Uttene u vostru zitellu à spustà in e diverse fasi di a gravidanza
Cuntenutu
- Cronologia di u muvimentu fetale
- Cumu fà move u zitellu in u secondu trimestru
- Cosa da fà s'ellu ci hè una mancanza di muvimentu in u terzu trimestre
- Cumu uttene u zitellu per falà
- Cumu uttene u zitellu per passà in una pusizione più comoda (per voi!)
- U takeaway
Ahhh, baby calci - quessi dolci movimenti flutteri in u vostru ventre chì vi permettenu di sapè chì u vostru zitellu si torce, si gira, si rotula è chì salta intornu in u vostru senu. Cusì divertente, nò?
Benintesa, finu à chì i tratti dolci di u zitellu si trasformanu in ninja jabs in a vostra cassa toracica è pichjanu u ventu da voi mentre site in una cunferenza telefonica.
Altri trucchi chì u vostru zitellu puderia avè a manica durante u so tempu in l'utru includenu:
- micca muvendusi in giru à qualchì ghjornu (mandendu ti in un statu di panicu)
- ricusendu di move si quandu a mammone aspetta cun pazienza cù a manu nantu à u stomacu
- stallà si in pusizioni scomode nantu à una basa permanente, ùn importa micca quantu ti piacerebbe per elli à scootch solu à a sinistra, cume, 2 pollici
Eccu a verità: Calchì volta ùn site micca furtunatu quandu si tratta di uttene u vostru zitellu per passà à u cumandamentu, ma ci sò qualchi trucchi per inculcarli in muvimentu è scanalatura quandu vulete.
Eccu una guida per quandu u vostru zitellu hà da cumincià à spustà di modu regulare, cumu si pò fà cambià di pusizione (o fà sapè ch'elli sò svegliuli in quà!), È quandu duvete fà casu à una mancanza di muvimentu.
Cronologia di u muvimentu fetale
Per una mamma futura per a prima volta, a maiò parte di i muvimenti fetali si ponu sente trà 16 è 25 settimane di gravidanza, ancu qualchì tempu durante u secondu trimestru. Questu hè ancu chjamatu quickening. À u primu, sti muvimenti si sentenu cum'è flutter, o sensazioni strane in u vostru addome.
In e gravidanze più tardi, puderete sente chì u vostru zitellu si move più prestu perchè sapete ciò chì duvete aspittà - è sò più in sintonia cù a sutile differenza trà u calciu di u zitellu è u gasu intestinale! Ma ancu sempre, andà periodi di tempu senza sente alcun muvimentu in u secondu trimestru ùn hè micca una grande causa di preoccupazione; qualchì volta si pò sente chì u zitellu piglia un ghjornu di riposu, è hè bè.
Mentre vi muvite pienu in u vostru terzu trimestru, però, i muvimenti di i zitelli devenu esse un avvenimentu regulare. Anu ancu esse assai più forti, ancu - i calci di i zitelli ùn sò più flutters, sò in realtà calci. I clinichi cunsiglianu di cumincià à assicurà chì u vostru zitellu muvessi una quantità adatta (più nantu à quelli dopu!).
Sapete chì certi zitelli seranu naturalmente più o menu attivi cà l'altri. Hè utile avè una capienza basale di ciò chì hè normale per u vostru zitellu è misura o traccia u muvimentu da quì.
Pudete ancu esse capace di osservà una certa consistenza in u mumentu di u muvimentu (cum'è a maiò parte di a mattina versu 9 ore è mezu di mattina) o a causa di u muvimentu (cum'è ogni volta chì manghjate pizza!).
Cumu fà move u zitellu in u secondu trimestru
Ùn avete micca da preoccupassi assai di seguità i muvimenti di u zitellu durante u secondu trimestru, ma se u vostru zitellu sembra un pocu fora di u calendariu è vulete verificallu - o vulete solu sentelu quì per divertisce - ùn mancanu micca di strategie per fà inizià a festa durante u secondu trimestru.
Cunsiglii pruvati è veri:
- Fate un spuntinu. U piccu di u zuccherinu in sangue averà un effettu ancu nant'à u vostru ciucciu, è li pò fà spustà. Ùn esagerate micca nantu à i dolci zuccherati, ma uni pochi di pezzi di cicculata hè un modu affidabile per invià una spinta d'energia direttamente à u vostru zitellu.
- Bei qualcosa. Chug un vetru di OJ freddo o latte; i zuccheri naturali è a temperatura fredda di a bevanda sò di solitu abbastanza per spronà u muvimentu in u vostru zitellu. (Questu hè un trucu pupulare in i cerchi mamma chì sembra in realtà funzionà.)
- Fate un pocu di rumore. U sensu di l'audizione di u to zitellu hè abbastanza sviluppatu à metà di u secondu trimestru, cusì parlà o cantà à u vostru zitellu, o ancu mette e cuffie nantu à u stomacu è sunà a musica, puderia incuraghjeli à cumincià à muvassi.
- Caffeinatu (cù moderazione). L'American College of Obstetricians and Gynecologists recomanda chì e mamme chì aspettanu cunsumanu micca più di 200 milligrammi (mg) di caffeina per ghjornu, ma se ùn avete ancu avutu a vostra cuppa quotidiana, a scossa di caffeina pò avè un effettu simile cum'è u zuccheru nantu à u vostru ciucciu. (Una tazza di 8 once di caffè cuntene una media di 95 mg di caffeina.)
- Verificate a vostra pusizione. Sè site in piedi, stende. Sì sì dighjà chjinatu, cambia di latu. Sapete cumu à u vostru zitellu li piace solu à esse super attivu appena si chjina à dorme ogni notte? Pudete aduprà questu à u vostru vantaghju quì.
- Nudging dolce. Se pudete sente chì u spinu o u culu di u to babbu hè appughjatu nantu à u to stomacu, mette qualchì pressione dolce quì per vede s'elli rispondenu cù u muvimentu. Attenti, ovviamente, ma u vostru ciucciu hè piuttostu in securità - è qualchì volta li spinghje li face spinghje subitu!
Meno pruvata è vera, legenda più urbana:
- Fate un eserciziu rapidu è vigoru. Alcune mamme segnalanu chì un brevi scoppiu di eserciziu (cume fà u jogging in locu) hè abbastanza per svegliare u so zitellu in l'utru.
- Luce una torcia nantu à a vostra pancia. Versu a mità di u secondu trimestru, u vostru zitellu Maghju esse capace di distingue a luce è u bughju; una surghjente di luce in muvimentu Maghju interessalli. Ma senza prumesse.
- Emocitevi. Alcune mamme anu avutu a furtuna di dà si una surrea di adrenalina. Assicuratevi solu chì a vostra fonte di scelta sia sicura di a gravidanza (per esempiu, ùn saltate micca nantu à una muntagna russa).
- Alimentazione piccante. U zitellu balla u flamenco ogni volta chì manghjate un burritu? L'alimenti piccanti sò anecdoticamente cunnisciuti per avè puteri chì muvianu u zitellu. Ma sò ancu cunnisciuti per avè causatu brusgiume di stomacu in gravidanza.
- Relaxate aggressivamente. Sembra un oximorone, a sapemu, ma impegnassi in qualchì autocura legittima (cum'è un massaggio sicuru o caldu - micca caldu! - bagnu à bolla) pò permette di rimarcà più muvimentu fetale di l'usu.
Cosa da fà s'ellu ci hè una mancanza di muvimentu in u terzu trimestre
Avete 32 settimane di gravidanza, sò 2 ore dopu meziornu, è vi rendite contu chì ùn avete micca sentitu ancu chì u vostru zitellu muvia oghje. Ùn vi panicate: Hè pussibule chì u criaturu sia statu attivu è ùn avete solu nutatu. (Ehi, site occupatu!)
Prima, sediti o chjinati in qualchì locu per uni pochi di minuti, girendu tutta a vostra attenzione à u vostru zitellu. Sentite qualchì muvimentu? Pò esse suttili, o u vostru zitellu puderebbe esse in una pusizione sfarente di l'abitudine chì rende u sensu di u muvimentu un pocu più difficiule.
Sì questu mette u vostru zitellu in muvimentu, cuminciate à cuntà i vostri calci timendu quantu ci vole à sente 10 muvimenti fetali. Se una ora passa è ùn avete micca sentitu 10, pruvate un truccu di muvimentu di u zitellu (cum'è beie OJ, avè un spuntinu dolce, o chjinatu da u vostru latu) è aspettate un'altra ora per vede se pudete cuntà 10 movimenti.
Se, dopu à 2 ore, u vostru puntu di calciu di calciu ùn hè micca duv'ellu duverebbe esse o ùn sentite ancu nisun muvimentu, chjamate u vostru duttore ASAP. Hè prubabile chì ùn ci sia nunda di male, ma u vostru fornitore vi dumanderà probabilmente di vene da l'uffiziu per un checkup rapidu. Puderanu ascultà i battiti di u core di u to zitellu è, se ne necessariu, vi riferenu per un ultrasu.
Cumu uttene u zitellu per falà
Da 38 settimane, e cose si mettenu bellucciu affullatu in u vostru uteru. È ogni volta chì u vostru zitellu si stende, u sentite: in e vostre costole (ouch), in a vostra vescica (a necessità costante di un bagnu hè reale), è in u vostru cervice (yikes).
Sì u vostru zitellu hà decisu di falà subitu, seria un cambiamentu di benvenuta; pudete camminà à pena da a cucina à u bagnu senza mancà u fiatu, è e brusgie di gravidanza vi mantenenu alzate di notte.
A cattiva nutizia hè chì certi criaturi ùn falanu micca finu à ghjustu - o ancu durante - u travagliu, dunque ùn ci hè nisuna garanzia chì u vostru criaturu si trasferisca più in ghjò in u vostru bacinu à pocu tempu.
Ma a bona nutizia sì tù puderebbe esse capace di incuragisce u zitellu à inizià a so traiettoria discendente è uttene un pocu di sollievu. Pudete pruvà:
- fà inclinazioni pelviche o stese sicuri di a gravidanza
- fà attività fisica ligera regulare è eserciziu
- à pusà nantu à una palla di nascita o à pusà cù e gambe incruciate parechje volte à u ghjornu
- piglià un appuntamentu cù un chiropraziu (se u vostru duttore di salute vi dà permessu)
Cumu uttene u zitellu per passà in una pusizione più comoda (per voi!)
Scusate d'esse u portatore di gattive nutizie quì, ma certi criaturi sò simpliciamente testardi. Puderete ballà intornu à u vostru salottu dopu avè manghjatu chili à cinque sveglie è bichjendu bichjeri di OJ, è ùn anu ancu micca da sbulicà e so carine piccule natiche da sottu à a vostra terza costola.
Sè vo site addisperatu, ùn ci hè nunda di male per circà à caccià u vostru zitellu da una pusizione scomoda è in una chì vi lascia literalmente respira un pocu più faciule. Ùn ci hè solu nisuna garanzia chì alcuni di sti trucchi funzioneranu, ma valenu una pena. Pruvate:
- praticà accumpagnatu suppurtatu contr'à un muru
- inclinazione di u pelvis in avanti mentre si stà sedendu (pusate nantu à un cuscinu è attraversate e gambe davanti à voi)
- pusiziunendu si nantu à e mani è i ghjinochji (pensate à a pusizione di a tavula) è basculendu delicatamente avanti è avanti
- pusatu nantu à una palla di nascita è girendu i fianchi
- dorme à u latu chì vulete chì u zitellu si move versu (perchè, gravità)
U takeaway
I zitelli si movenu quant'è in l'utru cum'è fora di questu, ancu se ùn puderete micca esse cuscenti di ciò chì face u vostru zitellu finu à qualchì tempu durante u vostru secondu trimestre. À questu puntu, ùn avete micca bisognu di preoccupassi assai per seguità i muvimenti di u zitellu.
Ma à u terzu trimestru, duvete avè un pianu per cuntà calci una o duie volte à ghjornu. Sè vo site inchietu di quantu spessu u vostru zitellu si move, ùn esitate micca à chjamà u vostru duttore.