Quante Squats Devu Fà un Ghjornu? Un Guida per Principianti
Cuntenutu
- Cumu cumincià
- 1. U squat di basa
- 2. U squat curtsy
- 3. U squat spaccatu
- 4. U calice squat
- Vulete più? Pruvate a nostra sfida di squat di 30 ghjorni
- Cose da cunsiderà
- U fondu
- 3 Muvimenti per Rinfurzà i Glutei
Cumu cumincià
E cose belle venenu à quelli chì si squat.
Non solu i squat formanu i vostri quads, hamstrings, è glutes, aiutanu ancu u vostru equilibriu è a mobilità, è aumentanu a vostra forza. In fattu, un studiu di u 2002 hà trovu chì più u vostru squat hè prufondu, più i vostri glutei funzioneranu. Cunvintu ancu?
Quandu si tratta di quanti squats duvete fà in un ghjornu, ùn ci hè micca un numeru magicu - dipende veramente da i vostri scopi individuali. Sè vo site novu à fà squat, mira per 3 set di 12-15 ripetizioni d'almenu un tipu di squat. Praticà uni pochi di ghjorni à settimana hè un ottimu locu per cumincià.
Sottu, avemu tracciatu u squat di basa è trè variazioni di questu per pudè mette in opera.
1. U squat di basa
Sarebbe difficiule di truvà un eserciziu più fundamentale chè u squat di basa. Quandu hè eseguitu currettamente, impegna i più grandi musculi in u corpu per furnisce assai benefici funzionali è estetichi. In casu chì vi dumandassi, i squatte saranu sicuramente aiuta à alzà è arrotonda u to culo.
Per muvassi:
- Inizià stendu cù i vostri pedi larghezza di e spalle, appughjendu i vostri bracci à i vostri lati.
- Mentre appicciate u vostru core è mantenite u to pettu è u collu neutrali, pieghjate e ghjinochje è spinghje i fianchi indietro cum'è se andessi à pusà nantu à una sedia. I vostri bracci devenu alzassi davanti à voi per esse paralleli à u pianu.
- Quandu e vostre cosce sò parallele à u pavimentu, pause. Poi push up through your heels back to your position di partenza.
2. U squat curtsy
Un favuritu per destinà veramente i glutei, i squats curtsy ti feranu sentire fantasia AF.
Quandu puderete chjappà 10 di questi da ogni parte senza spende un sudore, alza u vostru ghjocu tenendu una manubrio in ogni manu.
Per muvassi:
- Cuminciate per stà cun i vostri pedi larghezza di e spalle. Mantene i vostri bracci in una pusizione cunfortu. Pudete appughjà e mani nantu à i fianchi o tene li à i lati.
- Cù un core forte, retrocede è attraversu cù u pede dirittu finu à chì a coscia manca sia parallella à u pavimentu. Assicuratevi chì u to pettu è u to mantu stanu arritti in tuttu stu muvimentu.
- Dopu una breve pausa, push up through the heel of your plant left foot and return to your initial position.
- Ripetite, ma retrocede cù u vostru pede mancu invece. Quandu finisci questu latu, avete cumpletatu un riprisentante.
3. U squat spaccatu
Simile à una lunge, u squat split richiede una posizione split, isolendu una gamba à a volta. Questu richiederà più equilibriu, allora fate veramente focu annantu à questu mentre site in muvimentu.
Per muvassi:
- Accuminciate in una postura larga scallata, cù a perna ghjusta davanti è a perna manca daretu.
- Mantene i vostri bracci à i vostri lati. Sì avete bisognu di una sfida aghjunta, tenite un liggeru dumbbell in ogni manu.
- Mentre mantene u to pettu è u core rinfriscatu, piegate i vostri ghjinochji finu à chì u ghjinochju sinu guasgi tocca u pavimentu è a vostra coscia destra hè parallella à u pavimentu. Assicuratevi chì u vostru ghjinochju dirittu ùn si stende oltre i to diti.
- Dopu una breve pausa, torna à a vostra pusizione di partenza. Ripetite u vostru numeru desideratu di ripetitori di a gamba destra, poi cambiate u vostru stagger per completà i vostri ripetitori di a gamba sinistra.
4. U calice squat
L'addestratore di forza è di cundiziunamentu Dan John hà creatu sta mossa per aiutà e persone chì anu prublemi à ammaestrà squat o sperimentanu u dolore durante u muvimentu di squat di basa.
Equipamentu: Un dumbbell. Accuminciate a luce cù 10 liri se site un principiante.
Per muvassi:
- Cuminciate pigliendu u vostru manubrio da una estremità, permettendu à l'altra estremità di pende versu u pavimentu, cù e mani cupate.
- Cù i gomiti piegati, tenite comodamente u dumbbell davanti à voi, toccendu u vostru pettu. A vostra pusizione duveria esse larga è i vostri ditti duveranu esse signalati.
- Piegate i vostri ghjinochji è cuminciate à spinghje i vostri fianchi, mantenendu a manubria ferma. Mantene u collu neutru è fighjate drittu avanti. Se a vostra gamma di muvimentu permette, e cosce ponu andà più in profondità chè parallele à u pavimentu.
- Dopu una piccula pausa, spinghje i tacchi è torna à a vostra pusizione di partenza.
Vulete più? Pruvate a nostra sfida di squat di 30 ghjorni
Dopu avete ammaistratu queste variazioni di squat, cresce u vostru ghjocu cù questa sfida di squat di 30 ghjorni. Ricurdativi, 1 set deve esse uguale à circa 12-15 ripetizioni quandu si principia. Farete 3 inseme di u squat specificatu - allora pigliate a vostra acqua è preparatevi.
Per un allenamentu di intensità più alta, pudete aghjunghje alcune ripetizioni o afferrà qualchi manubri quandu si tocca a settimana 3, o u ghjornu 15.
Cose da cunsiderà
Assicuratevi chì avete scaldatu prima di cumincià à squattà. Fate omancu 10 minuti di cardio è 5 minuti di allungamentu allentanu i musculi, aumentanu a vostra gamma di muvimentu, è aiutanu à prevene e ferite.
U numeru di squatte chì duvete fà ùn hà nunda à chì vede cù u vostru sessu è tuttu ciò chì tocca à u vostru livellu di forma fisica. Tenite à mente i vostri limiti è assicuratevi chì a vostra forma sia solida prima di aghjunghje ripetizioni o pesu addiziunali.
Ancu se i squat sò un eserciziu incredibilmente efficace, ùn sò micca a fine di tuttu. Incorporalli in un regime di allenamentu di tuttu u corpu - è manghjà e cose belle in porzioni adatte - vi darà i migliori risultati.
U fondu
Cum'è un principiante, accucciate 3 serie di 12-15 ripetizioni parechje volte à a settimana vi averà bè in a vostra strada per più forza è jeans più pieni. Incorpore li in una rutina d'eserciziu bè arrotondata è fighjate i risultati!
3 Muvimenti per Rinfurzà i Glutei
Nicole Davis hè una scrittora basata in Boston, un furmatore persunale certificatu ACE è un entusiasta di a salute chì travaglia per aiutà e donne à campà più forte, più sana, più felice. A so filusufia hè di abbraccià e vostre curve è di creà a vostra misura - tuttu ciò chì pò esse! Hè stata prisentata in u "Future of Fitness" di a rivista Oxygen in u numeru di ghjugnu 2016. Seguitàla in Instagram.