Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 27 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
Cume Pruvà Dispositivi di Mobilità hà Cambiatu u Modu di Fighjà Mi cun MS - Salute
Cume Pruvà Dispositivi di Mobilità hà Cambiatu u Modu di Fighjà Mi cun MS - Salute

Cuntenutu

L'estate trà u mo junioru è u primu annu di l'università, a mo mamma è aghju decisu di firmà per un campu di stivali di fitness. E classi si tenianu ogni matina à 5 ore di mane Una mane mentre era in corra, ùn sentia micca i mo pedi. Durante i prossimi dui settimane, e cose anu aggravatu, è sapiu chì era ora di vede un duttore.

Aghju visitatu parechji duttori chì m'anu datu cunsiglii cuntrastanti. Parechje settimane dopu, mi sò ritrovu à l'uspidale per un'altra opinione.

I duttori mi anu dettu chì avessi a sclerosi multipla (MS), una malattia di u sistema nervosu centrale chì interrompe u flussu di l'infurmazioni in u cervellu è trà u cervellu è u corpu.

À quellu tempu, ùn sapia micca ciò chì era MS. Ùn avia micca idea di ciò chì puderia fà à u mo corpu.

Ma sapia chì ùn lasciaraghju mai a mo situazione definirmi.

In pochi ghjorni, una malattia chì una volta ùn sapia nunda, hè diventata u focu cumpletu è u centru di a vita di a mo famiglia. A mo mamma è a mo surella anu cuminciatu à passà ore à l'urdinatore ogni ghjornu, leghjendu ogni articulu è risorsa ch'elli pudianu truvà. Avemu amparatu mentre andavamu, è ci era tanta infurmazione da digerisce.


A volte mi sentia chì eru nantu à una muntagna russa. E cose si muvianu veloci. Aviu scantatu è ùn avia idea di cosa aspettà dopu. Eru in una corsa chì ùn aghju micca sceltu di andà avanti, ùn sò micca sicura d'induve mi purterà.

Ciò chì avemu scupertu rapidamente hè chì MS hè cum'è l'acqua. Pò piglià parechje forme è forme, tanti muvimenti, è hè difficiule da cuntene o prevede. Tuttu ciò chì aghju pussutu fà era solu immergelu è preparassi per tuttu.

Mi sentia tristu, annacquatu, cunfusu è arrabiatu, ma sapia chì ùn ci era nunda di lagnassi. Benintesa, a mo famiglia ùn mi averia micca permessu quantunque. Avemu un mottu: "MS hè BS".

Sapiu chì avia da luttà contr'à sta malatia. Sapiu chì avia un esercitu di sustegnu daretu. Sapiu chì andavanu à esse à ogni passu di a strada.

In u 2009, a mo mamma hà ricevutu una chjama chì hà cambiatu a nostra vita. Qualchissia in a Società Naziunale di MS avia amparatu nantu à u mo diagnosticu è hà dumandatu se è cumu puderanu sustene.

Qualchi ghjorni dopu, sò statu invitatu à scuntrà cù qualchissia chì hà travagliatu cù ghjovani adulti appena diagnosticati. Hè ghjunta in casa meia è simu surtiti per un ghjacciu. Ella ascoltava attentamente mentre parlava di u mo diagnosticu. Dopu avè dettu a mo storia, hà spartutu l'occasioni, l'eventi è e risorse chì l'organizazione avia da offre.


À sente parlà di u so travagliu è di e migliaia di persone chì aiutanu mi hà fattu sentì menu solu. Hè stata cunfortante sapendu chì ci era altre persone è famiglie chì luttavanu a listessa lotta chì eru. Mi sò parsu d'avè a pussibilità di fallu, inseme. Sapiu subitu chì mi vulia impegnà.

Prestu, a mo famiglia hà cuminciatu à participà à eventi cum'è MS Walk è Challenge MS, raccogliendu soldi per a ricerca è dendu torna à l'organizazione chì ci dava tantu per noi.

Attraversu assai travagliu è ancu di più divertimentu, a nostra squadra - chjamata "MS hè BS" - hà raccoltu più di 100 000 $ annantu à l'anni.

Aghju trovu una cumunità di persone chì mi capiscenu. Hè stata a più grande è migliore "squadra" chì aghju mai unitu.

In pocu tempu, u travagliu cù a Società MS hè diventatu menu di un outlet è più di una passione per mè. Cum'è principale di cumunicazione, sapia di pudè sfruttà e mo cumpetenze prufessiunali per aiutà l'altri. À a fine, mi sò unitu à l'organizazione à tempu partiale, parlendu cù altri giovani recentemente diagnosticati di MS.


Mentre aghju provatu à aiutà l'altri spartendu e mo storie è sperienze, aghju trovu chì mi aiutavanu ancu di più. Puderaghju aduprà a mo voce per aiutà a cumunità MS m'hà datu più onore è scopu di ciò chì avaria mai pussutu imaginà.

Più eventi aghju assistitu, più aghju amparatu nantu à cume l'altri anu sperimentatu a malattia è gestitu i so sintomi. Da questi avvenimenti, aghju avutu qualcosa chì ùn pudia micca uttene in ogni locu: cunsiglii di prima persona da altri chì luttanu a stessa battaglia.

Eppuru, a mo capacità di marchjà hà continuatu à peghju progressivamente. Hè quandu aghju principiatu à sente parlà di un picculu dispusitivu di stimolazione elettrica chì a ghjente chjamava "miraculu".

Malgradu e mo sfide cuntinue, sentendu parlà di e vittorie di l'altri mi hà datu a speranza di cuntinuà à luttà.

In 2012, u medicamentu chì stava pigliendu per aiutà à gestisce i mo sintomi hà cuminciatu à influenzà a mo densità ossea, è a mo camminata hà continuatu à peghju. Aghju cuminciatu à sperimentà a "goccia di u pede", un prublema di trascinamentu di a gamba chì vene spessu cù MS.

Ancu se aghju provatu à stà pusitivu, aghju cuminciatu à accettà u fattu chì avessi probabilmente bisognu di una sedia à rotelle.

U mo duttore m'hà adattatu per una bretella protesica destinata à tene u mo pede in modu chì ùn ne inciampessi micca. Invece, hà scavatu in a mo gamba è hà causatu quasi più disconfortu di ciò chì hà aiutatu.

Aghju intesu tantu parlà di un dispositivu "magicu" chjamatu Bioness L300Go. Hè un picculu braccialettu chì porti intornu à e gambe per stimulà li è aiutà à ristrutturà i musculi. Aviu bisognu di questu, pensu, ma ùn pudia micca pagà à u mumentu.

Qualchi mesi dopu, sò statu invitatu à dà u discorsu d'apertura è di chjusura à l'eventu principale di raccolta fondi di MS Achievers per a Società MS.

Aghju parlatu di u mo viaghju in MS, di l'incredibili amichi chì avia scontru mentre travagliava cù l'urganizazione, è di tutte e persone chì e donazioni pudianu aiutà, sia per mezu di ricerche critiche sia per aiutà e persone à riceve a tecnulugia, cum'è u L300Go.

Dopu l'avvenimentu, aghju ricevutu una chjamata da u presidente di a Società MS. Qualchissia à l'evenimentu m'hà intesu parlà è m'hà dumandatu s'elli mi pudianu cumprà un L300Go.

È ùn era micca solu qualcunu, ma u ghjucatore di football di Redskins Ryan Kerrigan. Sò stata superata da gratitudine è eccitazione.

Quandu l'aghju finalmente vistu torna, circa un annu dopu, era difficiule di mette in parolle ciò ch'ellu m'avia datu. Dopu, u braccialettu nantu à a mo gamba significava assai di più cà qualsiasi brace o dispositivu di supportu à a caviglia.

Era diventatu un allargamentu di u mo corpu - un rigalu chì avia cambiatu a mo vita è mi hà permessu l'uccasione di cuntinuà à aiutà l'altri.

Da u ghjornu chì aghju ricevutu a Bioness L300Go, o "u mo picculu urdinatore" cum'è a chjamu, aghju cuminciatu à sentemi più forte è più cunfidente. Aghju ancu ripigliatu u sensu di a normalità chì ùn sapia mancu avè persu. Questa era qualcosa chì nisun altru medicamentu o dispositivu avia pussutu dà mi.

Grazie à questu dispositivu, mi vedu cum'è una persona regulare di novu. Ùn sò micca cuntrullatu da a mo malatia. Durante anni, u muvimentu è a mobilità eranu più travagliu chè ricumpensa.

Avà, marchjà per a vita ùn hè più un fisicu è attività mentale. Ùn bisognu micca di dimmi "Alzate u pede, fate un passu", perchè u mo L300Go face quessa per mè.

Ùn aghju mai capitu l'impurtanza di a mobilità finu à ch'e aghju cuminciatu à perdela. Avà, ogni passu hè un rigalu, è sò decisu à cuntinuà à avanzà.

U fondu

Ancu se u mo viaghju hè luntanu da esse finitu, ciò chì aghju amparatu da quandu sò statu diagnosticatu hè inestimabile: Pudete superà tuttu ciò chì a vita ti lancia cù a famiglia è una cumunità di sustegnu.

Ùn importa micca quantu si pò sente solu, ci sò altri quì per alzà vi è tene ti in avanti. Ci sò tante persone maravigliose in u mondu chì volenu aiutavvi nantu à a strada.

MS si pò sente solu, ma ci hè tantu sustegnu fora. Per quellu chì leghje questu, sì avete MS o micca, ciò chì aghju amparatu da sta malattia hè di ùn rinunzià mai, perchè "a mente forte hè forte per u corpu" è "MS hè BS".

Alexis Franklin hè un avvucatu di pacienza da Arlington, VA chì hè statu diagnosticatu cù MS à l'età di 21 anni. e persone nantu à a so sperienza cù a malatia. Hè a mamma innamurata di un mix di chihuahua, Minnie, è li piaci à fighjà u football Redskins, cucinendu è crocheting in u so tempu liberu.

Assicuratevi Di Leghje

Questa Posizione Pò Esse a Cause Di Tutti i Vostri Dolori Intestinali è Intestinali

Questa Posizione Pò Esse a Cause Di Tutti i Vostri Dolori Intestinali è Intestinali

Dopu hè tata una ghjornu, i no tri letti è i no tri canapè ponu embrà abba tanza invitanti - à tal puntu chì pe u ci tendemu u tomacu nantu à elli per rinfri cà...
9 Benefici per a Salute Basati in Evidenza di l'Oliu d'Avocatu

9 Benefici per a Salute Basati in Evidenza di l'Oliu d'Avocatu

L'avucatu hè un fruttu pocu cumunu. À u cuntrariu di a maiò parte di i frutti, hè riccu in gra i ani è hè pe u adupratu per pruduce oliu (1). Mentre chì l'ol...