Top 10 Cunsiglii per Pulizia di un Piercing à l'Orechja
Cuntenutu
- Cosa da cunsiderà prima di u vostru piercing
- Cunsiglii per pulisce un piercing di l'arechja
- Top 10 cunsiglii per pulisce un piercing di l'arechja
- Quantu ci vole un piercing à l'arechja per guarisce?
- Quandu pudete cambià i vostri gioielli?
- Cumu pudete sapè se u vostru piercing hè infettatu?
- U fondu
I piercing à l'arechja sò unu di i tippi più cumuni di piercing. A situazione di questi piercings pò varià da u lòbulu di l'arechja à a curva di u cartilagine in cima di l'arechja, finu à i pieghji appena fora di u canali di l'arechja.
Ancu sì sò estremamente populari è relativamente sicuri, avete sempre bisognu di trattà u vostru piercing cun cura è attenzione per evità qualsiasi complicazioni.
Questu articulu si focalizerà nantu à i cunsiglii principali per a pulizia di un piercing di l'arechja, è segni da guardà chì ponu indicà una infezzione. È se ùn site micca sicuru se site prontu per un piercing (o esattamente induve uttene), vi aiuteremu ancu cun questu.
Cosa da cunsiderà prima di u vostru piercing
A prima cosa chì duvete cunsiderà hè induve mette u vostru piercing.
Eccu alcune opzioni popolari:
- Earlobe. Questu hè u puntu di perforazione di l'arechja in u fondu di l'arechja. Stu piercing hè faciule da pulisce è da curà, è guarisce assai più veloce di l'altri piercing à l'arechja.
- Elice. Questu hè u tessulu curvy in a cima di l'arechja. Cade in u secondu postu dopu à u lobu chì hà perforatu a pupularità. Guarisce un pocu più pianu chì un piercing di u lobu ma hè sempre faciule da tene pulitu.
- Tragus. Ghjustu sopra à u lòbulu di l'arechja, sta sezzione più dura di l'arechja hè nantu à a riva di a to fàccia è ghjustu davanti à u canali di l'arechja. Ùn hè micca cumunu cum'è u lobu o l'elica per u piercing, è hè un pocu più difficiule da curà. Ci hè qualchì evidenza anecdotica chì un tragus piercing pò avè benefici per l'ansietà è i migrani.
Una volta capitu chì tippu di piercing vulete, fate qualchì ricerca nantu à i studi di piercing. Eccu una breve lista di verificazione di ciò chì deve circà:
- Ci sò pierceri autorizati nantu à u persunale? Devenu esse certificati da l'Associazione di Piercers Prufessiunali.
- A buttega hè bona? Anu boni critichi nantu à Yelp o altri siti? Sò specializati in piercing? Evite i negozii di vendita chì offrenu piercing, perchè ùn ponu micca esse puliti, sicuri, o ancu licenziati. Pudete vulete guardà ancu in i negozii di tatuaggi. Parechji di elli anu pierceri autorizati è sò altamente regolati da agenzie di salute statali è lucali.
- I piercers piglianu e precauzioni di sicurezza adeguate? Si lavanu e mani, portanu un novu paru di guanti di qualità medica per ogni piercing, è usanu aghi novi è sterili per ogni piercing?
Cunsiglii per pulisce un piercing di l'arechja
Avà chì avete ottenutu u to piercing, hè impurtante di curà lu. E prime settimane sò cruciale per assicurassi chì guarisca currettamente. Eccu i nostri 10 cunsiglii per a pulizia di un piercing di l'arechja per evità l'infezioni.
Top 10 cunsiglii per pulisce un piercing di l'arechja
- Pulite u vostru piercing quandu fate altre abitudini di igiene regulare. Pulitelu quandu vi lavate i denti o fate una doccia per dàvi un dolce ricordu ogni ghjornu.
- Laveti vi I mani. Lavate cù acqua calda è sapone dolce prima di toccà u to piercing per evità di introduce batteri in a zona.
- Pulite cù un tampone di cotone pulitu o un tampone, immersu in l'alcol. Aduprate questu intornu à a zona perforata parechje volte à u ghjornu per rimuovere eventuali batteri.
- Dab (micca asciugà) u piercing. Asciucate cù un asciugamanu o un tissutu pulitu per ùn dannà u tissutu mentre guarisce.
- Applica un picculu stratu di vaselina. Aduprà questu intornu à a zona forata riduce e croste è prutegge da i batteri.
- Pulite l'area perforata ogni volta chì cacciate u piercing. Ciò include ancu quandu u rimettite. I batteri ponu uttene rapidamente i gioielli quandu li esponi à l'aria o li mettite nantu à una superficie cum'è un bancone o una tavula.
- Ùn pulite micca u to piercing in bagnu. Questu hè sopratuttu veru di quelli publichi. Ancu i bagni più puliti di casa anu generalmente una alta concentrazione di batteri.
- Ùn mentite nantu à a zona trapassata per lunghi periodi di tempu. Dorme o chjinatu nantu à u to piercing pò intrappulà l'umidità o i batteri in a zona, aumentendu u risicu d'infezzione.
- Ùn uttene micca capiddi o prudutti di u corpu in a zona di piercing. Attenti quandu aduprate shampoo, sapone, gel, pomata, lacca, o altri prudutti chì ponu avvicinassi à u piercing è irrità u tissutu.
- Attenti à qualsiasi scaricamentu anormale o scoloritu. Vede subitu u vostru piercer o duttore se si nota una scarica inusuale perchè puderia esse un segnu d'infezzione.
Quantu ci vole un piercing à l'arechja per guarisce?
I piercings di u lòbulu di l'arechja sò i più veloci à guarisce. Piglianu tipicamente circa unu o dui mesi per guarì cumpletamente.
I piercing di cartilagine in altrò nantu à l'arechja piglieranu più tempu per guarisce. Pò passà finu à sei mesi o ancu un annu prima chì una elica o un piercing tragus sia completamente guarita.
Mentre u vostru piercing hè sempre guaritu, ùn piglià micca i vostri ghjuvelli per un periudu longu. Fate cusì pò causà a chjusura di u foru.
Quandu pudete cambià i vostri gioielli?
A risposta à sta dumanda hè diversa per tutti. Tuttu dipende da a rapidità di guarisce è di chì tippu di piercing avete.
Se ùn site micca sicuru se site prontu à cambià i vostri gioielli, dumandate à u vostru piercer circa un mese o dui dopu avè u vostru piercing. Puderanu esaminà a zona è dà una risposta definitiva.
Cumu pudete sapè se u vostru piercing hè infettatu?
I sintomi tipici di un piercing infettatu includenu i seguenti:
- dulore dolorante o palpitante in u circondu di u piercing
- gonfiore
- rossu
- pruritu
- brusgiante
- scàrigu anormale giallastru o biancastru
Vede subitu u vostru duttore se pensate chì u vostru piercing hè infettatu.
U fondu
I piercing à l'arechja sò un piercing assai cumunu. Duvete sempre piglià una bona cura è cunsistenti per assicurassi di evità l'infezioni, i danni tissuti, o perde tuttu u piercing.