Cumu hè u trattamentu per l'HPV in gravidanza è i risichi per u zitellu
Cuntenutu
- Cume trattà l'HPV in gravidanza
- Cumu hè a consegna in casu di HPV
- Rischi di HPV in gravidanza
- Segni di migliurazione di HPV
HPV in gravidanza hè una infezzione di trasmissione sessuale chì i sintomi ponu esse manifestati durante a gravidanza per via di cambiamenti ormonali, bassa immunità è vascularizazione aumentata in a regione, chì sò tipiche di stu periodu. Cusì, se a donna hà avutu cuntattu cù u virus, hè pussibule di verificà a presenza di verruche genitali chì ponu esse grandi o chjuche, in più di varià ancu in quantità secondu u statu generale di salute di a donna.
Ancu s'ellu ùn hè micca assai frequente, u zitellu pò esse infettatu da HPV à u mumentu di a consegna, soprattuttu quandu a donna hà grandi verruche genitali o in grande quantità. Se ci hè una contaminazione, u zitellu pò sviluppà alcune verruche in l'ochji, a bocca, a laringe è a regione genitale, tuttavia questu hè raru.
Cume trattà l'HPV in gravidanza
U trattamentu per l'HPV in gravidanza deve esse fattu finu à a 34a settimana di gravidanza, secondu a guida di l'ostetricu, perchè hè impurtante di prumove a guarigione di verruche prima di a consegna per prevene a trasmissione di u virus à u zitellu. Cusì, pò esse raccomandatu da u duttore per eseguisce:
- Applicazione di l'acidu trichloroacetic: serve per scioglie e verruche è deve esse fattu una volta à a settimana, per 4 settimane;
- Elettrocauteria: adopra un currente elettricu per caccià e verruche isolate nantu à a pelle è, dunque, si face sottu anestesia lucale;
- Crioterapia: applicazione di u fretu per congelà e verruche cù azotu liquidu, fendu cascà a lesione in pochi ghjorni.
Questi trattamenti ponu causà dolore, chì hè generalmente tolleratu, è deve esse fattu in l'uffiziu di u ginecologu, è a donna incinta pò rientre in casa senza cure particulari.
Cumu hè a consegna in casu di HPV
Nurmalmentu, l'HPV ùn hè micca una contraindicazione per u partitu nurmale, ma quandu e verruche genitali sò assai grande, a sezzioni o a cirurgia per caccià e verruche ponu esse indicate.
Ancu s'ellu ci hè u risicu chì a mamma trasmetta u virus HPV à u zitellu durante a consegna, ùn hè micca cumunu chì u zitellu sia infettatu. Tuttavia, quandu u zitellu hè infettatu, pò avè verruche in bocca, gola, ochji o zona genitale.
Rischi di HPV in gravidanza
I rischi di l'HPV in gravidanza sò in leia cù u fattu chì a mamma pò trasmette u virus à u criaturu durante u partitu. Tuttavia, questu ùn hè micca cumunu è ancu se u zitellu cuntrae HPV à u mumentu di a consegna, a maiò parte di u tempu, ùn pò micca manifestà a malatia. Tuttavia, quandu u zitellu hè infettatu, e verruche ponu sviluppà in e regioni orale, genitale, oculare è laringea, chì devenu esse trattate currettamente.
Dopu a nascita di u criaturu, hè cunsigliatu chì a donna sia riesaminata per verificà l'esistenza o micca di u virus HPV è per continuà u trattamentu, se necessariu. Hè ancu impurtante per e donne di sapè chì u trattamentu HPV in u periodu postpartum ùn impedisce micca l'allattamentu, postu chì ùn passa micca in u latte maternu.
Segni di migliurazione di HPV
I segni di miglioramentu di u VPH in gravidanza sò a diminuzione di a dimensione è u numeru di verruche, mentre i segni di peghju sò l'aumentu di u numeru di verruche, a so dimensione è e regioni affettate, è si consiglia di cunsultà u duttore per adattà a trattamentu.
Vede cumu HPV hè curabile.
Capite megliu è in modu semplice ciò chì hè è cumu trattà sta malattia guardendu u video seguente: