Cumu sbarrazzassi di e cavità
Cuntenutu
- Sbarrazzassi di e cavità in casa
- 1. Gomma senza zuccheru
- 2. Vitamina D
- 3. Brush with pasta di denti fluorur
- 4. Tagliate l'alimenti zuccherati
- 5. Oliu chì tira
- 6. Radice di licorice
- Videndu un dentistu
- U fondu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Chì causa e cavità?
E cavità dentali, o carie, sò picculi fori in a superficia dura di i denti. Sò causati da batteri nantu à a superficia di i denti chì creanu acidu da u zuccheru. U culpevule più cumunu hè una batteria cunnisciuta cum'è Streptococcus mutans.
I batteri formanu un film appiccicosu cunnisciutu cum'è placca. L'acidi in placca eliminanu i minerali da (demineralizanu) u vostru smaltu - un rivestimentu di i denti fattu soprattuttu di calciu è fosfatu. Questa erosione provoca picculi fori in u smaltu. Una volta chì i danni àcidi si sparghjenu in u stratu di dentina sottu à l'esmalte, si forma una cavità.
Sbarrazzassi di e cavità in casa
Parechji trattamenti in casa sò basati fora di un di l'anni 1930 chì suggerenu chì e cavità sò causate da a mancanza di vitamina D in a dieta. In questu studiu, i zitelli chì anu aghjuntu vitamina D à e so diete anu mostratu una riduzione di cavità. Tuttavia, quelli chì anu aghjuntu vitamina D purghjendu ancu i prudutti di granu da e so diete anu avutu i migliori risultati. Questu hè forse perchè i granuli ponu attaccà à i denti.
Ùn avè abbastanza vitamina D pò fà i denti più suscettibili à e cavità, ma avà capimu chì questu hè solu una parte di u puzzle. Altri fattori di risicu per e cavità includenu:
- bocca secca o avè una cundizione medica chì riduce a quantità di saliva in bocca
- manghjà cibi chì si appiccicanu à i denti, cum'è dolci è alimenti appiccicosi
- spuntini frequenti nantu à cibi zuccherati o bevande, cum'è soda, cereali è ghjacciu
- ardore di stomacu (à causa di l'acidu)
- pulizia inadegwata di i denti
- dorme l'alimentazione di i zitelli
Una volta chì una cavità hà intrutu in a dentina, ùn puderete micca sbarrazzassi di ella in casa. I seguenti rimedii casani puderanu aiutà à prevene e cavità o trattà e "pre-cavità" rimineralizendu e zone indebulite di u vostru smaltu prima chì si sviluppi una cavità:
1. Gomma senza zuccheru
Masticà gomma senza zuccheru dopu i pranzi hè statu dimustratu in provi clinichi per aiutà à rimineralizà l'esmalte. A gomma chì cuntene xilitol hè stata studiata assai per a so capacità di stimulà u flussu di saliva, elevà u pH di a placca, è riduce S. mutans, ma sò necessarii studii à longu andà.
Hè stata dimustrata chì a gomma senza zuccheru chì cuntene un cumpostu chjamatu fosfatatu di calciu caseina fosfopeptidu-amorfu (CPP-ACP) riduce S. mutans ancu di più cà gomma da masticà chì cuntene xilitol. Pudete truvà stu tipu di gomma in i negozii.
Cumprate in ligna per l'arma senza zuccheru.
2. Vitamina D
A vitamina D hè impurtante per aiutà à assorbe u calciu è u fosfatu da l'alimentu chì manghjate. mostranu una relazione inversa trà manghjà cibi ricchi di vitamina D è calciu, cum'è u yogurt, è cavità in zitelli. Pudete ottene vitamina D da prudutti di latti, cum'è latte è yogurt. Pudete ancu ottene vitamina D da u sole.
Ricerche più recenti anu cuntestatu cumu a vitamina D pò influenzà a salute dentale.
Cumprate in ligna per i supplementi di vitamina D.
3. Brush with pasta di denti fluorur
U fluoru ghjoca un rolu impurtante in a prevenzione di e cavità è l'esmalte remineralizante. Hè statu fattu assai per dimustrà chì u lavatu regulare di i denti cù un dentifriciu à fluoru impedisce e cavità.
A maiò parte di i studii sò stati cundutti sia in i zitelli sia in l'adulescenti, cusì hè necessaria più ricerca in adulti è anziani.
Cumprate in ligna per u dentifriciu à fluoru.
4. Tagliate l'alimenti zuccherati
Questu hè u rimediu di a cavità chì à nimu li piace à sente - smette di manghjà tantu zuccheru. A dice chì manghjà u zuccheru hè u fattore di risicu u più impurtante per e cavità. Hè cunsigliatu di riduce a vostra assunzione di zuccheru à menu di u 10 per centu di a vostra assunzione calorica totale per u ghjornu.
Sè avete da manghjà u zuccheru, pruvate micca di spuntinu nantu à l'alimenti zuccherati in tuttu u ghjornu. Una volta chì u zuccheru hè andatu, u vostru smaltu hà a pussibilità di rimineralizà. Ma sì manghjate sempre zuccheru, i vostri denti ùn anu micca a pussibilità di rimineralizà.
5. Oliu chì tira
U pulling d'oliu hè una pratica antica chì implica swishing intornu à un oliu, cum'è sesamo o noce di coccu, in bocca per circa 20 minuti, dopu sputallu. I pretensjonijiet chì l'oliu chì tira "elimina tossine" da u corpu ùn sò micca sustinuti da evidenza. Ma un picculu prucessu clinicu triple-cecu, cuntrullatu da placebo, hà dimustratu chì l'oliu chì tira cù l'oliu di sesamo riduce a placca, a gingivitis, è u numeru di batteri in bocca cusì efficacemente cum'è u collu di clorexidina. Studi più grandi sò necessarii per cunfirmà questi effetti.
Cumprate in ligna per l'oliu di coccu.
6. Radice di licorice
Estratti da a pianta di liquirizia cinese (Glycyrrhiza uralensis) pò cumbatte i batteri rispunsevuli di e cavità dentali, secondu almenu un studiu.
Un ricercatore hà pigliatu questu à u prossimu livellu è hà creatu una lecca-lecca di liquirizia per aiutà à luttà contr'à a carie. aduprendu estrattu di liquirizia in una lecca-lecca hà mostratu ch'elli eranu efficaci per riduce significativamente S. mutans in bocca è prevenendu cavità. Studii più grandi è più longu sò necessarii.
Cumprate in ligna per u tè di radice di liquirizia.
Videndu un dentistu
Parechji prublemi dentali, ancu cavità profonde, si sviluppanu senza alcun dolore o altri sintomi. I cuntrolli dentali regulari sò u megliu modu per catturà una cavità prima di peghju. Diagnosticu precoce significa trattamentu più faciule.
U trattamentu à u dentistu per una cavità pò include:
- Trattamenti fluorurati: I trattamenti prufessiunali à u fluoru cuntenenu più fluoru cà u dentifriciu è i risciacqui in bocca chì pudete cumprà in un magazinu. Se un fluoruru più forte hè necessariu ogni ghjornu, u vostru dentistu pò dà una ricetta.
- Ripieno: I ripieni sò u trattamentu principale quandu una cavità hà avanzatu al di là di l'esmalte.
- Curone: Una curone hè un coperchio o un "cappucciu" adattatu à misura chì hè piazzatu sopra u dente per trattà una vasta decadenza.
- Canali radichi: Quandu a carie dentale ghjunghje à u materiale internu di u vostru dente (polpa), un canale radicale pò esse necessariu.
- Estrazzioni di denti: Si tratta di a rimozione di un dente severamente decadutu.
U fondu
Vitamina D, pulling d'oliu, lecca-lecca di liquirizia, gomma da masticà, è altri rimedii casani ùn si sbarrazzaranu micca da e cavità esistenti da soli. Ma questi metudi ponu impedisce à e cavità di diventà più grandi è impedisce à novi di vene. À u megliu, ponu aiutà à rimineralizà e zone addulcite o indebulite di i vostri smalti prima chì una cavità possa sviluppassi.
Più prima una cavità hè rilevata, più faciule serà per u vostru dentistu di riparalla, allora assicuratevi di visità u vostru dentistu regolarmente.