Ghiandole Tyson: chì sò, perchè cumpariscenu è quandu trattà
![Ghiandole Tyson: chì sò, perchè cumpariscenu è quandu trattà - Salute Ghiandole Tyson: chì sò, perchè cumpariscenu è quandu trattà - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/glndulas-de-tyson-o-que-so-porque-aparecem-e-quando-tratar.webp)
Cuntenutu
- Cause è sintomi di a glàndula Tyson
- Opzioni di trattamentu
- Ci hè trattamentu in casa?
- E papule perlate sò contagiose?
E ghiandole Tyson sò un tipu di strutture di u pene chì sò presenti in tutti l'omi, in a regione intornu à u glande. Sti glanduli sò rispunsevuli di pruduce un liquidu lubrificante chì facilita a penetrazione durante u cuntattu intimu è sò spessu invisibili. Tuttavia, ci sò casi induve queste ghiandole sò più visibili, sembranu piccule palline bianche o brufoli intornu à a testa di u pene è chjamate papule scientificamente perlate.
Di solitu ùn ci hè micca bisognu di trattamentu per e ghiandole di Tyson, postu chì hè un disordine normale è benignu, ma se l'omu hè scomudu è sente a so autoestima diminuita, per esempiu, duverebbe andà à u duttore per pudè suggerisce u più opzione di trattamentu adattatu.
Cause è sintomi di a glàndula Tyson
E ghiandole Tyson sò strutture presenti in u pene dapoi a nascita, senza alcuna altra causa liata à a so apparizione. Tuttavia, sò generalmente megliu visti durante l'erezione è i rapporti sessuali, postu chì sò responsabili di a produzzione di fluidu lubrificante chì facilita a penetrazione.
Oltre à esse cunsiderate una struttura normale è benigna, e ghiandole di Tyson ùn portanu micca à l'apparizione di segni o sintomi, ma pò causà disconfort esteticu per l'omi. E ghiandole di Tyson sò piccule palline bianche chì apparisce sottu à a testa di u pene chì ùn prurite o ferenu, ma sì qualchì sintomu apparisce hè impurtante andà à u duttore per investigà a causa, perchè in questi casi e palle ponu micca currisponde à i ghianduli Tyson. Amparate nantu à altre cause di palle in u pene.
Opzioni di trattamentu
In a maiò parte di i casi, e ghiandole Tyson ùn anu micca bisognu di trattamentu, chì sò benigni è ùn causanu micca prublemi di salute. Tuttavia, in certi omi, ponu causà un cambiamentu impurtante in l'immagine di u pene, chì finisce per ostaculà e so relazioni. In quessi casi, l'urologu pò raccomandà:
- Cauterizazione: sta tecnica cunsiste à aduprà un currente elettricu per brusgià e glàndule è caccialle da u glande. Sta prucedura si face di solitu sottu anestesia lucale;
- Chirurgia minora: u duttore applica anestesia lucale è poi usa un bisturi per caccià e glàndule. Sta tecnica pò esse fatta in ufficiu da un urologu sperimentatu;
Ancu se era più faciule d'applicà una medicina o unguentu per rimuovere e ghiandole di Tyson, ùn esistenu ancu. Inoltre, a rimozione di e papule perlate pò causà secchezza di u pene, chì si irrita è hà ruttu a pelle più facilmente. Cusì, u trattamentu hè guasi sempre evitatu è micca cunsigliatu da l'urologu.
Ci hè trattamentu in casa?
Ci hè ancu parechje opzioni di trattamentu in casa, cù acidi è rimedii per verruche è granu, tuttavia, ùn sò micca sicuri per a salute, chì ponu causà irritazione severa di u pene è devenu esse evitata. In tutti i casi hè sempre cunsigliatu di cunsultà un urologu prima di pruvà qualsiasi tipu di trattamentu in casa.
E papule perlate sò contagiose?
I papuli perli, causati da a presenza di e ghiandole di Tyson, ùn sò micca contagiosi è, dunque, ùn sò ancu cunsiderate cum'è una malattia di trasmissione sessuale.
Spessu, queste lesioni ponu esse cunfundite cù verruche genitali causate da u virus HPV, è l'unicu modu per cunfirmà u diagnosticu hè di cunsultà un urologu.