Cumu Perdonà Si

Cuntenutu
- 1. Focus nantu à e vostre emozioni
- 2. Ricunnosce u sbagliu à voce alta
- 3. Pensate à ogni sbagliu cum'è una esperienza di apprendimentu
- 4. Date ti permessu di mette stu prucessu in attesa
- 5. Fate una cunversazione cù u vostru criticu internu
- 6. Fighjate quandu site autocriticu
- 7. Calma i missaghji negativi di u vostru criticu internu
- 8. Esse chjaru di ciò chì vulete
- 9. Pigliate u vostru propiu cunsigliu
- 10. Smetta di ghjucà a cassetta
- 11. Fate buntà è cumpassione
- 12. Circate aiutu prufessiunale
- U takeaway
Fà a pace è avanzà hè spessu più faciule da dì ch'è da fà. Esse capace di perdonà te richiede empatia, compassione, gentilezza e comprensione. Ci vole ancu à accettà chì u perdonu hè una scelta.
Ch'ella sia pruvatu à travaglià per un sbagliu minore o unu chì hà un impattu in tutti i duminii di a vostra vita, i passi chì duvete piglià per perdunà vi pare è si sentenu listessi.
Tutti noi facemu errori à volte. Cum'è umani, simu imperfetti. U truccu, dice Arlene B. Englander, LCSW, MBA, PA hè di amparà è passà da i nostri sbagli. Per dolorosa è scomoda ch'ella possi sente, ci sò cose in a vita chì valenu a pena di suppurtà u dulore per andà avanti, è perdunà si hè unu di questi.
Eccu 12 cunsiglii chì pudete pruvà a prossima volta chì vulete pardunà si.
1. Focus nantu à e vostre emozioni
Unu di i primi passi per amparà à perdonà sè stessu hè di fucalizza nantu à e vostre emozioni. Prima di pudè avanzà, avete bisognu. Datevi permessu di ricunnosce è accettà i sentimenti chì sò stati scatenati in voi è accoglie li.
2. Ricunnosce u sbagliu à voce alta
Se fate un sbagliu è cuntinuvate à luttà per lascià lu andà, ricunnosce à voce alta ciò chì avete amparatu da l'errore, dice Jordan Pickell, MCP, RCC.
Quandu dite una voce à i penseri in a vostra testa è l'emozioni in u vostru core, pudete liberà vi da alcuni di i pesi. Imprimite ancu in a vostra mente ciò chì avete amparatu da e vostre azzioni è cunsequenze.
3. Pensate à ogni sbagliu cum'è una esperienza di apprendimentu
Englander dice di pensà à ogni "sbagliu" cum'è una esperienza di apprendimentu chì detiene a chjave per avanzà più veloce è più coerente in u futuru.
Rammintà chì avemu fattu u megliu chì pudemu cù l'utili è e cunniscenze chì aviamu à l'epica, ci aiuterà à perdonà noi stessi è avanzà.
4. Date ti permessu di mette stu prucessu in attesa
Se fate un sbagliu ma avete difficultà à mette lu fora di a vostra mente, Pickell dice di visualizà i vostri penseri è sentimenti nantu à l'errore chì entra in un contenitore, cum'è un vasu o scatula di muratore.
Dopu, dite à voi stessi chì mettite da cantu per avà è vi tornerete se è quandu vi beneficerà.
5. Fate una cunversazione cù u vostru criticu internu
U ghjurnale pò aiutà à capisce u vostru criticu interiore è sviluppà autocompassione. Pickell dice chì una cosa chì pudete fà hè scrive una "conversazione" trà voi è u vostru criticu internu. Questu pò aiutà à identificà i schemi di pensamentu chì sabotanu a vostra capacità di perdonassi.
Pudete ancu aduprà u tempu di ghjurnale per fà un elencu di e qualità chì ti piace di te, cumprese i vostri punti di forza è abilità. Questu pò aiutà à aumentà a vostra fiducia in voi stessi quandu vi sentite cun un errore chì avete fattu.
6. Fighjate quandu site autocriticu
Simu i nostri peghju critichi, nò? Hè per quessa Pickell dice chì una punta d'azzione impurtante hè di custattà quandu sta voce aspra entre è po scrivela. Puderete esse sorpresi da ciò chì u vostru criticu interiore vi dice in realtà.
7. Calma i missaghji negativi di u vostru criticu internu
Calchì volta pò esse difficiule di ricunnosce i penseri chì si trovanu in u modu di u perdonu. Sè avete a lotta per risolve u vostru criticu internu, Pickell suggerisce questu eserciziu:
- Da una parte di un pezzu di carta, scrivite ciò chì u vostru criticu internu dice (chì tende à esse criticu è irrazionale).
- Da l'altra parte di u ghjurnale, scrivite una risposta autocompassionale è raziunale per ogni cosa chì avete scrittu da l'altra parte di u ghjurnale.
8. Esse chjaru di ciò chì vulete
Se l'errore chì avete fattu ferisce un'altra persona, avete bisognu di determinà u megliu corsu d'azione. Vulete parlà à sta persona è scusassi? Hè impurtante di cuncilià cun elli è rimpiazzà?
Sè site nantu à a fence nantu à ciò chì fate, pudete vulete cunsiderà di rimpiazzà. Questu va al di là di dì dispiace à una persona chì avete fattu male. Invece, pruvate à riparà l'errore chì avete fattu. Un studiu hà trovu chì u perdonu per avè fattu male à un altru hè più faciule sè prima rimettimu.
9. Pigliate u vostru propiu cunsigliu
Oftentimes, hè più faciule per dì à qualcunu chì fà da piglià i nostri consigli. Terapista famigliali cù matrimoniu è famiglia, Heidi McBain, LMFT, LPT, RPT dice di dumandassi ciò chì diresti à u to megliu amicu s'elli spartessinu questu sbagliu ch'elli anu fattu cun voi, è poi piglià i vostri propii cunsiglii.
Se avete un momentu difficiule di travaglià in questu in a vostra testa, pò aiutà à ghjucà à roli cù u vostru amicu. Dumandateli di piglià u vostru sbagliu. Vi diceranu ciò chì hè accadutu è cumu stanu luttendu per perdonassi.
Puderete esse u cunsiglieru è praticà à dì à u vostru amicu cumu passà.
10. Smetta di ghjucà a cassetta
Hè a natura umana di passà tempu è energia à ripruduce i nostri sbagli. Mentre qualchì trasfurmazione hè impurtante, passà sopra ciò chì hè accadutu una volta è una altra ùn vi permetterà micca di fà i passi adatti per perdonà te.
Quandu vi pigliate à ghjucà à a cassetta "Sò una persona orribile", fermatevi è concentratevi nantu à un passu d'azione positiva. Per esempiu, invece di ripruduce a cinta, fate trè respiri profondi o andate à fà una spassighjata.
Interruzzione di u mudellu di penseru pò aiutà à alluntanassi da l'esperienza negativa è
11. Fate buntà è cumpassione
Se a vostra prima risposta à una situazione negativa hè di criticà sè stessu, hè ora di mustrassi qualchì gentilezza è cumpassione. L'unicu modu per inizià u viaghju per u perdonu hè di esse gentile è compassionevule cun sè stessu.
Questu richiede tempu, pazienza, è un ricordu per voi stessi chì site degnu di u perdonu.
12. Circate aiutu prufessiunale
Sè vo site in lotta per pardunà vi, puderete prufittà di parlà cun un prufessiunale. McBain ricumanda di parlà cun un cunsiglieru chì pò aiutà à amparà à rompe questi schemi malsani in a vostra vita è amparà modi novi è più sani per affrontà l'errori.
U takeaway
U perdonu hè impurtante per u prucessu di guarigione postu chì vi permette di lascià andà a rabbia, a culpabilità, a vergogna, a tristezza, o qualsiasi altru sintimu chì pudete sperimentà, è andà avanti.
Una volta identificatu ciò chì sente, date una voce è accettate chì i sbagli sò inevitabili. Cumincierete à vede cumu si pò liberà u perdonu.