Cume a Tecnulugia Aiuta a Comunità di Migrani
Cuntenutu
Illustrazione di Brittany England
Migraine Healthline hè una app gratuita per e persone chì anu avutu a migraña crònica. L'app hè dispunibule nantu à l'AppStore è Google Play. Scaricate quì.
A cunnessione cù qualcunu chì travaglia una sperienza simile pò purtà un grande cunfortu quandu gestisce una situazione cronica cum'è a migraña. È l'internet pò aiutà à espansione a probabilità di truvà a cumunità perfetta.
Sicondu u studiu di l'intenzione di cumportamentu di WEGO Health, u 91 per centu di i participanti anu dichjaratu chì e cumunità in linea ghjucanu un rolu in e decisioni ch'elli piglianu nantu à a so salute.
Specificamente, si rivolgenu à i media sociali per postà nantu à a so esperienza di salute persunale o interagiscenu cù qualcunu nantu à e so propie esperienze. I participanti si rivolgenu ancu à Internet per raccoglie informazioni, leghje recensioni, è sparte recensioni.
I risultati di l'studiu anu dimustratu chì Facebook era a piattaforma più famosa per impegnassi nantu à a salute - 87 per centu di i participanti anu dichjaratu di sparte l'infurmazioni sanitarie per mezu di e publicazioni Facebook, mentre chì 81 per centu dicenu di sparte infurmazioni sanitarie per mezu di messageria Facebook.
Sicondu un studiu publicatu in Chirurgia, quandu un gruppu di chirurghi anu creatu un gruppu Facebook per e persone cun una storia di trasplante di fegatu, u 95 per centu hà dichjaratu chì hà avutu un impattu pusitivu in a so cura.
Truvà a cumunità attraversu i social media
Sarah Rathsack, chì hà campatu cù migraña crònica per più di una dicada, pò esse in relazione.
Mentre blogge nantu à a so sperienza in My Migraine Life, dice chì e social media permettenu ancu l'uppurtunità di fà cunnessione.
"Aghju u mo propiu sustegnu in persona, ma mi basu nantu à una cumunità di persone chì so chì sentenu ciò chì mi sentu. U mo blog porta cummenti è mi motiva à sparte e mo storie perchè aiuta l'altri à cuntà è à cuntà i soi. Uniscu à i gruppi di Facebook, seguitu i hashtag cù i quali mi raportu, è seguitu altri guerrieri migrani ", dice Rathsack.
Mike Canadic hà fattu a so missione di aduprà e social media cum'è via per cunnesse e persone chì campanu cù emicrania quandu hà lanciatu u so blog Migraine Professional.
"Aghju fundatu a cumunità Migraine Professional in Facebook, Instagram, Pinterest, è attraversu u bloggu, è hè stata a mo principale fonte d'ispirazione da tutti i guerrieri di migraine incredibili chì travaglianu ogni ghjornu per migliurà u so cervellu è u corpu", dice Canadic.
Cumu l'applicazione Healthline Migraine pò aiutà
Mentre Olivia Rehberger, chì hà vissutu cù migraine da parechji anni, hà participatu à parechji gruppi di supportu in linea, dice chì parechji ponu esse contraproduenti.
Hà principiatu u blog Invisibly Enhanced per creà un locu pusitivu per a cumunità di i migrani.
U so ultimu sforzu implica abbraccià l'applicazione gratuita Migraine Healthline, chì ella dice trasuda una vibrazione ispiratrice.
"[Ùn] ùn si sente micca cum'è" di quale a cicatrice hè peghju? "Hè solu una cumunità positiva è costruttiva chì a riceve solu. Ùn sentu micca chì devu esse qualcosa chì ùn sia onestu quì nantu à cumu mi sentu. Micca per lagnassi, ma per sente chì ùn sò micca solu in questu ", dice Rehberger.
Cuncepita per e persone chì campanu cù emicrania, l'applicazione include funzioni cume discussioni di gruppu ogni ghjornu guidate da una Guida di Emicrania.
I temi includenu:
- triggers
- trattamentu
- terapie alternative
- gestisce a migraña à a scola è u travagliu
- salute mentale
- a vita di famiglia
- a vita suciale
- relazioni
- stile di vita
- navigazione sanitaria
- prodrome è postdrome
- ispirazioni
- tantu di più
Rehberger dice chì avè discussioni in l'app crea un spaziu sicuru unicu per altri canali.
"[L'app crea] una piccula sacchetta di sustegnu per e persone in cerca di quellu sensu di supportu è di cumunità. Migraña rende u mantenimentu di una vita suciale difficiule è questa app si pò piglià a pressione. Quandu ùn vogliu micca andà in Instagram o [altre] rete suciale, sò di solitu nantu à Healthline chì sparte cose chì sarebbe più difficiule per mè di mette in [altre] rete suciale ", dice.
Canadic accetta, nutendu chì l'app Migraña si distingue da i canali di e social media.
"Mi piace a cumunità Healthline Migraine perchè si sente cum'è a nostra propria cumunità separata fora di tutti i media suciali. Hè sicuru, frescu è novu, dunque mi pare di pudè sparte tuttu ciò chì ci hè in mente è sintonizà i penseri è l'esperienze di tutti quì per più idee, cunsiglii è trucchi ", dice.
Aspetta u più avanti e discussioni in diretta cù guide è influenzatori.
"[Sò] quì per incuragisce è ispirà i so successi è i so fiaschi. Hè un ottimu modu per noi di cunnesse è di riunisce a cumunità cun a ricchezza di informazioni è sperimentà ognunu di noi hà ", dice Canadic.
Rathsack gode ancu di e discussioni di gruppu.
"Aghju dighjà ligatu à parechji nantu à e diverse questioni è categurie di necessità", dice. "Migraine Healthline hà datu più di una atmosfera di privacy cù notificazioni chì mi ricordanu è mi notificanu di amici, chats, è informazioni dispunibili. L'applicazione dà un'altra occasione di dà u putere à una persona chì vive cun emicrania. Hè un locu per amparà è cunnessione cù parechji chì sanu ciò chì state passendu. Ascultà è seguità u viaghju di l'altri dà direzzione per a mo propria ".
L'abbinimentu ogni ghjornu cù l'altri membri basatu annantu à i similarii hè a parte preferita di Rehberger di l'app.
A funzione di partita permette à i membri di truvà l'altru navigendu i profili è dumandendu di cunghjunghje istantaneamente. Una volta cunnessi, i membri ponu cumincià à mandassi messaghji è à sparte foto.
"Hè cum'è Bumble per a cumunità di i migrani", dice Rehberger.
Migraine Healthline furnisce ancu una sezione Scopre chì permette à l'utilizatori di truvà articuli informativi riveduti da i prufessiunali medichi di Healthline nantu à temi chì vanu da u diagnosticu è i triggers, à u trattamentu è a salute mentale, à i prucessi clinichi è l'ultime ricerche di migraine.
Inoltre, a sezione include storie persunali è testimonianze di quelli chì campanu cù emicrania.
Scaricate l'app quì.