Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 21 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
5 Passi per travaglià attraversu un traumu, secondu un Terapeuta chì travaglia cù i primi rispondenti - Vita Di Vita
5 Passi per travaglià attraversu un traumu, secondu un Terapeuta chì travaglia cù i primi rispondenti - Vita Di Vita

Cuntenutu

In tempi senza precedente, pò esse cunsulatu à fighjà à e persone chì serve à l'altri cum'è un ricordu di a perseveranza umana è u fattu chì ci hè sempre bè in u mondu. Per sapè di più nantu à cumu stà pusitivu in i tempi di stress intensu, perchè ùn fighjate micca à a persona chì aiuta à quelli persone in prima linea per trattà?

Laurie Nadel, psicoterapeuta situata in New York è autore di I Cinque Doni: Scopre a Guarigione, a Speranza è a Forza quandu u Disastru Attacca, hà passatu i 20 anni passati à travaglià cù i primi rispondenti, i sopravviventi di traumatisimi, è e persone chì campanu in tempi di stress immensu-cumprese i zitelli chì anu persu i genitori l'11 di settembre, e famiglie chì anu persu case durante l'uraganu Sandy, è i prufessori chì eranu prisenti à l'elementariu Marjory Stoneman Douglas durante a fucilazione in Parkland, Fl. È avà, i so pazienti includenu parechji primi rispunsevuli medichi chì cumbattenu a pandemia di COVID-19.


"Chjamu i guerrieri empatichi di i primi rispondenti", dice Nadel. "Sò furmati prufessiunale è abili à mette a vita di l'altri persone prima". Eppuru, sicondu Nadel, stanu tutti aduprendu una parolla per discrive cumu si sentenu avà: oppressi.

"Quandu site espostu à eventi disturbanti, crea una custellazione viscerale, fisica di sintomi, chì pò cumprende un sintimu di impotenza è un sensu di paura - è ancu i prufessiunali anu sti sentimenti", dice Nadel. "Questi sentimenti estremi sò normali perchè avete statu in una situazione estrema".

Ci hè una bona furtuna chì vi sentite ancu cusì, ancu sì site in un locu. U traumu durante questi tempi incerti ùn hè micca esclusivu à i primi rispunsevuli (o, in u casu di a pandemia di coronavirus, i travagliadori in prima linea, i prufessiunali medichi, o e persone cun esposizione persunale diretta à u virus). Pò esse ancu attivatu vedendu immagini inquietanti o ascultendu storie sconcertanti-dui scenarii particularmente pertinenti mentre sò in quarantena, quandu a nutizia hè muru à muru COVID-19.


Ciò chì a ghjente travaglia avà hè u stress acutu, chì pò esse veramente simile à u PTSD, dice Nadel. "Un saccu di ghjente segnalanu disturbi in i modi di dorme è di manghjà", dice ella. "Campà cù questu hè mentalmente assai stancu perchè tutti i nostri quadri per a normalità sò stati alluntanati".

Ancu se i primi rispunsevuli sò stati furmati - in a scola è attraversu l'esperienza di travagliu - per trattà situazioni stressanti, sò solu umani, è anu bisognu di cumpetenze è guida per affruntà ancu. (Vede: Cumu affruntà u stress cum'è un travagliadore essenziale durante u COVID-19)

Nadel hà sviluppatu tecniche specifiche di gestione di u stress basate nantu à l'esperienze è e reazioni di i primi rispunsevuli - ciò chì ella chjama i cinque rigali di perseveranza - per aiutà à cunsiglià elli è qualcunu altru direttamente impactatu da tragedie. Hà trovu chì questi passi aiutanu e persone à passà u dulore, a rabbia è l'ansietà chì deriva da u traumu ch'elli anu sperimentatu. Nadel delinea un prucessu mentale per quelli chì si trovanu à mezu à una situazione critica chì ponu aiutà à sbattà è affruntà in modu efficace ogni sfida cum'è vene. (Hà trovu chì e persone di solitu affrontanu sintomi in questu ordine, ancu s'ella incuragisce a ghjente à esse dolce cun se stessi i sperimentanu diversamente.)


Quì, cammina per ognunu di i "rigali" o emozioni è cumu puderanu esse utili durante stu tempu - per i primi travagliadori di prima linea è quelli in quarantena in casa.

Umiltà

"Hè assai difficiule di vene à l'accordu cù qualcosa impensabile", cum'è un disastru naturale o una pandemia, dice Nadel. "Ma l'umiltà ci aiuta à accettà chì ci sò forze più grande di noi - chì micca tuttu hè in u nostru cuntrollu".

"Diventamu umili quandu u mondu ci scuzzulate à e nostre radiche è cuminciamu à esaminà ciò chì hè impurtante in a nostra vita", dice Nadel. Ella suggerisce di piglià cinque minuti per riflette nantu à e cose chì veramente importanu per voi, ancu s'ellu sò affettati da u coronavirus (o un altru avvenimentu tragicu in quistione), in quale casu pudete riflette nantu à i vostri takeaways da i boni tempi. Dopu chì i cinque minuti sò finiti, fate un elencu di queste cose è riferite in u futuru quandu si cumincia à preoccupassi o sentite sopraffatti, simile à una pratica di gratitudine.

(Vede: Cumu a mo Ansietà di a vita m'hà veramente aiutatu à trattà cù u Panic di Coronavirus)

Pacienza

Quandu torneremu tutti à a rutina di a vostra vita d'ogni ghjornu, serà faciule da dimenticà chì parechje persone stanu sempre mentale (è forse fisicamente) luttendu da l'effetti di COVID-19, sì cunniscianu à qualchissia chì a so vita era rivolta o sì anu campatu a tragedia elli stessi. Durante queste conseguenze, serà più impurtante chè mai di truvà pazienza durante u prucessu di guarigione sia in te sia in l'altri. "A pazienza vi aiuterà à capisce chì pudete ancu esse sentitu feritu dopu l'eventu hè finitu è ​​quelli sentimenti ponu rientre in tempi diversi." Ùn ci hè micca prubabilmente una linea finale o un scopu finale - serà un longu prucessu di guariscenza.

Se, dopu chì u bloccu hè alzatu, site sempre preoccupatu per un'altra quarantena o u vostru travagliu - hè normale. Ùn vi arrabiate micca cun voi stessu per cuntinuà à pensà à questu ancu se a nutizia hè passata.

Empatia

"Avemu vistu assai empatia ora per mezu di a cunnessione è di a cumunità", dice Nadel, riferendusi à l'effusione di u supportu cumunitariu per e organizzazioni senza scopi di lucro è di banche alimentari, è ancu à i tentativi di supportà i travagliadori sanitari raccogliendu soldi, donendu equipagiu di prutezzione personale (PPE ), è acclamendu durante i cambiamenti di turnu in e cità più grande. Tutte queste cose sò modi meravigliosi per esercità l'empatia in u mumentu attuale per aiutà a ghjente à passà stu tempu duru. "Ma avemu ancu bisognu di una empatia durabile", dice Nadel.

Per ghjunghje questu, Nadel dice chì ci vole à cunnosce chì l'altri populi - sia i primi rispondenti sia l'altri chì sò stati messi in quarantena o anu sperimentatu perdite persunale - ponu piglià più tempu per guarisce, è duvemu esse di sustegnu in u futuru. "L'empatia ricunnosce chì u core hà u so propiu calendariu è a guarigione ùn hè micca una linea recta", dice Nadel. "Invece, pruvate à dumandà: "Chì avete bisognu? Ci hè qualcosa chì possu fà?", ancu dopu chì stu periodu iniziale di incertezza hè finitu.

Pirdunu

Una parte impurtante di u prucessu di guariscenza hè di pardunà sè stessu perchè ùn erate micca capaci di piantà chì questu succede in u primu locu, dice Nadel. "Hè naturale di sentesi arrabbiatu per sè stessu per stà impotente", soprattuttu quandu ùn ci hè alcunu o qualcosa d'altru cuncretu da culpà.

"Tutti cercanu un cattivu, è qualchì volta queste cose ùn sò micca capisci", dice. "Avemu da travaglià per pardunà tutte e forze chì sò rispunsevuli d'avè avutu questu impattu è forzendu u tipu di cambiamenti in a nostra vita chì ùn ci piace micca - cum'è l'isolamentu in quarantena".

Nadel sottolinea ancu chì u cunfinimentu di u lockdown pò facilmente scatenà irritabilità - per luttà contr'à questu, ella incuragisce a ghjente à praticà u perdonu cuminciendu da a ghjente chì li circonda. In u perdonu à voi stessi è à l'altri, hè impurtante di passà u tempu à ricunnosce e qualità pusitive, empatiche, forti - è di ricurdà chì, in a maiò parte di i casi, a ghjente cerca di fà u megliu in circustanze dure.

Crescita

"Stu passu ghjunghjerà quandu un ghjornu puderete fighjà in daretu à st'evenimentu è dì," Vogliu chì ùn sia mai accadutu è ùn l'aghju mai desideratu à nimu, ma ùn sarei micca quellu chì sò oghje sì ùn avessi micca aghju amparatu ciò chì avia bisognu à amparà passendu per ellu ", dice Nadel.

Stu rigalu pò ancu aiutà à spinghje à traversu i mumenti difficiuli per arrivà à quellu puntu; ciò chì stu rigalu furnisce in u presente hè a speranza, ella dice. Pudete aduprà cum'è una forma di meditazione. Pigliate una stonda per fighjà nantu à l'avvene induve pudete "sente ciò chì hè da l'internu per fora per esse diventatu più forte per via di ciò chì avete amparatu da stu periodu di difficultà".

Pruvate à fà un elencu di tutte e cose belle chì sò esciute da sta difficoltà - sì hè un focus crescente nantu à a famiglia o un impegnu à esse menu legatu à i vostri conti di social media. Pudete ancu scrive e difficultà chì sò stati affrontati in modu chì pudete ricurdà di esse gentile cù sè stessu è l'altri mentre avanza.

Rivista per

Publicità

Fascinante

9 trattamenti naturali per una cattiva circulazione

9 trattamenti naturali per una cattiva circulazione

I trattamenti naturali per una cattiva circulazione ò l'u u di tè diureticu, cum'è tè verde o tè di prezzemolo, beie più liquidi durante a ghjurnata o riducendu u...
Per chì ghjè u pacemaker cardiacu pruvisoriu adupratu

Per chì ghjè u pacemaker cardiacu pruvisoriu adupratu

U pacemaker pruvi oriu, cunni ciutu ancu cum'è tempurale o e ternu, hè un di po itivu chì hè adupratu per cuntrullà u ritmu cardiacu, quandu u core ùn funziona micca ...