugen. Immaginate e parti di una razza induve puderete luttà - ehm, milla 20 - è dumandatevi: "Chì puderia avè bisognu di sente in quellu mumentu?" (Assuciatu: L'impurtanza di * Mentale * Addestramentu per una Maratona)

"Chì pò cue voi se avete bisognu di una dichjarazione motivazionale, cum'è" Sò forte, possu fà questu "o qualcosa chì vi aiuta à accettà u disagiu, cume" questu hè normale per sta parte di a corsa, ognunu si sente cusì avà, "dice Haugen.

Dopu, assicuratevi chì u vostru mantra sia cunnessu à a vostra passione è scopu, dice Cauthen. "Truvate l'emozione chì vulete abbraccià in u vostru duminiu di prestazione è sviluppate parolle chì evucanu sta risposta emotiva", dice ella. Dì la à voce alta, scrivela, ascultala, campà la. "Avete bisognu di crede in u mantra è cunnetta cù ellu per un benefiziu ottimale". (Connessu: Cumu Medità cù Mala Beads per una pratica più attenta)

Per tuttu u tempu chì passate nantu à i vostri pedi mentre corre, stai passendu quant'è in capu. L'addestramentu mentale ùn deve esse micca un brainer. È se sceglite - è verbalizendu - unepochi di parolle puderebbenu aiutà à spuriallu o à falla sente un pocu più faciule (ancu s'ellu hè solu l'effettu placebo), quale ùn averia micca pigliatu quellu spinta?

Rivista per

Publicità

A Nostra Recomandazione

Pudete Fumà Cigarette Cause Impotenza?

Pudete Fumà Cigarette Cause Impotenza?

PanoramicaA di funzione erettile (ED), chjamata ancu impotenza, pò e e cau ata da una erie di fattori fi ici è p iculugichi. Frà elle ci hè u fumu di igaretta. Ùn hè mic...
Tuttu ciò chì vulete sapè nantu à l'asma in i zitelli

Tuttu ciò chì vulete sapè nantu à l'asma in i zitelli

L'a ma hè una cundizione re piratoria caratterizata da una infiammazione di e vie aeree. icondu u, l'a ma hè una cundizione cumuna di a zitiddina chì tocca à circa 6 milion...